Helaas niet die dag verstuurd terwijl ik voor 14 uur besteld had

Als ik voor 14 uur bestelden zou het diezelfde dag nog verstuurd worden. Toen ik eenmaal besteld had las ik in mijn orderbevestiging dat ik voor 12 uur besteld had moeten bestellen om het vandaag nog te versturen. Meteen gebeld vriendelijke vrouw aan de tel. Ze zou het navragen en terug bellen. Dat is helaas niet gebeurd. Het is ook niet die dag verstuurd. Dinsdag voor 14.uur besteld donderdag in huis

Snel en correct

Prima prijs en nog snel ook :-)

Snelle en correcte afhandeling

De vijzen die ik besteld had waren niet op stok maar ze hebbn mij opgebeld en een ander type voorgested. Alles daarna onmiddelijk geleverd. Goede service.

Scherp geprijsde materialen

Scherpe prijsstelling tov de andere aanbieders en zeer snelle bezorging.

Super snelle levering, top bedrijf

Aardig personeel super snelle levering al met al 100% goed.

Behulpzaam

Staan altijd voor je klaar

Snelle levering.

Gemakkelijk alles te vinden.

Service van nabellen is geweldig

Zending via DHL 1á2 dagen vertraagd door Hemelvaartsdag

Makkelijk bestellen

Super snelle levering

Goede service. Meteen antwoord als je iets vraagt.

Geeft geen antwoord op mijn vraag om iets om te ruilen.

Ze reageren niet op mijn mails met simpele vragen. En ondertussen is er een week voorbij en kan ik het niet meer omruilen? Jammer, sorry, ik kan het niet mooier maken helaas.

Goede prijs, redelijk snel geleverd

Wat inslagpluggen gekocht hier, stukje goedkoper dan bij andere webshops. Twee dagen later had ik ze in huis.

De beste die ik kon vinden

Goede kwaliteit Redelijke prijs Snelle levering

Zeer goede ervaring

Na het maken van een bestelling was de link naar IDeal niet correct en kon niet betalen. De factuur die binnengekomen was heb ik direct betaald en in de avond een bevestiging gekregen dat er betaald was. De dag erop direct verzonden en snel binnen. Ik zou er zeker nog een keer bestellen.

Snelle service voor nette prijs

Vrijdag 16:30 besteld en maandag geleverd Vriendelijke chauffeur kortom, top!

goede service

erg goede service en snelle levering

Goeie service

Snel en goed geleverd

Na de de order besteld te hebben werd het pakketje al snel na 2 dagen geleverd.

goed opgelost

na het plaatsen van een slechte recensie gebeld door medewerker die zich verontschuldigd dat het mis was gegaan. Probleem is netjes opgelost. Het betaalde geld was zeer snel teruggestort op mijn rekening en ook nog een leuke box met opvulplaatjes gekregen.

snel respons op vragen en goede service.

Niet alles werd ineens geleverd maar alles werd duidelijk uitgelegd en goed afgehandeld. Deel-levering met de post ontvangen. Aan alles merk je dat het bedrijf de klant voorop stelt. Een prettige ervaring tot nog toe.

Prima Service

Spullen snel geleverd. In één doos was een bus Pur schuim gaan lekken. Na een mail naar de klantenservice werd ik binnen twee uur gebeld met de mededeling dat de onbruikbaar geworden artikelen z.s.m. Nagestuurd worden. Netjes afgehandeld; een aanrader!

Zoals ik van een goede webshop verwacht

Goede communicatie, vriendelijke mensen. Behulpzame en zeer vriendelijke chauffeur die alles leverde. Als ik weer wat nodig heb zal ik er zeker weer bestellen

Alles oke

Was een beetje bang om iets te bestellen na het lezen van sommige reviews,onterecht van mij want alles verliep heel vlotjes,de bestelling binnen 3dagen bezorgd, alles correct verpakt en alles aanwezig

Afspraak is afspraak

Altijd keurig netjes hun zaken voor elkaar

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.