Maatwerk binnen twee dagen geleverd!

Aluminium daktrim besteld op kleur, binnen twee dagen geleverd. Helemaal top!

Na telefonisch contact tot overeenstemming gekomen met goede oplossing.

Prima levering

Goede prijs, zeer vlotte levering en een zeer last minute aanpassing: beter kan niet.

super

super snel levering top product vriendelijk prijs y

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering!

Top zeeer snelle levering

Uitmuntend

90m2 tegels besteld. Na het lezen van wat recensies op trusthpilot was ik een beetje huiverig. Ik belde naar de klantenservice om te vragen hoe snel het geleverd kon worden. Er werd meteen opgenomen. En goed geholpen. Vrijdag had ik het besteld op woensdag had ik alles in huis. Zeer goede kwaliteit. Goed verpakt. Het werd bezorgd door het bedrijf zelf. De man was ook nog zo vriendelijk om met mij pak voor pak naar binnen te lopen. Dus zeer tervreden 5 sterren van mij. En ik ga hier zeker veel meer bestellen.

Prima !!!

Prima weg gezet in de tuon !

Alles goed geregeld.

Goede communicatie. Degelijk materiaal Snelle levering

Top betaalbaar, goed en zeer snel.

Zo dag via de website besteld, maandag ontvangen. En nergens goedkoper.

Snel besteld, snel in huis. Product voldoet aan mijn verwachting en met een redelijke prijs.

Supersnelle levering

Product is supersnel geleverd.

Goede produkten

Matriaal was snel geleverd

Makkelijk bestellen en ze doen wat ze beloven. Keurig op tijd geleverd.

Prima service, snel geleverd.

Niet alles was op voorraad, maar is netjes opgelost door een alternatief aan te bieden. Dit was voor mijn situatie prima. Producten voldoen aan mijn verwachtingen en ze konden het erg snel leveren. Top service!

Goede en snelle levering

Prima kwaliteit en een top service. Alles was na 1 werkdag binnen.

Niet geleverd wat ik besteld heb.

Ik had 2 beugels besteld voor de maat. nu hebben ze op eigen houtje 2 de zelfde geleverd. Nu kan ik nog niet het verschil zien.

De ene dag besteld, de volgende in huis.

Prijs is concurrerend en had mijn bestelling de volgende dag in huis. Goed geregeld!

Alles zoals afgesproken

Is altijd goed doen wat ze beloven

Snelle levering.

Voldoet ruimschoots aan de verwachting.

Bijna echt perfect

Ik heb wat problemen met de website kan geen losse drukverdelings plaatjes vinden alleen met schroeven als ik ze kon vinden dan had ik ze besteld wat ook jammer is zijn de hoge leverings kosten daardoor zal ik wat vaker naar een andere leverancier moeten gaan ik snap het ook weer wel maar toch lastig haha wel goede leverancier en matriaal

Snelbezorg alles was oke

Alles bezorgd en snel

Goede kwaliteit en snel geleverd

Nu een week geleden besteld, wat denk je, gewoon meteen de volgende dag is huis. Echt prima service. En aardige mensen.

Netjes

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.