Snel en met een mooie prijs geleverd

Snel en met een mooie prijs geleverd

Goedkoop en snel

Snel bezorgd, heeft veel op voorraad en bij bijzonderheden wordt er netjes contact onderhouden. Top

prima afhandeling van een bestelling

hoef er niet veel over te zeggen, tussen bestellen en leveren zat minder dan een dag. verder bestelling precies zoals ik had verwacht verder heeft me de prijs verbaast, er waren idem producten voor 5 tot 10x zo duur. Prima

Redelijk

Verkeerd geleverd door foute informatie op de web site. Jammer. Telefonisch contact gehad over de levering, info op de web site zou worden aangepast. Product is verder wel oke

prima snelle levering

alles mooi las in 1 grote doos

netjes opgelost

Pakket was eerst niet bezorgd maar na contact met het bedrijf gehad te hebben is het netjes opgelost. En wordt het opnieuw verstuurd.

Helemaal super

Mooie prijzen en een dag later kregen we het geleverd super service.

Speciale schroeven besteld en deze hebben wij op zondag besteld en waren op dinsdag in huis. Zeer tevreden dus!

snel geregeld

10+

Mooie specikuipen ze worden gebruikt als bloempot

Snel, volgende dag paketje thuis

Vlotte en snelle levering

Dit was mijn eerste bestelling die is goed en snel geleverd.

super en snel

na het bestellen was het er super snel echt heel erg tevreden

Prima bedrijf

Vriendelijk, goede prijs/kwaliteit.

Gewoon top

Na een niet helemaal goede levering zonder pardon gratis het juiste artikel toegestuurd, Ik ga er zeker weer bestellen.

Goede materialen en snelle levering

Zoals gezegd goede materialen en snelle levering

Redelijk

Jammer tot er veel verschillende soorten dakleer in zitten

snellen complete levering

Na de bestelling stond ik versteld hoe snel de materialen binnen waren. Alles compleet en netjes verpakt.

Snelle service!

Prima product en snel in huis!

Supersnel geleverd

Producten als omschreven, goede prijs en snel geleverd

Pizza

Alls heel goeeeed en sneller af leveren.

Prima produkten, snelle antwoorden

Alles goed verlopen en zelfs hulp bij speciale verzoeken, terugkoppeling levertijd (up-to-date info) zou fijn zijn.

vriendelijke service

Bestelling is netjes geleverd en vriendelijk personeel bij telefonisch contact.

Ander materiaal te laat geleverd voor een te hoge prijs.

Materiaal via internet uitgezocht op de site. Dit waren precies de items benodigd. Op andere sites soortgelijke items leverbaar, goedkoper en minder verzendkosten mar dit was precies wat ik nodig had. Voor .. besteld volgende dag in huis. Na de 2 weken was het zover, helaas niet hetgeen ik besteld had. Wel soortgelijk aan die dingen die goedkoper op andere sites worden aangeboden tegen lagere verzendkosten. Dezelfde avond van ontvangst een mail gestuurd over de levering en mijn ongenoegen geuit... Geen reactie. Enkele dagen later nogmaals via het contactformulier op de website melding gemaakt van hetgeen voorgevallen. Je raad het al. Vandaar deze geweldige score.

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.