Vandaag besteld morgen in huis top

Perfect in orde, dankuwel.

Toch een minpuntje, op jullie site staan de nettoprijzen vermeld, bij anderen meestal de totaalproductprijs. Was wel even wennen, betreftde meerprijs van de btw. Maar is in orde.

Erg slecht

Kreeg niet 7 maar 6 rollen bitumen ook zonder leislag wat ik ook besteld had. na telefonisch contakt, wat ik zeer op prijs stelde is de zaak naar alle tevredenheid opgelost. verander het aantal sterren naar 3

Uistekend

Snelle levering en en een goede prijs.

Goed advies

Ik werd nagebeld over schroeven die niet in de juiste lengte voorradig waren. Ik kreeg langere schroeven geleverd. Tegelijkertijd werd duidelijk dat ik een grovere spoed nodig had en werd de bestelling aangepast

Product bleek niet op voorraad maar werd netjes gebeld en goed alternatief geboden! Vriendelijke top

Product bleek niet aanwezig (leerpunt om dit bij bestelling al te melden) Ze belden dag erna om goed alternatief te bieden met meerprijs maar deze werd voor hun rekening genomen…goede service vriendelijke gast aan telefoon!

Mooie stevige emmers

Op zoek geweest naar emmers en gevonden...zeer klantvriendelijk naar een kort telefoontje...en super snel geleverd!

Bestelling geleverd

Ik heb contact gehad over foute levering deze werd netjes opgelost door hun.

Prima leverancier

Flexibele service, goede prijs en redelijk breed assortiment

alles naar wens verlopen

goede ervaring

1e kwaliteit voor weinig en 1e kwaliteit service !

voor de aanschaf eerst telefonisch contact gehad om zeker te zijn dat de levering snel (de volgende dag op z'n laatst) plaats zou vinden. Ook gevraagd of ik eind van de middag kon komen op de zelftappers die ook nog eens gepoederd moesten worden (een speciale behandeling) kon ophalen. Dat laatste was wat moeilijk voorspelbaar, maar er werd op voorhand in ieder geval positief gereageerd door dit bedrijf !

Bestellen en leveren perfect zonder gedoe

Goede website duidelijk en met goede beschrijving van producten Via de aannemer het adres door gekregen

Bestelling geleverd zoals het hoort

Mijn levering heb ik correct, in een goede verpakking en met een prima prijs/kwaliteit verhouding ontvangen.

Snelle levering super

Goed snelle reactie en verzending

Goed Duidelijke site

Dik tevreden

Uit stekend

Prima Ervaring en service

Prima ervaring en service. Snel en goed geregeld.

Goeie snelle service

Goed service en kwaliteit

perfecte service

Een item was onverwacht toch niet op voorraad. Ze hebben veel moeite gedaan om het ergens anders op te halen zodat ik snel mijn spullen kreeg.

Goed product, snel geleverd

Op website zouden kortere levertijden aangegeven kunnen worden, in mijn geval: website: 2-3 werkdagen, in werkelijkheid volgende dag geleverd!

Snelle levering, zeer goede prijzen.

Bouwmaterialen tegen de beste prijzen, goede kwaliteit voor professioneel gebruik geschikt, snel geleverd.

Goede prijs en supersnelle levering

Dinsdagavond besteld, woensdag geleverd. Aanrader...

Supersnelle levering

Goede materialen aan eerlijke prijs

Fijn om hier te bestellen

Goed materiaal

De afstandhouders van 3cm waren niet op voorraad. Ik werd keurig gebeld en gekeken naar snelle oplossing.

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.