Binnen 24 uur na bestelling werd het via DHL bezorgd.

Goede vervang van lood

Goed en flexibel materiaal plakt goed.

SNEL EN CORRECT

Alles volgens hun internet , zeer correct en vriendelijk , enkel spijtig dat ze met DHL werken ,maar er is misschien geen andere mogelijkheid .maar bouwcheap doe zo voort wij zijn heel tevreden .

Voldoet aan alle verwachtingen en snelle verzending

Erg tevreden.

Vlotte en snelle aflevering. Prima.

Goede producten. Jammer dat het met DHL wordt gestuurd

Wanneer je een bestelling plaatst heb je niet de keuze met welke vervoerder de spullen gestuurd worden. De chauffeur van DHL ziet mij staan maar omdat hij al een kaartje in de bus heeft gedaan steekt hij zijn hand op en rijd weg. 4 mensen kunnen nu een dag niet meer vooruit en ik heb ze naar huis moeten sturen. Ik kan het pakketje ook niet later die dag ergens ophalen. Nee, ze komen nog een keer langs. Wanneer dat is staat op de website. Na het weekend dus.....zucht.

Goedkoop kwaliteit en snel geleverd

Goede keus in uitvulplaatjes

Geweldige service

Ik heb hier dakleer gekocht en door de grote van de bestelling heb ik hun even opgebeld. Alles werd goed uitgelegd en ik kreeg het dakleer dat bij onze situatie pasten. We hebben een moment van levering afgesproken en die kwam op het afgesproken moment en locatie aan. Goed bedrijf met veel ervaring aanrader

Perfecte service

Perfecte produkten snelle levering

Makkelijk besteld en snel geleverd

Goede snelle levering

TOP !! Super opgevolgd door Bouwcheap

Ik had 100 bijenbekjes nodig in kleur. Geen probleem en werd direct afgehandeld en geleverd. Opvallend is de zeer correcte telefonische assistentie door allen. Had echt het gevoel dat ik een gewaardeerde klant was. Zou zo opnieuw bij hen zoeken.

Goede prijs , netjes op tijd bezorgd

Toppie

Correct en snel

Correct en snel

Bestelling en levering correct en netjes

uitstekend

fantastisch afgeleverd goede service behulpzaam

prima communicatie

Bestelde kast was niet op voorraad. Kregen belletje hierover met de verwachte levertijd. En die klopte.

Geen klachten

Gewoon goed.

Prima prijzen, snelle levering

Simpel. Snel en betaalbaar bestellen.

Slechte communicatie en niet klantvriendelijk

Ik had een bestelling gedaan met veel materiaal waar bij aangegeven stond 3-5 dagen levertijd. Na een week heb ik gebeld en schijnt het vertraagd te zijn omdat het met eigen vervoer moet komen en de rit nog niet vol genoeg is… vervolgens bel ik na het weekend weer en zou het de volgende dag bezorgd worden met dhl. Toen het er dan eindelijk was, bleek niet alles verzonden te zijn en mistte ik nog iets. Ik heb er weer voor gebeld en kreeg alleen te horen dat dat niet goed voor hun was, want dat kost hun geld. Niet echt klantvriendelijk dus. Het ontbrekende product is wel dezelfde dag nog verzonden, daarvoor dan nog 1 ster

Zeer goed service

Uitstekende communicatie eveneens een snelle levering. Voor de bestelling ook een een kleurkaart gratis toegestuurd gekregen, wat een service!

Goed geregeld

Prima producten met prima prijs

Fijne webshop om mee samen te werken.

Snel en keurig

Binnen 1 dag geleverd en keurig op de hoogte gehouden van de levering en een mooi assortiment voor dakbedekking, ik kom hier zeker nog een x terug.

Uitstekende kwaliteitprloducten voor een eerlijke prijs

Altijd snelle levering en precies het kwaliteitsniveau waar wij en onze klanten naar zoeken. Een echte aanrader.

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.