Top levering

Rockpanel platen geleverd binnen aangegeven levertijd. Prima levering door eigen transport. Medewerker zeer attent, kundig (tips verwerking) en vriendelijk. Conclusie: scherpe prijzen, goede vlotte levering en vriendelijk medewerker. Aanrader

Communicatie gaat slecht

Ik ontving een verkeerd product, maar krijg tot op heden geen enkele reactie op mijn melding per email aan [email protected]. In de mail die u verstuurd staat: LET OP: Gelieve niet per reply te reageren op deze mail. Dit e-mail adres is puur voor orders. U kunt uw vraag per e-mail sturen naar [email protected]; Dat is echter exact hetzelfde adres als de email die is ontvangen waar die opmerking in staat. ( Goed dat zal wel een slordigheid zijn ) Het is fijn als een bestelling de volgende dag al geleverd wordt, maar het is jammer als het vervolgens een week of langer duurt om een foutieve levering te herstellen. (Althans ik hoop dat het nog hersteld wordt) Aangezien wij met deze levering ook een klant tevreden willen stellen, vinden wij een betrouwbare leverancier belangrijk.

Snel en keurig afgeleverd

Snel en keurig afgeleverd door DHL

prima service

Van mij zouden ze zeker 10 sterren krijgen. Amaai prima materiaal, veel goedkoper dan elders en dan nog eens gratis en supersnel geleverd. Deze winkel blijf ik onthouden voor in het vervolg.

Perfect geregeld

xx

Makkelijke webshop en snelle levering. Alles was ook goed verpakt in een niet te grote doos.

Goedkoop en zeer snel !

Eerste bestelling voor isolatie materiaal geplaatst op maandag avond , dinsdag ochtend werd ik al gebeld en woensdag middags kon ik het ophalen . Dus snel en nog snellere levering . Vervolgens nog een bestelling op zondag avond geplaatst en deze lag maandag middag al klaar ..... en alles goedkoper dan wat ik ergens anders kon vinden . Volgende keer weet ik wel waar ik het weer ga bestellen .

Top, snel geleverd. Kwaliteit dakleer nog niet bekend.

Snel geleverd, vriendelijk ook tijdens telefonisch contact.

Ondanks dat ik vervelende recensies las , kan ik niet anders zeggen dan dat alles snel is geleverd . Minpunt : Vilton besteld in de kleur wit volgens website , echter in grijs geleverd . ( voor de toepassing waar wij dit voor willen gebruiken lukt dat ook wel weer )

Snelle correcte levering

Netjes

Snel besteld, snel verzonden, snel bezorgd.

Kortom prima.

Het materiaal is snel geleverd

Keurig op tijd en verpakt

Keurig op tijd en netjes verpakt

Slechte communicatie, onvolledige zending en zeer lange wachttijd

Zeer onvoldoende! Slechte communicatie oftewel geen communicatie, zending incompleet en zeker geen 1-3 dagen levertijd!? Fijn als je daar wel rekening mee houd….. en vervolgens 11 dagen later je bestelling ontvangt en dan ook nog niet compleet blijkt te zijn! Bouwcheap het woord zegt het al…… goedkoop is duurkoop! Ik bestel hier niet meer

Klantvriendelijk

Nadat er bij ons een verkeerd product was geleverd, werd er na een telefoontje z.s.m. het juiste product afgeleverd binnen 3 dagen.

Besteld 2 dagen later waren de isolatie platen binnen

Foutje met levering, maar daarna goed geholpen

Na miscommunicatie over de levering van de bestelling, ben ik goed geholpen door de klantenservice.

Zeer correct

Eerste bestelling: Vlotte communicatie. Materialen komen overeen met website. Snelle levering. Scherpe prijs.

Compriband besteld

Snel en goed geleverd.

Goede kwaliteit en snelle levering

Hier kun je nog voor betaalbare prijzen iets kopen !!

Chauffeur vriendelijk en behulpzaam top

Ik vind dat het supersnel besteld en Verstuurd is, het is netjes verpakt en goed afgeleverd. Top geregeld .

Goede en afhandeling van mijn bestelling

Via internet kwam ik op Bouwcheap terecht. De artikelen welke ik zocht waren iid de goedkoopste die ik vond. Besteld, en snel ontvangen in een oversized doos met verpakkings materiaal waardoor er niets kon beschadigen. Top.

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.