Fijne webshop, snelle levering!

Ik bestel er standaard bijna (maandelijks) het eten voor mijn hond. Overzichtelijke website, goede prijzen, snelle verzending en een handgeschreven kaartje erbij. Waar maak je dat nog mee! =)

Betrouwbaar!

Eerlijke levering, bereikbaar voor vragen en houdt je op de hoogte wanneer producten weer leverbaar zijn. Super fijn voor onze Doodle maar ook onze Havanees heeft er profijt van, dankjewel Joep!

Net ff goedkoper leuke acties snelle levering En vriendelijk !

Mijn favoriete hondenvoer voor de beste prijs

Altijd snelle levering, met een klein snackje voor onze hond. Mijn vaste webshop voor zijn voer.

Alles overzichtelijk Snelle levering In een woord geweldig

Prima webshop met schepe prijzen en snelle verzending

Diverse malen kronch hondenvoer besteld. Wordt de volgende dag bezorgd.

Altijd goed

Uitstekende producten, goede prijzen, attente eigenaar en altijd volgende dag geleverd!

Goede service en attent

Snelle leveringen (altijd de volgende dag). Competitieve prijs en er zit altijd iets lekkers voor Moos bij. Persoonlijk (bij iedere zending zit een persoonlijk kaartje).

Keurig verpakt en snelle levering

Altijd leuk om het bedankje met hand geschreven kaartje

altijd prima geregeld

super leuk die cadeautjes erbij

Eindelijk op tijd voor een normale prijs met een klein kadootje brokken van Farmfood.

Prima webshop

Ruime keus in assortiment. Bestelling altijd snel geleverd. En heel vaak een lekker snack pakketje voor de hond er gratis bij gehad. Top service

Snelle levering en erg prettige communicatie

Al vaak bij Pawty/Joep besteld. Goede producten en snelle levering. Hele leuke site, met humor.

Overzichtelijke website, ruim assortiment, snelle en goede levering. Altijd een aardig kaartje en leuke attentie bij de bestelling. Echt meer dan top. Blij dat ik de website gevonden heb.

Goedkoper met de exstra snoepjes voor mijn hond Jake.

Consequent trouw als mijn huisdier

Pawty voegt de daad bij het woord. Leveringen zijn altijd netjes verpakt, op tijd, met daarbij een persoonlijke note als finishing touch.

Snelle levering, correct, met altijd een persoonlijke noot!

Vanaf de eerste keer dat ik bestelde, zat er een leuk briefje bij ons hondenvoer. Zó attent vond (en vind) ik dat. Heb toen besloten nergens anders meer te bestellen.

Helmaal blij van Pawty

Goede service, snel geleverd en leuke cadeautjes!! Kortom...een aanrader!!

De hond vind het heerlijk.

De zalm koekjes schijnen nooit te vervelen.

geweldig

snel bezorgt en met een snoepje gratis erbij

Fijne shopervaring

Overzichtelijk, groot aanbod, en bij bezorging nog een leuke persoonlijke touch van degene die de bestelling gad verzameld

Snel en goedkooe levering en lief dat ze er altijd wat lekkers bij doen voor myn 6 chihauahas

Fantastisch!

De service is top! Prijs en kwaliteit verhouding uitstekend en altijd bij mij Farm Food bestelling lekkere hondenkoekjes. En zeker niet te vergeten, bij elke bestelling een persoonlijke boodschap. Dit maakt het erg persoonlijk en klantvriendelijk.

toppie

is goed verpakt en word netjes bezorgd door post nl

Snel en vrolijk!

Enorm snelle bezorging en de persoonlijke twist door een kaartje toe toevoegen. Voor mij was de prijs ook erg fijn vanwege de actie met farmfood / snackpakket. Ik vind de lay-out van de website ook prettig vergeleken met de andere dieren webshop. Ik vond het fijn dat ik bij speelgoed kon kiezen tussen verschillende categorieën. Enige min puntje: ik vond het bij snacks jammer dat je niet gelijk kon kiezen tussen botten of trainingssnoepjes etc. Maar das echtttt enige wat ik aan de website aan te merken had.

Noordsingel 104

3032 BH Rotterdam