Leuke aanbiedingen

Ben zeer tevreden en leuke acties hebben jullie. In één woord geweldig.

Uitstekend!

Via Pawty bestel ik altijd de brokken voor onze hond. Super service, vaak met een leuke aanbieding en altijd met een persoonlijke groet van Joep. Snelle verzending!

top

snel geleverd makkelijk te vinden op de site

Super goed

Goede producten En een snelle levering.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Producten zijn niet altijd op voorraad.

Makkelijk je bestelling te plaatsen, leuk dat er een extra snack voor de hond bijkomt en het persoonlijke kaartje maakt dat je hier terug blijft komen. Dus top!

Goede prijs met altijd een extraatje

Goede prijs met altijd een extraatje. Alles is altijd snel weer thuis.

Als ik bestel word de bestelling snel geleverd met lekkers erbij!

Heeeeel goed.

Ik besteld altijd hondenvoer. En als je het krijgt en je doet de doos open zit er een persoonlijk kaartje bij. Dat vind ik echt top.

Snel en altijd wat leuks erbij

Ik vind het een fijn bedrijf om te bestellen

Erg tevreden met Pawty

Gewoon een leuk bedrijf met een goede missie! Dat ondersteun is graag. Laatst was er verwarring met een pakketje en daar mailde ik over. Toen werd ik gelijk gebeld door Pawty. Bleek een misverstand te zijn en het pakketje was afgegeven zonder melding van PostNL. Prima en proactief opgelost.

Goede service!

Heel fijn bedrijf om te bestellen.

Super snelle bezorging, goede prijzen en altijd wat lekkers voor de hond en een persoonlijk kaartje bij de bestelling. Een dikke 10! Groetjes Kirstie van Bilsem uit Enschede

Super snelle levering

Goed en snel

Fijne website. Vragen worden snel en persoonlijk behandeld, Heel fijn niet eerst een robot en er word mee gedacht. Heel leuk dat ik steeds een snackpakket bij de brokken krijg.

Ik ben super tevreden. Jullie zijn altijd bereikbaar voor vragen, of anders. En de bestelling is gewoon de volgende dag binnen. Hoe lux wil je het hebben. En dat extraatje bij de bestelling waardeer ik, of eigenlijk de honden, heel erg!

Leuke webshop

Snel geleverd, en altijd een leuk berichtje erbij!

Fijn klantgericht bedrijf

Super leuke site voor dieren. Wij bestellen altijd hondenvoer met leuke kortingen. Geleverd met presentjes en persoonlijk geschreven kaartjes. Gewoon echt leuk, je bent niet een nummer.

Goede brokken die mijn hondjes graag eten.

De brokken worden goed gegeten door mijn Poms, persoonlijk vind ik wel dat ze veel ontlasting hebben die plakkerig is

Snel, goede prijs met persoonlijk tintje

Ik heb voor de tweede keer hier besteld. De prijs is zeer scherp, de bezorging snel. Twee maal zat er ook een snack voor de hond bij met een persoonlijk kaartje. Met deze service blijf ik terugkomen!

Super snel verzonden, gratis honden snacks erbij en een lief berichtje/kaartje erbij. Echt top service!

Super snel geleverd én vriendelijk

Bij mijn andere leveramoet ik er rekening mee houden dat levering wel een week kan duren. Bij Pawty is het er de volgende dag! En altijd met een vriendelijk berichtje voor mij en wat lekkers voor de hond. Één keer kwam het een dag later en dan krijg ik het met excuses geleverd, ongelooflijk toch?! Ik ben blij dat ik Pawty heb ontdekt!

Leuk klantencontact en goede service

Altijd weer fijn om een bestelling met persoonlijk kaartje te ontvangen. Dan voel je je als klant gewaardeerd! Duidelijke communicatie, kwalitatief goede producten en snelle levering. Leuke e-mails met wat humor erin. Echt top! Ook de kortingscode wordt gewaardeerd.

Goede website!

Overzichtelijke en duidelijke website en de handgeschreven briefjes maken alles af

Zeer snelle bezorging & gratis extra's van de honden

Noordsingel 104

3032 BH Rotterdam