Top website!

Leuk en betaalbaar assortiment aan spullen. Ik ga hier zeker vaker bestellen, tevreden klant uit Lelystad.

Mijn hondje heeft nu geen maagklachten meer!

Ik ben erg blij met Pawty. Ik heb hier het voer gevonden dat perfect bij mijn hond past. Voorheen had mijn hond regelmatig last van diaree. Pawty heeft voor mij inzichtelijk gemaakt welke soorten voer goed zijn voor mijn hond.

Top service!

Vriendelijk geholpen en het product was snel in huis.

Tevreden klant

Uitstekende klantenservice! Doen regelmatig fijne acties. Altijd eerlijk geprijsd. Tevreden klant.

Snelle service en goede producten

De producten zijn van goede kwaliteit! Mijn bestelling had ik in de ochtend besteld en lag de volgende dag al op de mat. Erg prettig.

Overzichtelijke website en snelle levering

Snel gevonden wat ik zocht en de volgende dag al thuis bezorgd.

Tevreden klant erbij

Super snelle levering. Keurig verpakt en een leuke attentie erbij voor onze nieuwe pup. Het hondenspeeltje is van goed en duurzaam materiaal. Het hondenjasje erg schattig en de hondenmand erg mooi.

Mijn eerste ervaring met Pawty is super! Ik heb hondenvoer gekocht voor onze Labrador Suus van 10 jaar oud. We hebben daar een leuk speeltje bij gekregen. Het is lang geleden dat we haar zo hebben zien spelen! Dank Team Pawty! Volgende keer kunnen jullie weer op mij rekenen.

Helemaal niks mis met dat Pawty!

De site ziet er heel netjes en overzichtelijk uit. alle producten hadden plaatjes waardoor ik goed kon zien wat ik in huis zou kunnen halen. de webshop is heel klantenvriendelijk in het gebruik, het wijst zichzelf!

Super tevreden over Pawty!!!

Boris (hond) en lulu (kat) zijn enorm blij met hun speeltjes en eten afkomstig van Pawty. We hebben al meerdere keren besteld en zijn erg tevreden over het verzendtraject. Ook hadden we een keer een vraag en toen zijn we erg snel en fijn geholpen, we blijven hier dus zeker terugkomen.

Geweldigg

Mooie producten en hele snelle levering!

De levering was erg snel!

Betrouwbaar en vlot

Heb het ervaren als een prettige dienst

Goede kwaliteit!

Prachtig hondenmandje gekocht! Goede prijs/kwaliteit. Lekker zacht, waardoor mijn hond er graag in slaapt. Licht van gewicht dus makkelijk mee te nemen.

topspullen

Ik heb vorige week een nieuwe voederbak en de Avocato voor mijn kat gekocht. Teun (mijn kat) is er erg blij mee dus ik ook!

Ik was erg tevreden met mijn aankoop bij Pawty, de levering was snel en de service was professioneel

Ik ben erg tevreden met de webshop Pawty in de markt van honden en katten. Ik heb verschillende speeltjes voor mijn hond gekocht en de levering was snel. De service van Pawty was ook goed, ik had een vraag over een product en deze werd snel en professioneel beantwoord. Ik zou Pawty aanbevelen aan andere hondeneigenaren als ze op zoek zijn naar kwalitatieve speelgoed voor hun honden.

Alles op een website, wat wil je nogmeer?

Mooie producten, snelle levering. Simpelweg top!

Goede service, snelle levering en vriendelijke klantenservice. Daarbij zijn de producten zo leuk bedacht en is m’n trouwe viervoeter er helemaal blij mee. Oftewel top!!

Overzichtelijke webshop met mooie producten

Handig, het doorklikken zodat ik in de omgeving komt die voor mijn hond interessant is, top gedaan! Mooie product foto's, goede omschrijving en wat leuk om een mop op te vragen.

Handig

Goed initiatief

Lekker en snel

Heerlijke pindakaas voor mijn hond gekocht. Ze is nog nooit zo blij geweest! Ook nog super snel geleverd!

Veel keuze

Ruime keuze in het assortiment voor katten

Honden vinden fantastisch!

Goede kwaliteit en netjes op tijd geleverd! De honden vinden het fantastisch! Zeker voor herhaling vatbaar.

Uitstekend!

Ontzettend leuke levering. Maakt het bestellen van dierenproducten aangenaam.

Erg goed!

Laatst paar speeltjes en voer voor me honden besteld helemaal speeltjes prima kwaliteit honden vonder het voer hartstikke lekker en snel bezorgd

Noordsingel 104

3032 BH Rotterdam