Bestelling was snel geleverd. Fijne website, veel top producten om uit te kiezen. Vooral het speelgoed vindt mijn labrador Dexter echt geweldig!

Goede ervaring met Pawty.nl

Duidelijk overzichtelijke website. Goede producten en een snelle levering. Fijn!

De producten zijn van hoge kwaliteit en werden op tijd geleverd.

Top service en producten

Product was in orde geleverd en ondanks wat problemen vanuit de postservice is alles vlekkeloos gegaan!

Super snelle levering en goed ingepakt.

Laatst heb ik mijn eerste bestelling geplaatst bij pawty. Mijn bestelling werd super snel afgeleverd en goed ingepakt i.v.m. Breekbare spullen. Ik ben zeer tevreden over pawty en over de communicatie met pawty!

Leuke website met snelle verzending

Pawty is een leuke website met een leuk assortiment. Het assortiment is weer eens anders dan anders. De verzending is super snel. Helaas had Post NL vertraging, maar dat werd netjes via de mail gecommuniceerd. Na afloop ook leuk contact. Heel vriendelijk. Kortom, een super goede ervaring en ik zou zeker nogmaals bestellen!

Super leuk contact gehad, bestelling snel verzonden.

Heel klantvriendelijk!

Ik heb twee blond Amsterdam mokken en de voorraadpot van blond Amsterdam bij Pawty besteld! Hele snelle service en alles was goed en zorgvuldig verpakt. Als je een bericht stuurt via insta krijg je super snel antwoord. Ik raad zeker aan om te bestellen bij Pawty en houd hun insta goed in de gaten ze hebben mega vaak leuke aanbiedingen en acties! Ik bestel snel weer!

Een lifesaver bij een nieuwe kitten

Voor de verjaardag van mijn vriend heb ik hem een nieuw katje gegeven. Je wilt natuurlijk het allerbeste voor onze nieuwe bewoner en Pawty's aanbod is precies wat we zochten. We hebben wat speeltjes besteld en ook kattenvoer wat speciaal is gericht op kittens. Alles werd binnen no-time geleverd en we zijn ook zeer te spreken over de kwaliteit. Ik zou Pawty met absolute zekerheid aan iedereen aanraden. Groetjes van Wilco

Hele leuke en gebruiksvriendelijke website

Je kunt gemakkelijk je producten bestellen, leuk dat er een cadeautje bij zit als je genoeg bestelt. Gebruiksvriendelijke website en goede voeding voor je huisdier

Snelle en goede levering!

Producten om 17:00 besteld en de volgende dag al in huis. Ik vind de uitstraling van Pawty erg fijn en ze hebben de producten die ik nodig heb voor mijn hond en katten. Ik vind het leuk om startende bedrijfjes te helpen dus ik blijf voorlopig klant!

Super leuke winkel!

Ik had zelf iets verkeerds besteld gedaan maar dit werd door Joep snel opgelost. Top!

Leuke spullen en een vriendelijke jongen!

Via Instagram door Joep benaderd en de shop ziet er leuk uit. De staffelkortingen bij het voer spraken mij aan!

Prettig dat alles de volgende dag in huis was.

Erg tevreden!

Pawty levert zoals beloofd. Lekker snel in huis en goede kwaliteit!

Heb een goede ervaring met Pawty!

De webshop is erg overzichtelijk en de service was erg goed. Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd zoals beloofd :).

Speeltjes van hoge kwaliteit & leuk eten

Mijn hond sloopt de speeltjes van de meeste winkels binnen 1 dag.. Maar de speeltjes van Pawty zijn na 2 weken tijd nog steeds heel, dit is echt perfect! Verder vind mijn hond de pretzel heel lekker!

Compleet en snel

Fijn product en snelle complete levering.

Duidelijke website, goede levering.

Duidelijke website, goede levering.

Zeker een aanrader

Via instagram deze site gevonden, heb super leuke voerbakjes en placemat gevonden en de katjes zijn blij met de snacks en speelgoed, het is een fijne site waar je van alles kan vinden, tot speeltjes, voer en andere benodigheden, ook was de levering super snel en is de klantenservice top !

Fantastisch !

Ik heb veel bedrijven geprobeerd, maar was heel blij toen ik via een vriendin bij pawty terecht kwam! Vanaf dat moment heb ik alles voor mijn kat hier besteld en ben er erg over te spreken. De kwaliteit is erg goed en doordat het assortiment ruim is kan ik nu alles makkelijk op 1 plek bestellen ! Heel erg fijn.

Normaal schrijf ik geen review maar ik vond het deze keer wel zo netjes. De communicatie was top, ik had een mat voor mijn hond besteld maar zou op vakantie zijn wanneer hij geleverd zou worden. Ik heb Pawty gemaild en kreeg heel snel een reactie terug. De bezorg-datum werd moeiteloos veranderd. Erg netjes! Ook het product was naar behoren. Erg aan te raden voor als je iets voor je hond (of kat) nodig hebt.

By far de beste site voor dieren die ik tegen ben gekomen

Deze site werd me door een collega aangeraden, nadat ik hem vertelde dat ik wat zoekende was naar een goede winkel of site voor spullen/voeding voor m’n hond. Na zijn advies toch maar een kijkje gaan nemen en dat bleek de beste keuze te zijn. Goede klantenservice en goede kwaliteit spullen. Absoluut een aanrader

Goede kwaliteit en vriendelijke service

Na m’n bestelling kwam ik erachter dat ik een artikel was vergeten. Toen ik de klantenservice bereikte werd ik erg snel en vriendelijk geholpen en kon ik het artikel gemakkelijk bij bestellen. Top service!

Super ervaring met Pawty. Je merkt dat ze echt van de dieren houden, door de kwaliteit van de spullen, puik.

Noordsingel 104

3032 BH Rotterdam