Blij met deze nieuwkomer!

Wat ik nodig had, heb ik snel kunnen vinden door de duidelijke 'filters'. De vrolijke kleurige weergave van de producten, maakte dat ik uitkeek naar de levering, die netjes op tijd was. Het bestelde voldoet aan de verwachtingen. Wordt zeker vervolgd!

Snel, mooi, duidelijk, en vriendelijk

Mooie site, goeie producten, vriendelijke klantenservice. Het is gewoon overzichtelijk, makkelijker om goede kwaliteit bij elkaar te vinden dan bij bol.com o.i.d.

Helemaal goed!

Ik heb voor mijn hond van 13 jaar ‘jong’ droge voeding besteld. Makkelijk mijn weg in het uitgebreide assortiment kunnen vinden en na bestelling is alles vlot geleverd. Voor herhaling vatbaar!

Snelle goede service

Ik ken de winkel nog niet en had toevallig de instagram gevonden. Die zag er super leuk uit dus even gaan scrollen op de website en toen kwam ik items tegen die ik nergens anders al had gezien dus heb gelijk besteld. De katjes zijn hier grote fan van catnip.! Dus ik kan zeggen. Het was een succes !! Ik bestel zeker opnieuw. Vriendelijke eigenaar, snelle en goeie service en hele leuke items !

Producten van kwaliteit en snel geleverd

Via, via kwam ik bij Pawty terecht. Verfrissende site met duidelijke uitleg en mooie kwaliteitsproducten. Onze hond is gek op "snoepen" en dan zit je hier goed. Besteld en flot geleverd. We komen zeker terug. Fred

Snelle verzending

Zeer tevreden over de bestelling, de knoppen doen het goed en een fijne interactie met de verkoper, snel verzonden!

Hele snelle verzending, het product is precies wat kwalitatief goed!

Hele snelle verzending, het product is precies wat kwalitatief goed!

Verkoper reageerd snel en snel verstuurd

Hele snelle afhandeling van hetgeen wat verstuurd moest worden, zeer tevreden!

Verkoper reageerd snel en snel verstuurd

Hele snelle afhandeling van hetgeen wat verstuurd moest worden, zeer tevreden!

Goede duidelijke en snelle service.

Na de bestelling een leuke mail, je voelt je welkom bij Pawty. Misschien voor de oudere klanten is het amicale even wennen. Maar voor mij en de jongeren doelgroep alleen maar leuk. Verrast door de waardebon voor de volgende bestelling, dat wordt gewaardeerd. Kortom een verfrissende nieuwe look voor dierenbenodigdheden. Veel plezier en succes Pawty .

Goede duidelijke en snelle service.

De website maakt bestellen tot een feest!

De voorafgaande positieve keuze stress, door het, alles willen hebbende, gevarieerde aanbod, wordt beloond met een goed verpakt op tijd afgeleverde bestelling. Een klant erbij!

Precies wat ik zocht!

Naast dat het een erg leuke site is, zijn de artikelen ook nog eens precies wat ik zocht :)!

Fijne website en snelle levering

Ze komen hun beloftes na en dat vind ik belangrijk. Alles was netjes verpakt en was op tijd bezorgdz

Wat een goeie baas vriendelijke site

Hé dat is een verrassend nieuwe leuke site, bekeken en wat besteld voer was toch bijna op, hele snelle terugkoppeling en levering, keurig verpakt en verrassing voor mijn hond. Heel enthousiast ga hier zeker vaker bestellen. JP

Super goede ervaring!

Het is echt een feestje om op deze website te shoppen. Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd. Ik kom hier zeker vaker terug om wat te bestellen voor mijn twee lieve honden.

Noordsingel 104

3032 BH Rotterdam