Altijd wel wat lekkers erbij de bestelling top

Snelle levering overzichtelijke website

Bij Pawty ben je zeker van een snelle levering en de website is overzichtelijk

Goede levering en aanbiedingen

Altijd een goede levering en mooie aanbiedingen waaronder de snackpakketjes die onze honden geweldig vinden. Daarbij het persoonlijke kaartje, doet altijd leuk en gezellig aan. Zeer tevreden over pawty’s!

snelle en makkelijke website

de brokken die wij hebben voor onze hond zijn moeilijk verkrijgbaar in nederland. maar pawty heeft ze gelukkig en ook nog zo veel keuze van smaken. we zijn heel blij met pawty, en onze hond natuurlijk ook! snelle service en aardige mensen die je een persoonlijk kaartje sturen super lief. bedankt pawty!

Top producten, goede prijs, prima contact

Honden tevreden Wij tevreden

Heel goed voer

Hond is er gek op

EEN FIJNE ERVARING

Snelle levering en ook nog een leuke verrasing in het pakket...Toppertje

Snelle levering echt een aanrader dit bedrijf .

Heel leuk gedaan, persoonlijk kaartje alles netjes en snel gekregen, vooral de snacks dat vond onze Beatle Poemba helemaal geweldig

Prettige webshop om voor mijn huisdier te winkelen

Vriendelijke benadering op de website en met de verzending komt er altijd een lekkere snack voor mijn huisdier mee

Snelle levering, persoonlijke service en altijd een hand geschreven briefje in de doos . Oja en de leuke honden humor

Goede prijs en goede service!

Bestel hier altijd de brokken voor Toby. Met het gratis snackpakket hebben we altijd genoeg snoepjes in huis. Daarnaast ook prettig dat 15kg brokken bij je thuisbezorgd worden.

Snel bezorgd en leuke extraatjes bij de bestellinh

Goede prijzen en super leuk dat ik bij de zak farmfood mini die ik had besteld 2 aardig grote potjes met snoepjes en een kauwstaaf kreeg.

Het beste voor mijn hond perfect geleverd.

Perfecte persoonlijke service bij on-line shop, best of both worlds. Gevoel gewaardeerd te worden en alles super goed geleverd.

Goeie producten, goeie service en snelle verzending

Helemaal prima

Goed assortiment, duidelijke website, snelle verzending en daarover goed communicatie. Aardig briefje bij de bestelling:)

persoonlijke en correcte levering

makkelijke site, wellicht niet helemaal de goedkoopste maar de extraatjes die je krijgt voor je viervoeter plus de "persoonlijke note", maakt het voor mij de moeite waard en de gunfactor hoog voor Pawty en de medewerkers. TIP: kijk vooral om welke viervoeters het gaat zodat jullie de "kadootjes" daarop aan kunnen passen qua formaat snack en formaat hond :-)

Geweldige service en scherpe prijzen.

Alles word via BOL.com snel geleverd, alleen zijn de kortingsbonnen niet te gebruiken via het bestellen met BOL. Verder ben ik een zeer tevreden terugkerende klant.

Snel, vriendelijk en nette prijzen.

Vriendelijk, snel, en nette prijzen. Zelfs met een leuk kadootje.

Bij de bestelling zit altijd een leuk handgeschreven briefje en bij vragen heel snel antwoord. Ik ben een tevreden klant :)

Snelle levering en er zat ook nog iets extra lekkers voor de hond bij.

Ik kan het in 1 woord TOP

Ik word top geholpen. De communicatie is top! Het product is top .

Snel goedkoop en vriendelijk

Fijne website, snelle levering, en het leuke vind ik dat er soms een kadootje bij zit, en leuke lieve kaartjes. Net even die extra aandacht.

Altijd goed

Altijd goede service