Snelle levering met persoonlijke touch

Toevallig op de website van Pawty terecht gekomen maar daar gevonden wat ik zocht voor mijn hond. En bij levering zat er ook persoonlijk berichtje gericht aan mij erbij. Zo bijzonder/leuk

Vaste klant bij Pawty!

Wat ben ik blij dat ik Pawty heb ontdekt! De enige plek waar ons hondenvoer nog enigszins betaalbaar is. Altijd een aardigheidje bij de bestelling en zeer goede service. Wij blijven zeker klant. En nogmaals bedankt voor de snelle oplossing, Joep!!

Gewoon geweldig altijd wat lekkers erbij

Persoonlijk

Ik word altijd blij van de persoonlijke berichtjes van Pawty. Snelle levering en goed service. Topper.

ik ben gewoon super tevreden!

snel,vriendelijk,duidelijk en voordelig

Geweldige service

Zeer tevreden. Makkelijke website. Snelle levering en altijd wat lekkers bij de bestelling.

Snel en betrouwbaar

Erg leuke mailtjes van bestelling tot bezorging in zeer korte tijd. Leuke extra’s bij grote zakken hondenbrokken. Top!!

Snelle en vriendelijke service

Heel leuk dat ze (nog) steeds een snack pakket met de zakken voer erbij geven. Daarnaast word het snel bezorgd en word er bij vragen snel gereageerd.

Snelle levering met persoonlijke noot!

Wat ik geweldig vind, is dat er een briefje bij de bestelling zit waarop de ontvanger bedankt wordt en dat de bestelling wordt gewaardeerd. Superleuk, zeker mee doorgaan want hierdoor blijven wij in elk geval bij je bestellen.

Fijne aardige dierenwinkel met leuke aanbiedingen

Bij Pawty kun je voor goede prijs hondenvoer kopen. De aardige cadeautjes en kaartjes maken het gewoon leuk.

Zeer tevreden klant

Bij Pawty is het bestellen en de volgende dag geleverd. Joep doet er altijd een super lief berichtje bij en een verrassing voor je huisdier.

Goede prijs / kwaliteit

Leuk om altijd iets voor onze hond cadeau te krijgen!

Vriendelijk en goede snelle service

Vriendelijk en snelle service

Snelle, correcte en persoonlijke service

Makkelijke webshop, snelle levering, duidelijke communicatie vooraf , tijdens en na de levering. Een persoonlijke “note” handgeschreven op een kaart… hoe leuk, waar vind je dat tegenwoordig nog! En wat leuke lekkere gratis verassingen voor onze honden, die dus vanaf nu ook helemaal fan zijn van dit bedrijf!!

heel tevreden

De hond is tevreden en gek op de snoeperij die je er bij hebt gedaan! En ik was aangenaam verrast door je persoonlijke woorden. Heel leuk! Ga zo door! Ik beveel je dan ook van harte aan!

Goed, snelle en vriendelijke service.

Meerdere malen besteld bij Pawty. Het wordt altijd snel geleverd. Leuke aanbiedingen met vaak een extraatje voor de honden.

Goede en zeer snelle levering

Erg goede en leuke website

Goede producten voor een goede prijs, uitstekende service.

Snelle levering van mijn bestelde producten. Goede service en uitstekend contact. Er zijn vaak leuke aanbiedingen zoals een korting en een snackpakket welke hier zeer goed ontvangen worden door onze honden. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Zeer tevreden.

Bestellingen worden zeer vlot geleverd en als je een vraag hebt krijg je heel snel antwoord.

Eerlijke prijzen, snel bezorgd en altijd attent

Fijne webshop met goede merken voor goede prijs. Altijd attent en met een kleine surprise.

Leuke aanbiedingen en een snelle service

Betrouwbare webshop!

Mijn hond smult ervan en altijd met een leuke attentie!

Mijn hond Frankie smult ervan en niet alleen van de heerlijke brokken maar ook van de snack die er altijd als extraatje bijzit! En niet te vergeten het attente kaartje van Joep. Altijd overal aan gedacht en dat geeft het net dat extra blije gevoel. Met aandacht en liefde voor hond en baasje.

geweldig

Altijd op tijd thuis, en genoeg aanbod

Heel tevreden

Farmfood is overal best duur geworden, ook bij Pawty maar ze zijn wel de goedkoopste en vaak zit er een gratis snackpakket t.w.v. 10 euro bij. De klantenservice reageert altijd heel snel via de mail en problemen worden gelijk opgelost. Mijn hond en ik zijn heel tevreden over Pawty.

Geweldige service

Ik bestel altijd hier omdat het betere en persoonlijke service is.

Noordsingel 104

3032 BH Rotterdam