Top levering

Altijd goede en snelle service

Benaderbaar, open, en eerlijk

Altijd goed contact, duidelijke website, probleemloos bestellen. Hondjes tevreden, baas tevreden

snelle levering zonder problemen

Ik bestel mijn Renske hondenbrokken en de volgende dag wordt het al geleverd. Prima bedrijf

Ben blij met jullie

Ben tevreden. Krijg wat ik bestel. Altijd wat lekkers voor mijn honden

Makkelijk bestellen Goede acties Super snel geleverd

Goede producten voor fijne prijzen en zeer snelle verzending

Een zeer prettige dierenshop

Pawty vind ik een zeer prettige dierenshop dit is nu de 4e keer dat ik voer voor mijn honden bestel voorheen ging ik naar pets place bij ons op het winkelcentrum maar deze is echt zo duur geworden en met 5 hondjes wil je goed eten betaalbaar houden. En het voordeel is dat het nu ook nog de volgende dag bezorgd word met een lekkere verrassing voor de hondjes.

Super leuke eerste ervaring!

Leuke actie met Farmfood waarbij je snacks cadeau krijgt voor je kleine vriend!

Erg blij mee Altijd zo leuk een persoonlijk kaartje bij de bestelling En alles word binnen 1 dag geleverd Zeer zeer tevreden

Géén thuisbezorging van de zware hondenbrokkenzakken

Bestellen op de webshop gaat makkelijk maar de bezorging is onhandig aangezien met deze grote zware zakken thuisbezorging de enige optie is.

Voor het eerst besteld,en netjes afgeleverd super!

Gewoon een woord is voldoende “Super “

Ik had honden voer besteld en er zou een presentje bij zitten , was vergeten . Voordat ik het voer in huis had werd er al contact opgenomen , en aangegeven dat ze iets vergeten hadden mee te sturen . Volgende dag had ik het presentje reeds in huis . Gewoon super team. Ga zo door !!

Super fijne site Bij bezorging altijd een leuke kaart met bedankje en soms ook nog extra snoepjes voor de katten

Leuk ontvangen met een persoonlijk bericht en lekkere snacks gewoonweg TOP!!

Goed bezig ☺️

Fantastisch!

Pawty blinkt uit in vriendelijkheid, behulpzaamheid en kwaliteit! (Middel)kleine ondernemingen zoals deze gun ik al het succes, dus ik bestel voortaan hier in plaats van bij grotere webshops.

Makkelijk te bestellen Voldoende keuze Bij vragen altijd antwoord

Snell en voordelijke prijs

breede assortiment met goede prijs

Perfecte (persoonlijke) service

Ik ben via internet met pawty in contact gekomen. Dat voelde meteen goed. Er wordt altijd gereageerd op persoonlijke vragen. En komen we er niet uit, dan wordt er een oplossing gezocht. Zo fijn in deze onpersoonlijke tijd, om te weten dat het dus nog steeds wel kan. Klantvriendelijkheid! Heel belangrijk. En uiteraard goeie producten. Mijn dieren zijn heel tevreden. Ook met hun extra. En ik daardoor ook!

Overzichtelijke bestellen, snelle levering

Bestelling plaatsen gaat makkelijk, wat ik nodig heb is makkelijk te vinden. Levering is snel en netjes verpakt. En het leukste vind ik de persoonlijke benadering van de hond ipv de baas. Dat maakt dat je niet zo snel een bestelling zal overslaan ;-)

Snel en voordelig

Super snelle levering. Vaak nog wat extra's erbij en dat is altijd een leuke verassing!

goede service en vaak nog een korting. Zo blijft het voer van Renske betaalbaar.

In 1 woord: geweldig!

Blije hond en blij baasje!

Super vriendelijke snelle service

De eerste keer dat ik wat besteld kreeg ik cadeautjes mee als dank...echt zo enorm leuk! Makkelijke website. Ruim assortiment En bij de bestelling een vriendelijk kaartje. Maakt het toch wat persoonlijker.

Super tevreden

Goede prijs vh farmfood voer , snelle levering en ik had geluk dat er een aanbieding was waarin ik bij mijn hondenbrokken gratis snacks twv 10€ ontving. ( wel andere snacks als afgebeeld maar maakt niet uit) nou super toch in deze dure tijden. Dan kan iedereen wel iets extra's gebruiken.

Goed!

Bestelling was vlot binnen en netjes verpakt. Ook een leuk briefje met handgeschreven tekst erbij.

Noordsingel 104

3032 BH Rotterdam