Alles is goed gegaan altijd iets lekkers voor de honden. Goed verpakt. Netjes op tijd

Ik heb een Teddy-Iglo kattenmand gekocht en het product is heel stevig en de stof is prachtig. Verder was de bestelling goed ingepakt en op de beloofde datum geleverd.

Funtastic

The webshop is so cheerful, i really like that some food came with extra dog treats. Also,the delivery process went smoothly. When I received my order i got a hand written thank you card which is very very nice! Aanrader!✨

Heel erg goed

Snel geleverd. Zeer goede kwaliteit en een uitstekende service.

Supersnel geleverd!

Zaterdag besteld, maandag al in huis! Supersnelle levering met een heerlijke verrassing voor de hond.

Prima service met persoonlijk tintje

Leuke website, snelle bezorging en altijd een leuk kadootje.

De hond (en wij) genieten er top van!

Voor mijn hongerige viervoeter haal ik bij Pawty altijd zijn brokken, snacks en speeltjes. Naast het uitgebreide assortiment is de persoonlijke service top. Het handgeschreven kaartje maakt het af :).

Goede service en fijne aanbiedingen

Bestellen gaat super simpel, de hond is altijd blij verrast door het extra snack pakket en ik houd ook altijd aanbiedingen in de gaten. Aanrader!

Snelle en netjes verpakte levering met aardige attentie

Pakketje kwam snel binnen met een tegoed van 5 euro. Fijn om zo je hondenvoer te bestellen.

Aandacht voor de klant en onderscheidend in de communicatie

Ik heb je al een keer een complement mail gestuurd. Wij waren zeer aangenaam verrast door het handgeschreven bedankbriefje bij de levering. Waardering en aandacht voor de klant. Ook een paar keer een extra attentie gekregen. Ook dat heeft gewerkt want dat hebben we de keer erop ook meebesteld. Ook de mailing met aandacht en humor; onderscheidend. Ga zo door!

Altijd snel geleverd en ook altijd wat extra's erbij.

Er is altijd genoeg aanbod, duidelijke en het is snel thuis

Overzichtelijke site, steeds ruimer assortiment

Ben tevreden. Soms zou ik in de persoonlijke mails / communicatie onderscheid willen in kat e/o hond

Duidelijk

De website en klantvriendelijkheid is enorm top, fijne en duidelijke uitleg over producten. Kijkt graag mee met andere opties mocht dit nodig zijn. Altijd snel en optijd geleverd.

Besteld en de volgende dag al geleverd! Altijd een leuk gepersonaliseerde kaart erbij met een bedankje! Super!

Helemaal top !

Nu een keer of 6 besteld en super tevreden! Zoiezo lekker dat het gratis bezorgd word Met de actie codes ook nog de goedkoopste is ! En er vaak ook nog gratis een snackpakketje bij zit ! En een persoonlijk berichtje erbij maakt het helemaal top ! Kan pawty dan ook echt aan iedereen aanraden Mvg Erik

Makkelijk te bestellen, snelle levering

Makkelijk te bestellen. Zaterdags besteld maandag in huis, kregen voor 10 euro honden snacks erbij. Was ook zeker 10 euro waard. Top

Fijne winkel

Goede producten, snelle levering en prettige service.

Ik was op zoek naar speciaal hondenvoer en kwam zo bij Pawty. Na de eerste voorzichtige bestelling al meerdere bestellingen geplaatst. Zeer content met levering en de producten zelf. Eenvoudige overzichtelijke site en ook offline bestellen kan gewoon. Geen gedoetje met inloggen of app. Ga zo door.

Fijn bedrijf

Super fijn bedrijf, Altijd alert met hoeveelste bestelling ik weer geplaatst heb bij ze en dan zit er een handgeschreven kaartje bij. Ook via instagram voor vragen of advies ze reageren altijd erg snel. Super fijn bedrijf!

Fantastisch!

Groot assortiment, mooie aanbiedingen, kwalitatieve producten, snelle levering, netjes verpakt, goede service, goede prijs/kwaliteit

Fijn bedrijf

Snelle levering. Goede kwaliteit hondenvoer.

Vlotte bestelling

Vlotte bestelling en een lekkere beloning voor mijn hond.

Prima! En zeer vlot herstel van "fouten"

Ik bestelde glutenvrije brokken, en kreeg een gratis snackpakket. Ik opende de doos, en terwijl ik de bestelling bekeek, griste mijn hond vlot vast een lekkere snack uit de doos. Uit het snackpakket natuurlijk. Maarja, dat pakket was niet glutenvrij... 1 mailtje hierover, en ik kreeg al vlot een hele sympathieke reactie. En mijn hond de volgende dag al een heerlijk ander snackje! Glutenvrij! Dat vind ik dan echt super!

Voortaan vast besteladres voor mijn hondenvoer!

Supersnelle levering, altijd met een vriendelijk berichtje en wat lekkers voor mijn hond. Gewoon goed en persoonlijk.

Noordsingel 104

3032 BH Rotterdam