Super klantgericht!!

Nu een aantal keer besteld , altijd snel in huis met een super leuk persoonlijk kaartje. Prijs is ook oké, dus alles bij elkaar maakt dat wij hier zeker het voer voor onze honden zullen blijven bestellen.

Keurig en snel geleverd. Zelfs nog een zak 1.5 kg. extra brokjes gehad! Wij gaan hier zeker weer bestellen.

Niets dan lof voor deze webwinkel

Een leuke webshop met een variatie aan echt goed voer en snacks en leuke items zodat je huisdier zich nooit verveelt. Joep is echt een fantastisch eigenaar van deze webwinkel, als je vragen hebt over een product staat hij voor je klaar. Pakketjes worden super snel geleverd. Al bij al een website waar ik blijf bestellen !!

Het bestellen ging super makkelijk Snel en goede levering .

Vier makkelijk te bestellen

Had alleen problemen met invoer van twee actiecodes die ik had gekregen voor twee verschillende soorten voer. Hierdoor moest ik twee keer een bestelling plaatsen.

Sinds kort bestel ik bij Pawty. En ben zeer tevreden. Bij iedere bestelling zit een leuk kaartje met persoonlijk geschreven berichtje. En vaak 5% korting op de volgende bestelling. Nog leuker er zit ook altijd iets lekkwr bij voor je huisdier in mijn geval mijn hond. En niet iets goedkoopste maar echt interessante lekkers. Is er een probleem wordt dit opgelost. Ik bestel voortaan altijd bij Pawty.

Bestelling was er snel en helemaal goed, zat een extraatje bij en één persoonlijke kaart dat is toch echt heel attent en leuk

Altijd een feestje!

Snelle levering, goede kwaliteit producten en vaak een extraatje. Top service!

Pawty is een blijvertje!

Alles goed geregeld en wat een heerlijk snackpakket zeg! Hier bestel ik daarom vaker!

Goed advies, kwalitatief goed voer

Goed contact en advies. Het openen van het pakket was een feestje, want naast de bestelling zat er in het pakket een.persoonlijk briefje, proefverpakkingen en een speeltje! Ons hondje eet het voer graag!

Zeer tevreden over het assortiment en de service!

Snelle levering ook mooie actie zekers wat lekkers voor de hond top

Super fijn

Fijne ervaring gehad bestel zeker weer

Onze bestelling kon door omstandigheden niet de volgende dag geleverd worden. we werden daar netjes over opgebeld (wie doet dat tegenwoordig nog) en kregen ook nog een extra cadeautje voor de hond. Ook het handgeschreven bedankje maakt het persoonlijk. Dikke 10 voor Pawty!

Klantvriendelijk

Netjes dat je vantevoren belde omdat je dacht dat er iets niet goed zou gaan met inpakken

Snel bestellen en snel in huis! Happy dog en nog een cadeautje voor hem ook!

Super service en klantvriendelijk

Goede service en snel verzenden. En een fout wordt snel hersteld.zeer te vreden

Prachtige hondenmand

Product is snel geleverd in een goede verpakking. De mand ziet er goed en degelijk uit met een heerlijk zachte , dikke bodem. De snoepjes die als attentie meegeleverd waren , zijn echter maar een maand geldig, dus 1 pakje was voldoende geweest. Succes met je zaak ! Met vriendelijke groet, Marian van den Berg

Vlotte levering, goede service.

Zeer positief, we werden zeer vlot gebeld omdat er een foutje was gemaakt (snacks voor de hond die er gratis bij zouden zitten) zouden er niet bij zijn, maar in ons geval zaten ze er wel bij, zeer attente reactie van de medewerker.

Snelle en behulpzame klantenservice en levering

Zeer goed en snel, mooi snackpakket(ten) bij de bestelde brokken. Zeer persoonlijk

Top goede klantenservice

Persoonlijk en netjes

Snelle servicd, kaartje erbij. Je voelt je gewaardeerd als klant

Super snelle levering en kittens vinden de brikjes super lekker

Top voor voor goede prujs en kwaliteit Kittens eten er smakelijk van Iedereen aan te bevelen

Origineel, betaalbaar met een extraatje

Leuke manier van communiceren, concurrerend in prijs en je krijgt er gratis wat lekker bij.

Fantastisch! Topproducten met een persoonlijke touch.

Ik kwam bij Pawty via een enthousiast familielid terecht. Wat een leuke website, ik ben blij dat ik ze gevonden heb! Fantastisch aanbod met goed kattenvoer zonder onnodige vulmiddelen zoals graan, maar ook uitstekende, vriendelijke service en snelle levering! Ik kende het voermerk nog niet, maar mijn kat is een zeikerd met eten en vindt het verrukkelijk.

Noordsingel 104

3032 BH Rotterdam