Makkelijk om te bestellen, snel geleverd en met een persoonlijk bedankje erbij en wat extra's voor de hond. Top bedrijf!!!

Wel vriendelijk in gebruik

Wat ik nog wel merk is dat er bij kattenvoer bijvoorbeeld informatie staat over hondenvoer. En ik had al doorgegeven dat je je dieren niet kan aanmelden in je account. Daar werd al aan gewerkt. Ook krijg je soms bij een bestelling de melding dat het niet voorradig is maar kan wel verder met bestelling en is wel voorradig. Hoop dat je hier iets mee kan

Mijn 1e bestelling bij Pawty GEWELDIG

Zeer snelle levering. Keurig verpakt. Blij verrast met de extra's zeker in deze tijd. 100% Aanrader. Hond blij en ik blij!!

Hele mooie produkten, de katten vinden het heerlijk en de service is ontzettend vriendelijk en attent

Super levering

Snelle bezorging en erg klantvriendelijk

Zak voer voor mijn hond erg snel ontvangen. Hier zou eigenlijk een gratis snackpakket bij zitten, maar dit was per ongeluk bij het inpakken misgegaan. Ik werd netjes gebeld voordat mijn bestelling aangekomen was dat het snackpakket er nog achteraan verstuurd zou worden, en deze kwam meteen de volgende dag ook binnen.

Je krijgt wat je besteld hebt, op tijd, en een goede communicatie.

Fijn voer voor onze hondjes, snelle levering. Altijd een persoonlijk bedankje en extra verwennerij erbij Top!!

Heel aardige man en leuke extra’s bij de bestelling

Door de fokker van onze pup op deze webshop gewezen. Bestelling gedaan en keurig geleverd

Beste prijs en snelle levering

Ik vond het persoonlijke bedankbriefje wat bij het pakket zat ontzettend leuk. En had de beste prijs voor onze honden brokken

1e keer besteld, snel geleverd

Mijn vraag werd snel beantwoord

Top service!

Hele goede service.

Snelle bezorging en een leuke attentie met kaartje erbij

Heel verrast om nog een handgeschreven kaartje bij mijn bestelling te vinden. Dat geeft online bestellen toch iets persoonlijks

Super fijn contact en goede producten!

Super klantvriendelijk

Pawty tegengekomen op een online verkoopsite. Na levering incl. extra's, goede communicatie, persoonlijk kaartje erbij. Attentie voor een volgende directe bestelling. Dit wordt een maandelijks uitje bij Pawty.

Makkelijk en snel

Voor de eerste keer besteld bij Pawty, ging makkelijk en snelle levering. En vele extra's meegeleverd voor onze hond Max.

snel geleverd voor een goede prijs

Snelle levering voor een goede prijs en ook nog een persoonlijk kaartje met korting in de brievenbus. Kortom helemaal prima.

Great shop with extraordinary service

I ordered food for my cat, and it was delivered the next day with a lot of extras, food samples and a cute toy which my cat really enjoys. The contact with the customer service regarding a promotion was also super friendly and personal. The shop offers an extraordinary service and I will order again!

Leuke website, goede contact, de volgende dag levering, ook nog leuke cadeautjes bij mijn eerste aankoop

Super ervaring

Pawty heeft ervoor gezorgd dat mijn bestelling de volgende dag bezorgd is, precies op tijd voor wanneer ik het voer nodig had. Bij het openmaken bleken er ook nog eens allerlei extra goodies in te zitten, waaronder een speeltje! Verder vind ik de shop er ontzettend leuk uitzien met leuk taalgebruik en ook nog eens fijn in gebruik. Ik zal ein de toekomst zeker opnieuw bestellen bij Pawty.

Zeer klantvriendelijk en snel geleverd

Had het verkeerde besteld, zelfde dag opgemerkt en binnen 1 dag het geld terug gestort. Dag erop de goede bestelling gedaan en volgende dag al geleverd. Een voorbeeld voor veel andere diervoedings zaken/shops

Altijd een feestje

Onze ervaring met Joep en zijn bedrijf is niks dan lovend, hij helpt je met je vragen en heeft snelle levertijden

De goedkoopste en super snel

Extraatje erbij en een persoonlijk kaartje. !

Superrrr!!!!!

Heel blij zijn wij met Pawty, veel leuks en lekkers! Wij zijn fan.

Pawty, een aanrader

Onze kat is 14 jr oud, is heel kieskeurig wat voer betreft. Voorheen gebruikten we een bekend merk voer, maar we mochten Natural Trainer testen, via Cattery de Beetse . Dit beviel zó goed , voor ons in prijs , en voor Billy-Jean in smaak . Wij zijn om .

Noordsingel 104

3032 BH Rotterdam