Een feestje in een doos

Ik had besteld bij pawty ten eerste snel contact,en bovendien supersnelle levering en leuke extra's,ik zou zeggen bestel snel .....

Snelle levering en alles naar wens. Netjes ingepakt.

Goede, snelle service!

Ik zocht naar een aanbieding van Orijen hondenvoer en kwam bij deze site terecht. Zaterdag besteld en maandag al in huis. Ik ben helemaal tevreden!

Fantastisch!

Zowel als op de website tot de bezorging van je bestelling. Merk je gelijk dat er iemand achter de webshop wel enorm veel van dieren houdt. Goede producten een snelle levering en vooral geweldig ingepakt! Zelf geschreven kaartje echt super! Pawty is onze vaste bestel adres! Poot van Beau

Bijna perfect...

Duidelijke website met goede aanbiedingen!! Het bestellen ging super, ik had het prettig gevonden om iets meer info over de status van mijn bestelling te krijgen. Maar dat kan ook mijn ongeduld zijn!!!! Toen het pakje aankwam toverde het een glimlach op mijn gezicht, wat een GEWELDIGE sticker zat er op de doos ( heb nog geprobeerd hem eraf te peuteren), al mijn ongeduld was ik op slag vergeten!!! Kortom, een absolute aanrader!!!

Eerste klantbeleving als zeer goed ervaren. Zat zelfs een persoonlijk berichtje bij en de hond is blij met zijn speeltje als extra. Ik bestel in ieder geval weer snel bij jullie!

Super gewoon zaten extra verrassingen bij hand geschreven kaartje

Kwaliteitswebshop!

Een aantal bestellingen verder en nog altijd zeer tevreden. Snelle levering, met een persoonlijke noot, kwaliteitsproducten en een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij zijn fan!

Snelle levering en fijne klantenservice

Artikelen snel ontvangen incl een leuke attentie voor de hond. Daarna ook nog een leuke follow up gekregen. Zal hier zeker weer bestellen.

Zeer snelle levering en het was netjes verpakt in een doos

Nogmaals ervaring was gewoon goed en de honden smullen ervan

Goede snelle en vriendelijke service

Mijn ervaring is helemaal top. De levering was snel, er zat een extraatje bij en een persoonlijk kaartje

Betrouwbaar en snel

Erg fijne service en snel thuis bezorgd. Mijn vragen werden snel beantwoord waardoor ik de juiste producten kon bestellen. De website is overzichtelijk en erg fijn om door heen te zoeken.

Mooie verrassende beleving

Na opening bestelling trof ik een leuk speeltje voor hond! Erg verrassend en waardevoll

Super fijne en snelle service

Onze favoriete merken op voorraad. Heel vriendelijk, en de service "vandaag besteld, morgen in huis" is altijd super fijn.

Snel in huis en veel extra's gekregen

De spullen werden keurig op tijd geleverd en we kregen leuke cadeaus voor de dieren gratis er bij. Ook leuk dat je een handgeschreven bedankje krijgt. Ik heb 2x een bestelling geplaatst en ben zeker van plan dit vaker te doen.

Uitstekend!

Ik heb hier voor het eerst een bestelling geplaatst en kreeg het zeer snel bezorgd. Tevens kreeg ik allerlei extraatjes gratis erbij. Toen ik voor de tweede keer een bestelling plaatste, kreeg ik er weer iets extra bij in de vorm van een grote zak brokjes in een andere smaak die ik besteld had om te proberen. Zeer tevreden over de goede service en klantvriendelijkheid!

Heel erg blij met de persoonlijke touch en snelle verzending

Onlangs een bestelling geplaatst wat heel makkelijk was. Binnen 1 dag hadden we het pakket al binnen, echt geweldig! Daarnaast waren wij heel erg gecharmeerd van de persoonlijke noot van Joep bij de levering. En wat een verrassing dat er nog wat extra’s bijzaten. Wij vinden Pawty geweldig!

Geweldige website

Uiteraard zijn de 5sterren dik verdiend! Snelle verzending, vriendelijke klantenservice. Je krijgt extraatjes voor je 4voeter. Kwalitatief goed voer en speelgoed. Al met al een aanrader! GA ZO DOOR TOPPER!

Joep bedankt voor je goede service en verrassingspakket van Orijen en speeltje Top!!

Fijne service, zeer vriendelijk, snelle levering en leuke spulletjes

top

goede producten en snelle levering

Verassend leuk

Hele fijne webshop, nog ietwat onoverzichtelijk maar dat is gewenning. Verrassend snelle levering en de goodies waren echt super veel en erg leuk.

Perfect!

Mega snelle verzending en het allerbeste beste voer voor je huisdier!

Goed goedkoop en snel

Prima webshop, via google gevonden en blij met de goede service en prijs vd producten. Kennelijk een beginnende webshop maar veelbelovend !

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen, snelle levering

Noordsingel 104

3032 BH Rotterdam