Brutus geniet!

Onze kleine dwergteckel Brutus vind de zakken droogvoer heerlijk, wij genieten van de mooie prijzen!

Heel blij met pawty ! Veel lekkers en leuks voor me lieve hondenkindjes.

Top service!

De producten waren goed en snel bezorgd echt top!

Erg tevreden!

Goede service en producten.

Alles goed gegaan

Op tijd en snel alle producten geleverd gekregen. Ik krijg regelmatig leuke samples en extraatjes bij mijn bestelling.

Geweldig geholpen door Joep

Joep heeft mij telefonisch goed geholpen bij het kiezen van de juiste voeding voor mijn hond. Verder was de levering ook in orde. Bedankt!

Gewoon goed

Toffe shop met alle producten die ik nodig heb, ik bestel elke maand en nog nooit iets mis gegaan.

Pakket was snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden door Pawty waar en wanneer er geleverd zou worden.

Mijn pakket zat vol extratjes en bonussen voor de volgende bestelling. Ik ben verkocht en zal volgende keer weer bestellen.

Fijne website en goede service

De website werkt goed en ziet er leuk uit. Ik kreeg een aantal leuke extratjes in mijn pakket van Joep en zijn team. Mijn katten en ik zijn er blij mee!!

Mooie website en snelle levertijd!

Super mooie en vrolijke website. Kon makkelijk alles vinden wat ik nodig had en daarbij ook nog eens snel binnen. Top service!

Uitstekend!

De producten waren op tijd geleverd, en van goede kwaliteit.

Gemakkelijke manier om producten voor mijn hond in huis te hebben!

Ik vind het fijn dat ik via Pawty een goede site heb gevonden waar ik de juiste producten voor mijn hond kan vinden. Vooral het feit dat ze altijd hebben wat ik nodig heb is fijn.

Snelle en goede service

Zeer snelle verzending. Zowel Herald (mijn hond) als ik zijn erg blij met het product. Netjes verpakt en goede kwaliteit. Ga hier zeker vaker bestellen. Bedankt!

Top service!

Mijn bestelling had ik voor 17 uur geplaatst en ik kreeg zoals op de site vermeld staat de volgende dag direct mijn bestelling thuis geleverd. Op de website staat alles erg duidelijk vermeld. Ook werd er snel gereageerd op de vragen die ik had.

Nergens anders meer !

Waanzinnig! Wij hadden onze 'hooman' het een en ander laten bestellen.. Voor 17.00uur en het was een dag later ook echt in huis! Wij hebben heerlijke snacks, brokken en speeltjes gekregen! Ons vrouwtje is ook helemaal blij met haar Blond Amsterdam accessoires! Bij vragen wordt er snel gereageerd! De site is super overzichtelijk! Vraag naar alternatieven of andere producten wordt goed opgepakt! Kortom, ik hoef nergens anders meer te shoppen. Pawty heeft het eigenlijk gewoon allemaal :) Groetjes @RagdollsFlokiYvar

De webshop is fantastisch, met snelle levering en uitstekende producten.

Ik ben onlangs begonnen met shoppen bij Pawty en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de snelle levering van de producten. Ik had mijn bestelling binnen enkele dagen in huis en alles was precies zoals ik had verwacht. Ik zou zeker aanbevelen om te shoppen bij Pawty aan iedereen die op zoek is naar kwalitatieve producten met snelle levering. De website is makkelijk te gebruiken en ik heb een fantastische ervaring gehad met mijn aankopen hier.

Fijn bedrijf om kattenspullen te kopen

Hier voor de eerste keer een paar zakken kattenbrokken besteld. Ze is er erg blij mee, waardoor ik dus ook! Zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier bestel :) !

Fijne producten met een goede prijs kwaliteit verhouding . Site was ook erg makkelijk,

Top bedrijf

Vanaf het bestellen tot de levering was top! Website ziet er leuk en overzichtelijk uit. Het bestellen verliep soepel en de levering was super snel. Daarom een dikke 10 voor dit bedrijf!

Snelle levering + kwaliteit prijs verhouding is perfect

Goede kwaliteit producten en snelle levering!

Top, fijne webshop

De website is erg leuk vormgegeven, werkt snel en makkelijk. Dit in combinatie met snelle levering zorgt voor een top ervaring, dus een dikke 10!

Top webshop!

Super blij met de spullen voor m’n katten. Gemakkelijk en overzichtelijk bestellen en nog eens snel geleverd!

Blij met de klantenservice van Pawty

Reageerde binnen een uur op de vragen die ik had. Ook blij met mijn ontvangen producten.

Noordsingel 104

3032 BH Rotterdam