Goede en correcte service

Besteld, nog aangepast nadien en alles correct afgeleverd

Prima en snel geholpen

Goede feedback over bestelling. Fijn en snel geholpen met aanpassing. Op verzoek snelle levering. Goed geholpen door Alyssa.

Uiteindelijk goed

De eerste levering was niet goed. Dit werd goed en naar tevredenheid opgelost

Slecht en geen reactie

Bedrukte aanstekers besteld, netjes gecentreerd via hun tool, echter zit de bedrukking op elke aansteker schots en scheef. Ook is de kwaliteit slecht, er zit een rare witte gloed om de bedrukking heen waardoor de tekst onleesbaar is en er lelijk uit ziet. Contact geprobeerd opgenomen via hun contactformulier, 2 weken later nogsteeds geen reactie gehad.

fijn meegedacht en snel geleverd

Fijn dat is meegedacht bij de definitieve vormgeving. De levering was vervolgens snel en de kwaliteit helemaal prima.

Snelle levering, fijn product

Ik kreeg in eerste instantie een "proefpen" waar ik al heel tevreden over was. Daarna zelf besteld en de pennen liggen fijn in de schrijven, schrijven goed en mijn logo komt erg mooi tot zijn recht

Leuke pennen

Leuke pennen met de naam van mijn bedrijf erop.

Goed maar kan beter

Tevreden maar kan beter, aansteker tekst ( bedrukking schreef ) en vind het niet fijn dat ik en van Klarna een betaallink krijg en van jullie zelf ook. Zo staat hij op Klarna open terwijl hij al bij jullie betaald is, dat is niet prettig. Verder tevreden goede snelle verzending goede prijs kwaliteit verhouding

Mag beter verpakt worden

Het bestellen ging snel en de verzending liep vlot. Helaas bij het openen zatten de aanstekers helemaal door elkaar waar door er beschadiging aan waren maar voor de rest was alles oke

prima product en levering

Snelle levering, gemakkelijk te bestellen, heel tevreden

eenvoudig en snel

De pen is makkelijk samen te stellen en ze werden snel geleverd. De pennen zijn van goede kwaliteit en ze zien er uit zoals verwacht. Prima dus.

top

mooie pennen niets mis mee TOP.

De levering van het bestelde was prima.

De bèta’s lijkt een probleem te zijn. Heb al twee keer gebeld naar jullie er wordt gezegd we gaan contact opnemen met de administratie maar tot heden nog geen resultaat ontvangen.

Had beter gekund

Heb zelf ervaring in relatiegeschenken, en vond drukwerk tegenvallen, daarnaast waren sommige aanstekers beschadigd.

Jammere kwaliteit

Alles zag er goed uit, goede communicatie en website. *** jammer genoeg zijn de pennen ook uit goedkope plastic. Heel jammer. Zeker als je koopt in grote aantallen.

Super!!!

Mooie producten en goede en snelle service.

Prima kwaliteit en goede levering

Pennen waren makkelijk te ontwerpen via de website en zijn geheel na verwachting geleverd!

Nog geen spullen ontvangen

Spullen besteld op 19aug, nog altijd niks ontvangen maar wel al een beoordeling, wel moeilijk om te beoordelen. De levering is wel traag dat kan ik wel al zeggen

Eenvoudig te bestellen, snelle levering en goede kwaliteit pennen.

Eenvoudig te bestellen, snelle levering en goede kwaliteit pennen.

Aanbeveling

Aanstekers en pennen besteld snel bezorgd Van Goede kwaliteit en scherp geprijsd

Heerlijke pennen om mee te schrijven.

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Goede service en snel geleverd.

Ik kreeg bericht dat de tekst op de pennen erg klein uit zou vallen. Ze dachten echt mee naar een oplossing. De pennen werden snel geleverd, waten niet duur en zien er super uit.

prima!

mooie kwaliteit, snelle levering

Prima kwaliteit en snelle levering

Nvt

PERFECT!!!!!!

pennen waren mooi bedrukt en op tijd bezorgd

Gildestraat 17

8263 AH Kampen

Over Pennendrukkerij.nl

Je zou het misschien niet denken als je op onze naam afgaat. Toch vind je bij Pennendrukkerij.nl veel meer dan alleen pennen. Je kunt bij ons ook terecht voor schrijfgerei, notitieboekjes, kantoorartikelen en relatiegeschenken. Zo schrijf je jouw succesverhaal, organiseer je jouw leven en zet je de volgende stap met je bedrijf samen met Pennendrukkerij.nl. Upload je design en plaats je bestelling. Pennendrukkerij.nl doet de rest! VOORDELEN VAN PENNENDRUKKERIJ.NL: - Al vanaf 25 stuks - Snelle levertijden - Eigen design uploaden - Géén instelkosten