topervaring!

Supersnelle en goede levering. Gemakkelijke bestelsite

regenkapjes van Moof S5

Fijn product, snel geleverd, service zoals je verwacht. En weer een probleem uit de wereld, vanaf nu geen regen meer in mijn stuurknoppen, keep on Moofing

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Top geprijsd en past precies!

Zeker nu support niet meer bij VanMoof kan een must aankoop om de knopjes te beschermen tegen nat worden

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? Technisch 3D ontwerpen

Snelle service, producten komen overeen met wat je verwacht!

Blij met Van Moof beschermingselementen

Mooi snel geleverd, extra paar, altijd handig. Past goed.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? Technisch 3D ontwerpen

Er zitten kleine gaatjes in de knop, knop zwaar indrukbaar.

Ik had liever gehad dat de indrukbare knop van rubber zou zijn geweest. Op de foto’s van het product zou dat eerder lijken. Alles is van hard 3D plastic wat in eerste instantie niet super mooi afgewerkt is, ten tweede kleurt het niet fantastisch mee in het model van de S3. Ten derde, zijn de knoppen wel in te drukken maar moet dit met redelijk meer kracht dan zonder deze toevoeging. Wat positief is, is dat de pasvorm uitstekend is. De vorm van het product gaat mooi om het stuur heen. Feedback: - kleur het product meer mee in de kleuren van de S3. - maak de indrukbare knop écht waterdicht, met voorkeur voor zacht rubber wat het prettiger drukken maakt - het huidige model moet vervangen worden sowieso wegens de gaatjes in en rondom het indrukbare gedeelte. - mits mogelijk, probeer de afwerking van hogere kwaliteit te maken. Graag retourneer ik op dit moment het product.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard), Technisch 3D ontwerpen

Makkelijk bestellen, even wachten, en daarna snel verstuurd.

Eenvoudige montage

Top oplossing

Netjes op tijd geleverd

Alles goed geregeld. Ook het product ziet er goed uit. Omdat het product van hard plastic is, beperkt het in mijn geval iets van het bedieningsgemak.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

de knop past prima, het indrukken gaat wat lastiger

Voor mij geldt dit niet maar mijn vrouw heeft nu wat meer moeite met het indrukken van de knoppen. Vooral bij de boostknop is dit niet praktisch. Ze plaatst de beschermers nu alleen bij nat weer, dan doen ze hun werk prima.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Goede info over het pakket, duurde wel een paar dagen voordat het binnen was. Ik heb daar geen prpblemen mee. Product nog niet geprobeerd omdat het een kerstcadeau is. Ziet er wel goed uit. Kapjes voor over de van Moof knoppen s3.

Goed passend

De regenkapjes over mijn S5 passen goed. Het uiterlijk is grover/ ruwer dan ik verwacht had. Het zou mooi zijn als het opervlakte gladder (en met bv een M van v Moof )uitgevoerd zou zijn.

Perfecte pasvorm

Indrukbare, waterbestendige knopbeschermer voor van Moof S3 past perfect. Goed verpakt, snel verzonden incl pakket traceren

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? Technisch 3D ontwerpen

Op zich prima, maar ruimte voor verbetering

Tip: maak een ‘stuur me een herinnering als het product weer op voorraad is’ functie in de winkel;

Snel geleverd.

Snel geleverd en via email berichten netjes op de hoogte gehouden over de levering.

Beschermend wel stug

Tot nu toe beschermen de knoppen goed tegen de regen. Het is wel wat lastig om de knoppen in te drukken..

Prima webshop

Ik vond deze webshop toevallig op Marktplaats, ik heb bescherm kapjes voor onze VanMoof fietsen besteld. Past prima alleen hoopte ik op een iets snellere levering. Achteraf bleek waar dit door kwam en ik ben zeer tevreden.

Goede en snelle service

Uitstekend product ontvangen en service erna zeer correct

Fantastisch product

Zeer blij met de knoppen voor de S3. Echt een uitkomst. Fiets staat buiten en knoppen blijven nagenoeg droog! Ook fijn dat ze er altijd op kunnen blijven zitten en gebruikt kunnen worden tijdens het rijden.

positief

menselijk en gedreven

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

De bestelling ging snel en makkelijk. De artikelen wareb snel in huis.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Tevreden met product en levering

Hoewel behoorlijk aan de prijs voor 2 stukjes plastic ter bescherming van mijn S3 knoppen snap ik dat het geen massaproductie is. Toepassing is redelijk omdat ik best hard moet drukken (en blijven drukken om 32km/u te rijden). Desalniettemin tevreden in de hoop langer met mijn Vanmoof te kunnen rijden.

Wat een fijne oplossing

Voor mijn VanMoof de 2e generatie knopbeschermer gekocht. De eerste set zat helaas een productiefoutje in, maar deze werd zonder discussie en meteen vervangen door een nieuwe set. De nieuwe set werkt goed. Blij met dit product om de kwetsbare knoppen van de VanMoof te beschermen.

helemaal top

Goed product en snel geleverd. Bedankt!

Binnen 10 km fietsen eentje kwijt

Ze klikken er wel goed op maar ben 10 km gaan fietsen en de linker was ik kwijt toen ik thuis kwam. Net nog geen half uur kunnen gebruiken dus

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Hi Rob, Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb u een mail gestuurd betreft de situatie en streef ernaar om de situatie passend voor je op te lossen. Ik hoor graag van u, Sander Hesp, eigenaar Voxel3D

Tuinbouwweg 46

2742KP Waddinxveen

06 23386959

Over Voxel3D

Voxel3D is dé one-stop-shop voor alles over 3D printen. Via onze website kan u snel, makkelijk en veilig de modellen uploaden en laten 3D printen. Wij beschikken over verschillende, professionele 3D printers om uw model altijd en met de beste kwaliteit te kunnen leveren. Ook kan u bij Voxel3D terecht voor technisch 3D ontwerpen en reparaties aan 3D printers van alle merken.