Goede en snelle service

Binnen 1 week na plaatsen van de bestelling geleverd en goede kwaliteit van het materiaal

Mooie 3D print

Nette afhandeling en een mooi product. Keurig geleverd

Goede levering

Goede kwaliteit

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? Technisch 3D ontwerpen

Mooie uitvoering! Nog even mail contact gehad omdat mijn betaling niet lukte. Direct antwoord!

Goede snelle levering

Ik was gelukkig op tijd om ze te bemachtigen en na een paar dagen na aankoop zijn ze geleverd. Prima service en tevreden klant.

prima product

Moet nog ervaren hoe het zich houdt in de regen maar het ziet er goed uit.

perfect en snelle levering! Letsss Moooooffffff

perfect en snelle levering! Letsss Moooooffffff

Goed product Duidelijke communicatie Snelle levering

Goede service.

Ik heb een bekerhouder besteld voor mijn saab. Reactie tijd duurde vrij lang .. maar dit word ook van tevoren aangegeven,. Ivm studie Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering.

Pas vorm is goed. Kwaliteit is perfect.

Geen idee nog

Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest ze te testen. Vanwege een sleutelbeenbreuk heb ik nog niet gefietst Ik weet ook niet goed wat ik hieronder aan moet kruisen

Werkt zoals je verwacht

Past precies dus de maat is goed en dekt goed af. Als ik een lang stuk fiets haal ik de boost knop bescherming er toch of omdat hij net iets te stijf is om langduurig de knop ingedrukt te houden.

Geweldig product

Deze kapjes doen precies wat ze moeten doen. Geen vochtproblemen meer en functioneel onverminderd. Ze zien eruit alsof ze origineel op de fiets thuishoren. Knap gedaan!

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Ultra hoog detail), Technisch 3D ontwerpen

Ziet er goed uit

Hele goede pasvorm, makkelijke montage, knoppen werken goed ik heb er nog niet mee in de regen gefietst dus dat kan ik nog niet beoordelen. Hele snelle levering

Mooie VanMoof kapjes

Mooie kapjes die regenwater tegenhouden voor mijn S5. Werken prima en passen perfect. Alleen moet je iets harder drukken om de buttons aan/uit te krijgen. Maar dit kan ook liggen aan de nieuwigheid

Goede pasvorm

Goede passende en werkende beschermkappen

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

iPhone indrukbare knopbeschermer VanMoof S3. Snelle levering, past en functioneert goed.

snelle levering werkt goed

snelle levering en product past goed

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard), 3D printservice (Ultra hoog detail), Technisch 3D ontwerpen

Goed verpakt, snelle reactie. Goede communicatie

Voor de 2de keer een bestelling geplaatst en ook nu weer top geregeld.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? Technisch 3D ontwerpen

Zeer prettige en deskundige monteur

Zeer goede communicatie, goed advies. Snel gerepareerd en terug geleverd. Kortom aanrader

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printer reparaties

Mooie onopvallende oplossing!

Heb meerdere keren de 'boost' knop van mijn VM S3 moeten vervangen, tegen regen kunnen ze niet echt. Vervanging is nu een stuk lastiger dus de 'knopbeschermer' is een mooie oplossing! De knopbeschermer past goed, werkt goed, beschermt goed en optisch is het alsof het origineel zo hoort.

Slecht!

Communicatie is ruim onder de maat. 13 september besteld, bestelling zou binnen 4 dagen verstuurd worden. Een week later gemaild wat de status was, verzenden zou dezelfde dag gebeuren. Dat werd twee dagen later, maar ze waren verstuurd. Toen de adapters binnen waren miste ik een m6 bout en waren de 4 m5 boutjes te kort. Herhaaldelijk gemaild maar geen reactie. Eindelijk een reactie na een week. Er werd beloofd dat de m6 opgestuurd zou worden, ik nogmaals vermeld dat de m5 boutjes toch echt tekort zijn. Tot op heden nog geen reactie ontvangen, en heb ik mijn adapters nog niet kunnen plaatsen. Waardeloos op deze manier.

Geniale oplossing

Mijn oplader lag meestal op de grond te slingeren, nu hangt hij mooi aan de muur en zijn de snoeren ook netjes van de vloer.

Prima ervaring

Snel geleverd na betaling. Heb een beschermknop voor de boost en belknop voor de VanMoof besteld. Past prima, wel jammer dat je de knoppen niet kan gebruiken, als de bescherming erop zit. Mischien een tip om zoiets te ontwerpen.

Tuinbouwweg 46

2742KP Waddinxveen

06 23386959

Over Voxel3D

Voxel3D is dé one-stop-shop voor alles over 3D printen. Via onze website kan u snel, makkelijk en veilig de modellen uploaden en laten 3D printen. Wij beschikken over verschillende, professionele 3D printers om uw model altijd en met de beste kwaliteit te kunnen leveren. Ook kan u bij Voxel3D terecht voor technisch 3D ontwerpen en reparaties aan 3D printers van alle merken.