Super service!

Klantvriendelijk, behulpzaam en vooral fijn om ook zo een goede aftercare te krijgen.

goed product, snelle levering

Product is als beschreven en van goede kwaliteit. Snelle levering

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Geweldig product voor zeer schappelijke prijs

Mijn eerste ervaring met 3d printing was direct perfect. Het stl ontwerp werd perfect uitgeprint en een paar dagen later netjes verpakt afgeleverd. De prijs was lager dan veel concurrenten zonder kwaliteitsverlies. TOP!! Ik ga zeker meer van jullie service gebruik maken. Thanx!

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Hopeloos spul heb ik niks aan!

Past niet en vervolgens zijn de knoppen onbruikbaar.

Strak design

Mooie vormgeving alleen jammer dat ik twee verschillende muurbeugels voor de oplader van mijn van Moof heb ontvangen. De één is dof en de ander glimmend. Ik had verwacht twee dezelfde te ontvangen. Omdat ze in de schuur hangen, heb ik niet de moeite genomen hier verder werk van te maken.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Vanmoof knop beschermers: mooi gemaakt, perfect geleverd

Al meerdere keren problemen gehad met knoppen op het stuur, viel tot nu toe onder garantie, maar in de huidige situatie geen idee wat ik bij problemen zou moeten doen. Na regen vaak gevoel dat er “water in de knoppen” zit, beter voorkomen dan genezen. Blij met de aankoop!

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Mooie kwaliteit voor een goede prijs

Het plaatsen van de order ging zeer gemakkelijk online. Van de benodigde print was een linkje naar het ontwerp voldoende. De kwaliteit van de print is heel goed, net als de prijs.

Goed product en snelle levering. Bedankt

Goed product en snelle levering. Bedankt

top

eindelijk weer eens een onderdeel waar je wat aan hebt op de van Moof. Niels

Top knoppenbeschermers VanMoof S3

Voxtel3D maakt hele effectieve beschermers voor de knoppen op het stuur van de VanMoof, zodat er geen regenwater in kan lopen en daarmee veel voorkomende storingen worden voorkomen. Aanrader!

Helemaal top

Sander heeft top werk geleverd en de 3D figuren zijn precies zoals de bestanden. Hij heeft ook nog de moeite genomen om de figuren allemaal een kleur te geven, zeker een aanrader en tot de volgende keer.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Ultra hoog detail)

Aanrader

Snel, redelijk goedkoop,komt afspraken na, denkt mee om product te verbeteren. Zeker een aanrader om hier 3d artikelen te laten printen

Heel snel, betrouwbaar en hele handige producten!

Van de week heb ik klepjes voor de VanMoof knopjes besteld en deze zijn heel snel geleverd in een fijne brievenbusdoos waardoor ik niet per se thuis hoefde te zijn. De klepjes passen perfect en bieden uitkomst. Nu hoef ik niet meer bang te zijn voor de 40 en 41 errors, zeker nu VanMoof failliet is. Ik zou het iedereen aanraden die een VanMoof heeft :)

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? Technisch 3D ontwerpen

Mooie product en snelle levering

uitstekend

boutjes beetje aan de korte kant.

De print is oke

Ik ben blij met de print. Waarom geen 5 sterren: Het product werd opgestuurd terwijl ik "afhalen Waddinxveen" had aangevinkt. Nu kreeg ik een email van postnl dat het product -als ik niet thuis was- twee x zou worden aangeboden. Maw: ik moest dus thuisblijven.... en niet alleen om die reden wilde ik afhalen: ik heb een ander item wat ik graag geprint zou willen. Dan kon ik dat even laten zien en om expertise van Sander vragen, en evt de opdracht gunnen. Dat kon nu niet.

Snelle servicebeurt

Binnen een dag had Sander mijn 3d printer een servicebeurt gegeven en kan ik aan de slag met mijn 3d printer.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printer reparaties

Goede kwaliteit en prima communicatie

Wij hebben zelf ontworpen DnD-figuurtjes laten printen en zijn er heel blij mee. Natuurlijk zijn geprinte figuurtjes iets minder gedetailleerd dan de kant en klare, maar dit zijn wel ònze karakters, dus dat is heel gaaf. Bij een van de geprinte figuurtjes zaten nog wel wat residu-draden die eigenlijk (denk ik) weggehaald hadden moeten worden, maar dat was zelf ook te doen. We gaan de figuurtjes nu nog (laten) schilderen; dan worden de details waarschijnlijk beter zichtbaar dan in de witte print (een bekende van ons heeft zijn figuurtje ook bij Voxel3D laten printen en toen was het is grijs materiaal, en daar zijn de details puur vanwege die kleur al beter zichtbaar). De communicatie was prima: snelle en vriendelijke reacties op mijn mails.

Fantastische oplossing voor Sonos era300

Voxel 3D heeft een fantastische oplossing voor het gebruik van je oude Flexson standaards vooor Sonos Play one om je nieuwe Sonos era 300 te bevestigen. Scheelt de aanschaf van (de vaak toch te dure) nieuwe standaards die nu beschikbaar komen voor de Sonos Era300

Geweldige service!

Enorm kundig en eerlijk in advies. Mijn printer bleek toch iets meer problemen te hebben dan ik dacht, maar voor de vooraf afgesproken prijs netjes in orde gemaakt en ook geweldige service achteraf. Een aanrader dus voor iedereen die hulp nodig heeft bij het upgraden/weer in orde maken van zijn 3D printer. Ga mijn 2e printer hier binnenkort ook zeker onder handen laten nemen.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Eenvoudig, snel en simpelweg uitstekend

Ik bestel regelmatig 3d prints voor tabletop games bij voxel. Het gemak waar dat mee gaat is heerlijk, En de kwaliteit van de resin prints is geweldig. Ik roep altijd voxel als iemand iets vraagt over 3d printen :)

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard), 3D printservice (Ultra hoog detail)

Super behalve …

Service en product zijn top. Alleen is het product diefstal gevoelig. Helaas beide links en rechts al gestolen. Dan is het wel een duur product om ‘ even ‘ te vervangen.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Mooie ontwikkeling. Bekerhouder niet meer te krijgen dus dan maar fabriceren. Goede prijs kwaliteit ratio

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Mooie houder voor de Era 300.

Mooie houder voor de Era 300 met een goede service. Ik had er 1 besteld en daarna gelijk weer 3. Gewoon dus top om artikelen bij Voxel3D te laten maken met een betrouwbare goede service. Wij zijn blij en wachten op de volgende zending. Met vriendelijke groet, Nico

Tuinbouwweg 46

2742KP Waddinxveen

06 23386959

Over Voxel3D

Voxel3D is dé one-stop-shop voor alles over 3D printen. Via onze website kan u snel, makkelijk en veilig de modellen uploaden en laten 3D printen. Wij beschikken over verschillende, professionele 3D printers om uw model altijd en met de beste kwaliteit te kunnen leveren. Ook kan u bij Voxel3D terecht voor technisch 3D ontwerpen en reparaties aan 3D printers van alle merken.