Service goed en prijs kwaliteitsverhouding is prima

Enige aanbeveling die ik heb is, bij vertraging in productie even een mailbericht naar de klant.

Good print quality...

... but communication is something that they need to work on. Long time awaiting for any respond about pricing or info. Except that, i'm happy about their service.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Service zoals het hoort. Top!

3d printer gekocht op marktplaats van Voxel3d advertentie. Bij thuiskomst met printer was een probleem,na contact opgenomen te hebben met Sander kwam hij em bij de volgende dag ophalen +-40 km. Sander had het probleem geconstateerd heeft onderdeel besteld en na paar dagen was ie weer tiptop in orde en de printer draaid nu als een tierelier. Sander' de service die je mij hebt geboden met uitleg over de printer was voor mij helemaal top" daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen .Ga zo door top!

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard), 3D printer reparaties

Gemakkelijk, Gebruiksvriendelijk en garantie voor functionaliteit en kwaliteit

Ik heb laatst een printer gekocht bij Voxel3D. Ik was erg tevreden over de prijs maar ook de behulpzaamheid voor het installeren van de printer. Bij elke vraag over je aankoop kan je bij Voxel3D terecht. Deze prijs kwaliteit verhouding samen met de behulpzaamheid en garantie voor functionaliteit maakt Voxel3D een echte aanrader voor al je 3D-print assortimenten.

Snel en netjes

Adapter voor Sonos Era 300 is snel en netjes geleverd. Klein verbeterpunt: als een wit item wordt besteld, is het niet fijn als er toch zwarte 'stukjes' op het item zitten (onderkant). Of dit door vuil of door het printen zelf komt weet ik niet. Verder prima!

Professionele aanpak

Sander wist met een paar vragen wat hij moest doen. Goede communicatie en goede onderbouwing waardoor ik er snel vertrouwen in had. Het resultaat mag er zeker wezen.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printer reparaties

De prijs en kwaliteit/service is prima

Kwaliteit vind ik prima en ik ben zo een stuk goedkoper uit dan het originele alternatief. Het product had misschien iets anders gemaakt kunnen worden waardoor het op een handigere wijze geplaatst kan worden. Of misschien een kleine handleiding mee sturen Van de bestelde schroeven had ik er eigenlijk maar 1 nodig en juist die was net iets te lang. Al met al heb ik het product goed kunnen gebruiken en ben er ook blij mee

Fijne service

Binnen 1 dag de factuur voor mijn print ontvangen en een week later had ik de print zelf

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Ultra hoog detail)

Prima service en mooi resultaat voor mijn Sonos

Zeer positief snelle levering en alles past perfect

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Snel, klantvriendelijk en flexibel.

Het contact was prettig en ik kreeg snel antwoord op mijn vragen. Zijn ontwerp kon snel aangepast aan mijn wensen en ik kreeg de adapter snel binnnen. Ik zou er zo weer bestellen.

Goede dienst

Resinprint ziet er goed uit. Prijs is ook goed. Alleen jammer dat de verzendkosten bijna net zoveel zijn als de print zelf. Dat remt de boel een beetje. Maar daar is helaas weinig aan te doen.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Vriendelijk en enthousiast over zijn vakgebied.

Behulpzaam en goed op de hoogte. En reageert snel op je vragen.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? Technisch 3D ontwerpen

Adapters voor mijn Sonos era 300 besteld en super mooi product het past perfect Snelle levering!!!!

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Sonos Era 300 Adapter (2x)

Deze gebruikt voor de ombouw van een Sanus standaard naar een standaard geschikt voor de Sonos Era 300 …. Past perfect … Top product.

Praktische en doeltreffende oplossingen

Mijn Ender S1 voor reparatie/onderhoud opgestuurd naar Voxel3d. Apparaat was binnen anderhalve week weer terug, netjes verpakt met een extra nozzle in de doos. Ik had aanvankelijk problemen met het printen nadat ik zelf moest hercalibreren. Ik heb een mail gestuurd naar Sander om zijn expertise raad te plegen. Uiteindelijk lag het helemaal niet aan de printer, maar het printer profiel in Prusaslicer. Sander heeft een bestand met de juiste instellingen voor mijn printer aangemaakt. De printer loopt nu als een zonnetje en bed leveling werkt eindelijk naar behoren! Bedankt Sander! Mvg, Jasper raat.

Perfecte muurbeugel voor Vanmoof S5 oplader

Inclusief plugjes en anti-diefstal schroeven. Geen 5 sterren omdat de extra boortool van €1,50 totaal overbodig is (je kan gewoon een potlood door de boorgaatjes van de muurbeugel zelf krijgen). Ik zou zeggen indien onnodig dan ook niet verkopen.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Snelle levering en werd keurig op de hoogte gehouden. De lader voor de S5 past er perfect in en is super handig.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Goede service, kwaliteit en klantvriendelijkheid

Het was mijn eerste x om op deze manier een miniatuur te bestellen, maar werd goed geholpen met de bestelling en het traject. Ook de kwaliteit van de geleverde miniaturen was prima.

Kwaliteit & Garantie

Bij Voxel3D hebben ze een grote liefde voor 3D printen. Naast verstand van zaken een super service. Ik heb een onderhoudsbeurt laten doen voor een Prusa printen en sindsdien zijn de printen nog nooit zo mooi geweest.

Schitterend product

Zeer effectief tegen vocht dit is maar was de zwakke schakel nu.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Fijne communicatie en een zeer mooi resultaat!

Na een eerste proefprint hebben we samen bepaalt waar het eindresultaat aan zou moeten voldoen. Dat is super gelukt!

Ik bracht mijn ender 3 op een vrijdag langs en eind van de dag was hij klaar en kon ik weer printen. Ben zelf nog niet helemaal tevreden met de kwaliteit met sommige prints maar daar moet ik nog even de tijd voor maken om die wat beter te krijgen.

Prima afdekkapjes

Kapjes passen goed.

Kapjes VanMoof bel- en turbobutton

De kapjes passen goed, doch lijken ze niet op het voorbeeld uit de advertentie. De kwaliteit van het printen van de kapjes is matig. Erg grof geprint.

Top product

Snelle levering, mooi product conform beschrijving. Top!

Tuinbouwweg 46

2742KP Waddinxveen

06 23386959

Over Voxel3D

Voxel3D is dé one-stop-shop voor alles over 3D printen. Via onze website kan u snel, makkelijk en veilig de modellen uploaden en laten 3D printen. Wij beschikken over verschillende, professionele 3D printers om uw model altijd en met de beste kwaliteit te kunnen leveren. Ook kan u bij Voxel3D terecht voor technisch 3D ontwerpen en reparaties aan 3D printers van alle merken.