Ik werd heel vriendelijk geholpen door Sander, hij denkt echt met je mee, en komt ook met alternatieve mogelijkheden. Het resultaat was boven verwachting en heel snel.. zeker het aanraden waard!

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printservice (Standaard)

Fijne, top service!

Ik kon snel terecht met mijn problemen, daar was ik erg blij mee! De juiste, professionele kennis in huis en 100% kwaliteit en advies, dankjewel daarvoor. Ik kan weer fijn printen!

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? 3D printer reparaties

vanMoof afdek kapjes

Goede afwerking en pasvorm. Doet precies wat het moet doen, inmiddels derde set aangeschaft voor vrienden/familie.

• Van welke diensten heeft u gebruik gemaakt? Technisch 3D ontwerpen

Super service en enorm handig ding!

Ik ben erg blij met de afdekkappen voor mijn Vanmoof S3. sinds ik de kapjes heb krijg ik geen foutmeldingen meer vanwege vocht bij de knopjes. Naar mijn idee moet iedere Vanmoof rijder zo'n setje aanschaffen. ze blijven goed zitten, ook met hoge snelheid door de stad.

Tuinbouwweg 46

2742KP Waddinxveen

06 23386959

Over Voxel3D

Voxel3D is dé one-stop-shop voor alles over 3D printen. Via onze website kan u snel, makkelijk en veilig de modellen uploaden en laten 3D printen. Wij beschikken over verschillende, professionele 3D printers om uw model altijd en met de beste kwaliteit te kunnen leveren. Ook kan u bij Voxel3D terecht voor technisch 3D ontwerpen en reparaties aan 3D printers van alle merken.