Mooie kast, supersnel geleverd

Alles verliep vlot. De kast was heel goed ingepakt. Op zaterdagavond besteld en dinsdag werd de kast al thuis gebracht door een hele vriendelijke chauffeur. Die mij ook nog eens hielp met overeind zetten. Ik ben heel tevreden met AQ-Living. Dikke pluim !!

eerste bestelling was prima

heb reeds eerste bestelling gedaan maar ben nu op wacht tot het artikel terug beschikbaar is, duurt blijkbaar tot midden juni, zal zien

Super mooi, super goed, goede kwaliteit en mooie prijs

Uitstekend!

Bestelling geplaatst en 1 dag later werd de bestelling al geleverd! Je wordt prima op de hoogte van iedere stap in het verzendproces. Bestelde artikel is helemaal correct!

Pakket heel afgeleverd.

Het pakket is keurig en op het juiste moment afgeleverd.

Product is zoals beschreven en een snelle levering. Top

Ik ben erg tevreden!

De bestelde kast is keurig bezorgd en is helemaal naar wens ! Ben er erg blij mee! Online besteld dus best een beetje spannend nog geen ervaring met AQ living maar super tevreden.

Wisseld

2 tafels besteld salon en eettafel. Salon tafel volgende dag geleverd en erg blij mee. Eettafel was de verwachte leverdatum 21 april.21 april gebeld en werd verteld dat hij waarschijnlijk de 24e geleverd zou worden. Vandaag nog niks gehoord dus weer gebeld en nu wordt hij waarschijnlijk morgen of woensdag geleverd. Wellicht wel fijner om even vanuit jullie op de hoogte te worden gehouden over de te verwachten levering.

perfect

SNel verzonden en mooie stoelen, helemaal zoals verwacht. Zeker een aanrader!

Goede service , snel geleverd top

Is keurig en snel geleverd

Alleen jammer dat alles zo in een doos wordt gegooid ook de schroeven en moertjes in een plastic zakje.

Goede prijs

Mijn stoelen zijn zials belooft de volgende dag bezorgd. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ook was alles goed verpakt

Super snelle levering en goed te volgen

Product helemaal naar wens heel blij mee

goede service

Netjes op de datum geleverd

Top geregeld

Mooie klok bestelt en binnen 24 geleverd top

Top bedrijf

Mooie tafel gekregen.zeer tevreden over de tijd van levering dank met vriendelijke groeten mirijam blomsma

Mooie tafel, binnen 24 uur geleverd

Eerst naar de showroom geweest om te kijken of het product er zo uitzag als op de foto en dat was inderdaad zo. Besteld en binnen 24 uur stond de tafel al te pronken in de woonkamer. Zeer tevreden met het product en de snelheid van reageren van het bedrijf.

Overzichtelijke website

Heel snel geleverd

Prettige communicatie,snelheid van levering

Een prachtige tafel James.Montage zeer snel en goed te doen voor een 76 en 79 jarige.Snel antwoord op vragen vooraf en bestelling snel. Gaan zeker met dit bedrijf in zee.

Super firma !

Super snelle levering, prima kwaliteit

Netjes bezorgd

De bestelde tafel zou in de voorbestelling 21 April komen. Ik kreeg een mailtje dat de bezorging 14 April zou plaats vinden. Helemaal TOP!

Prachtig en goed geleverd

Het was loodzwaar maar de tv meubel van mangohout is prachtig dit is kwaliteit. Het was makkelijk in elkaar te zetten met goede beschrijving en het was erg goed verpakt en beschermt. Zat na het uitpakken en monteren wel met een hoop bubbeltjesfolie maar dat geeft niet de tv Meubel is daarom onbeschadigt aangekomen. Het was zeker zijn geld waard en goedkoper dan elders. Hier hou ik van mooie kwaliteit produkten laag in prijs en goede service. Top

Supergoede service waar grote bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen!

Ik heb 6 stoelen gekocht maar na ongeveer 6 maanden ging er iets stuk. Heb AQ Living gemaild met de vraag of ze iets konden betekenen. Niet alleen binnen 1 uur al een berichtje dat ze zeker konden en wilden helpen, sterker nog binnen 48 uur had ik het nieuwe onderstel gratis in huis! Medewerkster Kayleigh was supervriendelijk en correct in haar emails. Grote bedrijven zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen! Zeker een aanrader om via hen weer wat te kopen!

Geen garantie op product

Bij aankoop van een handbagage in Januari, 4 tot 5 keer gebruikt. 4 maanden later en tijdens het oplopen tegen een stoeprandje breekt het hele wielkastje af. UPDATE: Snelle reactie gekregen van AQ Living, even telefonisch contact gehad en samen tot een goede oplossing gekomen. Door de fijne hulp van de klantenservice mijn review aangepast!

Mooie kwaliteit

Ik heb een eettafel Rotu besteld van 210cm en 6 stoelen. Het is voor gebruik op mijn kantoor dus ik wilde er nog niet te veel geld aan uitgeven maar de kwaliteit is echt boven verwachting voor het geld, €605,- euro wat ik heb betaald voor de gehele set. De stoelen zijn ook van mooie stof. Ik ben echt tevreden.

Wisent 7

5236 PX s-Hertogenbosch

(0)88-22 66 300

Over AQ Living

AQ-Living.com biedt een ruim assortiment aan huis- en tuinartikelen aan. Je vindt bij ons onder andere meubels, diverse tuinartikelen en diverse dierenverblijven. Maar bijvoorbeeld ook producten voor baby's en kinderen of verlichting en verwarming. AQ-living.com biedt op alle artikelen op deze website standaard een betaalbare prijs voor goede kwaliteit meubelen, ook als dit betekent dat wij er soms niet op kunnen verdienen.