Fijne ervaring

Goede en snelle levering, duidelijke communicatie over tijdstip levering. Goede kwaliteit van de stoelen, ze zijn echt zeer mooi! Fijne shopervaring via jullie website.

Prima service, prima kwaliteit stoelen

Mooie stoelen, precies zo als verwacht/gehoopt. Bezorging tot in de woonkamer! Alles helemaal perfect

Overzichtelijk en mooie meubels

Ik heb mijn eerste bestelling geplaatst van mango houten meubels. De tv kast netjes binnen gekregen goed verpakt en aardige chauffeur. Eettafel krijg ik nog, maar dat stond ook netjes op hun site vermeld dat het een voorbestelling is met de leverings datum

Zeer mooie ronde tafel,goede kwaliteit en s'anderdaags reeds geleverd

Super snel en product zoals verwacht

Het product is exact zoals omschreven en op de foto en werd compleet gemonteerd geleverd, fijn! Levering heel snel en duidelijk bestelproces.

Was een goede contact en een snelle levering

Prima Service

Snel en adequaat geleverd

Zondag een tafel besteld, dinsdag geleverd. Helemaal top!

Heel goed Ben super blij met mijn aankoop

Snelle levering en goed product voor een mooie prijs!

Alles goed

Op tijd bezorgd en de levering was oke.

Heel tevreden

Snelle en goede levering

super service, snelle levering

Salon tafel voor mijn moeder besteld, en binnen 2 dagen geleverd. Erg mooi en ze is er blij mee

Mooi en betaalbaar

Mooie ovale tafel besteld! En daar onwijs blij mee! Ik was al lang op zoek en hier vond ik het.. leuke prijs en goeie kwaliteit! Ik zou AQ living dan ook zeker aanraden!

Super blij met mijn nieuwe stoelen!

De levering ging zeer snel en vlot, netjes ingepakt, hele mooie degelijke stoelen. Zitten ook heel comfortabel. Een dikke aanrader!

Super snel geleverd

Prima en snel geleverd wel een probleem met de tafel dat werd snel opgelost met wel een meningsverschil maar ok daarna stoelen besteld en snel geleverd prima spul voor dat geld dus super

Uitstekende service.Een aanrader

Uitstekende service.Een aanrader

Prima levering en service

Ik ben zeer tevreden

uitstekend

Na een webwinkel ervaring waar het bedrijf slecht bereikbaar was en slecht/traag reageerde is dit een verademing. Communicatie is zo belangrijk. Er kan altijd iets fout gaan maar het ligt aan de manier van reageren hoe dit verder gaat. Een 10 voor jullie klantenservice.

Vlot en correct

Perfect kontakt met klantenservice

Tafel en stoelen besteld. Verkeerde poten voor tafel gekregen. Daags nadien werd en een omruil geregeld,deze is helaas verloren gegaan,terug mailtje gestuurd,steeds redelijk vlug antwoord,vroegen ons voor nieuwe omruiling of anulatie. Hebben voor nieuwe omruiling gekozen en Hebben deze vandaag ontvangen. Kwaliteit tafel super tevreden.

Prachtige tafel en snel geleverd

Prachtige tafel en snel geleverd, we zijn er blij mee

Snelle bezorging van een stoere tv meubel

Super fijne site waar wij een stoere tv meubel hebben kunnen bestellen die precies lijkt op de foto's. Snel bezorgt met duidelijke Track and trace.

Fantastisch!

Vorige week een kast besteld, volgende dag al geleverd. Top service, je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering. Daarnaast is het een geweldige kast van mooie kwaliteit. Super tevreden!

Wisent 7

5236 PX s-Hertogenbosch

(0)88-22 66 300

Over AQ Living

AQ-Living.com biedt een ruim assortiment aan huis- en tuinartikelen aan. Je vindt bij ons onder andere meubels, diverse tuinartikelen en diverse dierenverblijven. Maar bijvoorbeeld ook producten voor baby's en kinderen of verlichting en verwarming. AQ-living.com biedt op alle artikelen op deze website standaard een betaalbare prijs voor goede kwaliteit meubelen, ook als dit betekent dat wij er soms niet op kunnen verdienen.