Voldoende

Twee statafels besteld van 140x80 cm. Eentje was niet goed gelast, de ander stond helemaal scheef. We hadden het netjes ingepakt voor retour zodat het niet zou beschadigen, dit was niet goed (moest in originele verpakking). Eerst zouden we de restwaarde terugkrijgen, maar we zijn gelukkig tot een oplossing gekomen.

Super snelle bezorging.. Heel fijn!

Het is een prachtige tafel. En ben er zo blij mee. ECHT een plaatje. Een ronde tafel van 150 mtr.. Pracht hout., dus super blij ermee.! Snelle bezorging.. aardige bezorger.. Wat wil een mens nog meer. Dus zeker een aanrader deze firma.!

Goede en snelle service

Bestelling geplaatst en deze volgende dag al in huis. Pakket netjes bij mij boven in de woonkamer afgeleverd.

Super bedrijf

Snelle levering! Geweldige producten Zeer tevreden

Zoals op foto prachtig en betaalbaar , snelle levering Zeker deze firma aan te bevelen !!!!!

De tafel bevalt super goed alleen de kleine poot van de kruispunt kwam niet overheen met de voorgeboorde gaten. Nu hebben we dat zelf opgelost maar hoort niet zo eigenlijk.

Snelle levering en top klantenservice

We hebben 4 bar stoelen besteld en werden al de volgende dag geleverd. Een van de stoelen had de voet een de onderkant het ringetje stuk dat kan natuurlijk gebeuren door de levering. Ik heb een e-mail gestuurd en kreeg direct netjes antwoord en binnen twee dagen hadden we het vervangende deel ontvangen. Reuze blij mee!

Ik raad je 100% aan

Ik raad het je 100% aan, ik bestelde een eettafel, ik was bang om een ​​tafel op internet te bestellen en ik kwam de site van AQ Living tegen en vond de tafel die ik al een tijdje wilde, mijn angst om opgelicht te worden sindsdien Ik kom uit België, ik zag de prijs, ik geloofde het niet, elders is het 500€ meer, voor een keer heb ik het artikel besteld en ik sta versteld van de inzet op deze site, bij jou de volgende dag in huis, factuur voorzien direct na aankoop, zeer responsief om een ​​vraag per e-mail te beantwoorden, de kwaliteit van het TOP-product... plotseling, gisteren heb ik plotseling stoelen geboekt en ze komen eraan... dus het is een betrouwbare site en raad het u 100% aan en veel besparing ook het verschil met andere winkels En Français : Je vous recommande à 100%, j'ai commandé une table à manger, j'avais peur de commander une table sur internet et je suis tombé sur le site d'AQ Living et j'ai trouvé la table que je cherchais depuis un moment, ma peur de me faire arnaquer depuis je suis de Belgique, j'ai vu le prix, je n'y croyais pas, ailleurs c'est 500€ de plus, pour une fois j'ai commandé l'article et je suis bluffé par l'engagement sur ce site, livré chez vous le lendemain, facture fournie de suite après achat, très réactif pour répondre à une question par mail, la qualité du produit TOP... du coup, hier j'ai du coup réservé des places et elles arrivent... donc c'est un site fiable et vous le recommande à 100% et beaucoup de économies également la différence avec d'autres magasins

Mooie spullen,vriendlijke mensen

Ervaring nog niet echt te beschrijven, daar we de meubels nog niet hebben, komen volfende week pas, masr voorzover super tevreden

Snel geleverd en goede service

Ik wilde de levering verzetten en dat werd vriendelijk en snel geregeld. Mooi product ook.

Fijne service en een prachtige yafel

Snelle levering en mooie kast!

Snelle levering en mooie kast! Blij mee.

Geweldig bedrijf.

Sat en tafel besteld, en de vo l gende dag geleverd, ik zou iedereen AQ Living aan bevelen, top bedrijf.

Goede ervaring

Snelle en correcte levering en goede communicatie Ook afterpay betaling vond ik zeer nuttig

Slechte zaak

Tv kast bestelt volgende leveren nou niet dus smorgens 9.00u gebeld ze zouden ht die zelfde dag sturen nou je raadt het al niet dus dus koop hier niets we hebben goed telefonisch contact gehad dat kwam vanuit aq living ze gaven ook toe dat er veel mis is gegaan en exscuus aangeboden tevens een kortingbon gekregen voor evt volgende aankoop prima opgelost

Goede kwaliteit voor lage prijs

Via de google op de website gekomen, en gekeken naar een ovale tafel. Lage prijzen, snelle levering en duidelijke voorwaarden. Via de track en trace mijn verzending kunnen bekijken. Keurige levering ( tot in de garage) en punctueel op volgens afspraak. Volgende keer ( voor 4 stoelen) zeker weer een bezoekje waard! Ed

Tafel is exact zoals hij op de foto eruit zag

De Lizzely Garden & Living eettafel ovaal mangohout 160cm James bruin met industriële stalen poot tafel is exact zoals de foto aangaf, wat zijn wij er blij mee! We waren een beetje voorzichtig bij het bestellen. De tafel zag er fantastisch uit op de foto en de prijs was ook zeer aantrekkelijk. Bijna te mooi om waar te zijn. Maar we zijn niet teleurgesteld, integendeel. Na bestelling in het weekend volgde op maandag de track en trace code van de transporteur en binnen beloofde tijdschema is de tafel geleverd. De bezorger was daarbij ook nog zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij de tafel zit montagemateriaal en een eenvoudige instructie, binnen no time klaar. Een enorme aanrader dit bedrijf!

Snelle levering en tafel is prachtig

Tafel is zoals verwacht. Erg blij mee

Besteld en de volgende dag al in goede staat bezorgd.

Goede ervaring en door de gratis bezorging de tafel genomen.

Alles kapot

Ik heb een eettafel gekocht maar de eettafel was beschadig. En een stoel was kapot . kwaliteit Ik weet niet ik kon niet helemaal zien. klantenservice antwoord super snel.

Snel geleverd en stoelen zijn mooi!

Goed product dat voldoet aan de omschrijving.

De levering van de kapstok ging zoals gepland. De kapstok is van goede kwaliteit en stevig. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Zeer mooie stoelen voor een fantastische prijs En zitten super goed .

Mangotafel

Tafel was op tijd afgeleverd en makkelijk te monteren, mooi product

Wisent 7

5236 PX s-Hertogenbosch

(0)88-22 66 300

Over AQ Living

AQ-Living.com biedt een ruim assortiment aan huis- en tuinartikelen aan. Je vindt bij ons onder andere meubels, diverse tuinartikelen en diverse dierenverblijven. Maar bijvoorbeeld ook producten voor baby's en kinderen of verlichting en verwarming. AQ-living.com biedt op alle artikelen op deze website standaard een betaalbare prijs voor goede kwaliteit meubelen, ook als dit betekent dat wij er soms niet op kunnen verdienen.