Zeer goede service

Score: 10

De stock is niet zo volledig, veel verschillende stelen zijn niet op stock. De standaard steelhouders zijn wat kort, waardoor het materiaal over elkaar tegen de muur staat. Een breder alternatief is interessanter.De schuurborstel heeft wat slappe haren om een echte schuurborstel te zijn.

Sehr gut

Score: 10

Snelle levering en uitstekende service

Score: 10

Keurige verzending.Artikelen naar wens.

Score: 9

Snelle uitlevering van de bestelling, facturatie helder en prima prijs-kwaliteit verhouding. De webwinkel is overzichtelijk en duidelijk.Hartelijke groet, Pieta Visser, Productieleider, Koopmans Verf

Score: 10

We hebben een aantal stelen en bezems besteld. De artikelen zijn van zeer hoogwaardige kwaliteit en de service was ruimschoots in orde.

Score: 10

Buiten een zeer snelle levering ook een zeer goede adviesafdeling.Er wordt door deze leverancier ook zelf contact opgenomen indien er een beter voorstel aanwezig is.Meedenken dus

Score: 10

Gewoon goed zoals we gewend zijn

Score: 4

Levering was op proef. Duurde 1 week om 1 artikel te bezorgen. Gezien lange leverduur voor mij laatste keer.

Score: 10

Je krijgt zelfs meer dan dat je besteld.

Score: 10

Heel snel geleverd .En dat was ook super ,ze komen te minste bellen ,en ze laten afteken. Tegen Bpost zetten ze t de bestellen gewoon in de gang en ze bellen niet . Dus voor jullie 5/5 super

Score: 10

Prima product en zeer snelle levering

Score: 8

Juiste levering en op de afgesproken tijd geleverd.

Score: 10

Ik heb via de site besteld, het is soms even zoeken maar alles staat er duidelijk op, de order plaatsen of verder winkelen allemaal duidelijke knoppen, een voor een invullen en klaar, bevestiging mail enz. De levering ook super snel, goed verpakt en nalevering kwam ook snel, ik ben zeer te vreten, wat prijs betreft, de een moet je geld geven de ander moet je betalen. Mijn persoonlijke cijfer een 9

geen commentaar nodig

Score: 10

Producten worden snel en correct geleverd.Producten zijn heel goed.

perfekt

Score: 9

Score: 10

Snelle levering en prima service.

alles is top

Alles ok

Lieferzeit etwas lang, Warenqualit�t hoch , Kundenservice hatten wir nicht

Gildenstraat 20 Spiegellaan

4143HS Leerdam

Over Hygienesupply

Vikan Hygiene Systems - Hygienesupply is uw partner in levering en advisering van het complete assortiment Naast de levering van Vikan Hygiëne Systems hechten wij zeer veel waarde aan een goede implementatie van het kleurcoderingsconcept zoals Vikan deze bedoeld heeft en welke door verschillende auditerende instanties tegenwoordig geëist worden. Om in dit soort situaties een betrouwbare adviseur te kunnen zijn hebben wij een eigen advies afdeling. Deze afdeling herbergt een kleine 40 jaar aan ervaring in de reinigingsindustrie binnen diverse branches denk hierbij aan voedselverwerkende bedrijven tot aan zorginstellingen en restaurants.