Score: 10

Wij hebben onze producten op vrijdag besteld waardoor ze op dinsdag geleverd werden (omdat het maandag Paasmaandag was). Alles is correct gebeurd. De producten die we bestelden zijn in perfecte staat geleverd. Zeer tevreden

geen tijd voor

Zoals altijd OK-

Snel geleverd.

Score: 7

Ik had een ander doekje verwacht ,maar dat zal niet meer leverbaar zijn denk ik, het leek op wat ik had.

Score: 10

Snelle levering en een vlotte afhandeling met de online aankoop

Score: 10

Kben content Kgoa wel nog ki twa besteln

Score: 9

Had iets verkeerd gehad maar dat is goed opgelost

Score: 10

Prima spullen, zeer correcte afhandeling! Duurde alleen wat lang en door wat miscommunicatie was me dat niet duidelijk.

bvbv

Score: 8

Snelle service en goed afhandelt

Score: 10

Was mijn eerste ervaring met Hygi�nesupply, maar zeker niet de laatste. Zeer vlotte, correcte afhandeling.

Score: 10

Nette aflevering, netjes de factuur op de mail. Geen enkele opmerking alleen dat ik zeer positief ben over dit alles, en dan ook nog eens de goedkoopste.

Zeer goede service

Schnell zuverl�ssig gut

Score: 9

Nette levering van een kwalitatief uitstekend product.

Score: 7

Productkwaliteit was goed.Factuur wordt direct na betaling toegestuurd per e-mail. Fijn. Service kan ik niet beoordelen, want er waren geen moeilijkheden. Levering duurde 6 dagen. Dat is een beetje lang. Het was ook heel lang stil van de kant van Hygienesupply. Iets meer informatie over de levertijd zou mooi zijn. Dus goed, maar kan beter.

Score: 8

Ein sehr gutes Produkt. werde gern wieder bestellen.

Score: 10

Zeer goed product, vlugge en perfecte levering

Score: 10

Kan er niks op aan ,merken . super goed.

Score: 8

Dipp 06 voor glas is een zeer goed product.Ruiten en spiegels mee gepoetst en zijn schoon zonder strepen.Ook de Dipp 03 is heel doeltreffend voor het ontvetten van onze machines.

zeer tevreden 5/5

Makkelijk en snel

Score: 6

Ik heb 3x met uw bedrijf gebeld i.v.m. de levering. Elke keer werd mij beloofd dat ik teruggebeld zou worden. Dat is nooit gebeurd. Ook heb ik een e-mail naar u gezonden met dezelfde vraag. Weer geen antwoord. Uiteindelijk blijkt 1 van de 2 bestelde producten tijdelijk niet leverbaar. Een en ander impliceert bijna 3 weken wachten zonder informatie. Ik voel mij als klant niet serieus genomen.

Correct afgewerkt

Gildenstraat 20 Spiegellaan

4143HS Leerdam

Over Hygienesupply

Vikan Hygiene Systems - Hygienesupply is uw partner in levering en advisering van het complete assortiment Naast de levering van Vikan Hygiëne Systems hechten wij zeer veel waarde aan een goede implementatie van het kleurcoderingsconcept zoals Vikan deze bedoeld heeft en welke door verschillende auditerende instanties tegenwoordig geëist worden. Om in dit soort situaties een betrouwbare adviseur te kunnen zijn hebben wij een eigen advies afdeling. Deze afdeling herbergt een kleine 40 jaar aan ervaring in de reinigingsindustrie binnen diverse branches denk hierbij aan voedselverwerkende bedrijven tot aan zorginstellingen en restaurants.