Gewoon goed

Levering 7 dagen....verder prima

Score: 10

Fast Delivery and very good products

Persoonlijk cijfer: 8Snelle levering en duidelijke website

Score: 10

Voor het eerst klant zeer soepel verlopen betreft account aanmaken en snelle correcte levering. Onze complimenten.

Score: 10

correcte, prima service en levering. Dank hiervoor

Score: 8

De bestelling op vrijdag gedaan en daarom op woensdag de levering verwacht. Dit werd donderdag.

Score: 9

De levering was later dan voorzien

oke

Score: 10

Er ontbrak ��n artikel , na een telefonisch contact was het direct recht gezet. De dag er op was het al aangekomen.

niet nodig

Prima, goede klantenservice.

Score: 9

Levering was volgens afspraak, ook al was het net na nieuwjaar. Levertijd van 3 dagen is voor een internet bestelling wel wat lang.De veger heb ik pas net, dus daarover geen mening. Steel is handig van vorm, alleen wel wat zwaar.

Goed geregeld allemaal

perfecte servise

Score: 8

Product is prima, alleen de levering zou wel iets sneller kunnen.

Score: 10

Prompte levering. Artikelen zijn van goede kwaliteit en uiterst degelijk. Klantenservice is erg vriendelijk en zeer behulpzaam.

Score: 10

Kwalitatief goede producten en nel geleverd. Omdat ik een te grote maat had besteld, heb ik de producten moeten ruilen. DIt kon zonder problemen (en zonder extra kosten). Ik ben een zeer tevreden klant

Score: 10

Die Lieferung hatte etwas l�nger gedauert, als man gew�hnlich gewohnt ist.

Score: 10

Prachtig product en snelle levering, meer moet dat niet zijn

Alles in orde

Alles bestens, gerne wieder

Gildenstraat 20 Spiegellaan

4143HS Leerdam

Over Hygienesupply

Vikan Hygiene Systems - Hygienesupply is uw partner in levering en advisering van het complete assortiment Naast de levering van Vikan Hygiëne Systems hechten wij zeer veel waarde aan een goede implementatie van het kleurcoderingsconcept zoals Vikan deze bedoeld heeft en welke door verschillende auditerende instanties tegenwoordig geëist worden. Om in dit soort situaties een betrouwbare adviseur te kunnen zijn hebben wij een eigen advies afdeling. Deze afdeling herbergt een kleine 40 jaar aan ervaring in de reinigingsindustrie binnen diverse branches denk hierbij aan voedselverwerkende bedrijven tot aan zorginstellingen en restaurants.