Score: 10

alles gelopen zoals afgesproken wasgoede side en infoben tevreden, met dank.

Score: 10

geen klachten goede bediening ben dik tevreden

Score: 9

Ik had een bestelling gedaan maar miste een item terwijl het wel op de leverbon stond.

Prima spullen levering volgens afspraak 8

alles vlot verlopen

lange leveringstijden

Score: 9

De verpakking was te groot voor de verzonden items

Score: 10

De bestelling is perfect afgeleverd.Grts

Super geholpen door Hygiene supply

Vlot en correct

Prima geregeld

TopproductService top

Score: 7

Produkten te laat ontvangen.

Score: 8

Alles prima op vooropgestelde dag ontvangen

Score: 10

snel ook met het oplossen van een probleem

Score: 6

Waar de meeste leveranciers daags na een bestelling leveren, doet Hygiene supply er ruim een week over.

Score: 10

Ik heb de levering, producten en service als uitstekend beoordeeld.Heb daar niets meer aan toe te voegen.

GEEN

Uitstekende vlotte sevice

Score: 10

Prima service om even te bellen omdat een bestelde levering niet voorradig is en een voorstel te doen van een iets gewijzigde levering Daarbij worden de hogere kosten van de gewijzigde levering niet in rekening gebrachtHeel goede service

Score: 8

Prima. Levering duurde langer dan verwacht.

Score: 10

We hadden een grote partij Vikan UST borstels nodig, we hebben een goed advies gekregen en de levering was erg snel

Goede Service

snel en goede levering

Alles prima

Gildenstraat 20 Spiegellaan

4143HS Leerdam

Over Hygienesupply

Vikan Hygiene Systems - Hygienesupply is uw partner in levering en advisering van het complete assortiment Naast de levering van Vikan Hygiëne Systems hechten wij zeer veel waarde aan een goede implementatie van het kleurcoderingsconcept zoals Vikan deze bedoeld heeft en welke door verschillende auditerende instanties tegenwoordig geëist worden. Om in dit soort situaties een betrouwbare adviseur te kunnen zijn hebben wij een eigen advies afdeling. Deze afdeling herbergt een kleine 40 jaar aan ervaring in de reinigingsindustrie binnen diverse branches denk hierbij aan voedselverwerkende bedrijven tot aan zorginstellingen en restaurants.