Mooi kleding en snelle levering!

Fantastisch!

Prachtige, overzichtelijke website met fijne draagbare, tijdloze modieuze kleding! Zeer klantvriendelijke klantenservice; top!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super mooie materialen en modellen

Heel blij met de kleding!!

Prachtige kleding, goede prijs/kwaliteit

Mooie website, makkelijke online winkelen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kleding met net dat beetje extra

Pakket was met zorg ingepakt. Unieke kleding van natuurlijke materialen. Het valt wel wat ruim.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Snelle levering, mooi product. Ben er blij mee!

Ik had een glimmend lurex top besteld. Mooie kleur, mooi model. Kortom ben er blij mee, en was ook nog snel geleverd.

Prachtige collectie, eigentijdse stijl

De collectie van Summum heeft een eigentijdse stijl, een speelse twist en biedt een uitgebreide keuze voor de hele garderobe. Werk, een feestje, of lekker thuis cocoonen en er toch leuk uitzien. Het kan allemaal. In de winkels wordt je altijd vriendelijk, deskundig en eerlijk geholpen.. de webshop blinkt uit door snelheid en overzicht. Had ik al gezegd dat ik fan ben?

Slaag altijd bij Summum

Onlangs in Utrecht bij Summum binnengestapt, een van mijn favoriete merken. Mooie en prettig opgezette shop en de nieuwe collectie was net binnen. Bij Summum slaag ik eigenlijk altijd, zowel om zakelijk als prive goed voor de dag te komen. De kleding van goede kwaliteit en bovendien modieus en tijdloos tegelijkertijd.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Perfect mooie stof

Alles zo apart en heel mooi prachtige kleuren en patronen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Duidelijke website, netjes verzorgde verzending.

Onlangs een mooie jurk besteld voor een feest. Helaas was de jurk iets te ruim. Deze keurig kunnen retourneren en vervolgens de juiste maat laten bezorgen. Mooie doos waarin de jurk netjes werd bezorgd. Blij mee! Ik ga shinen op mijn feestje in een mooie jurk van Summum!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Bezorging goed en de jurk netjes verpakt en van goede kwaliteit. Dus ben heel tevreden.

Prachtig

Prachtige mode van deze tijd en toch apart wat niet iedereen heeft mooie kwaliteit en wasbaar.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Summum is top!

Mooie eigentijdse en vrouwelijke kleding van hoge kwaliteit. Van een nieuwe collectie tot sale, helemaal top!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd prachtige ontwerpen en kwaliteitsstoffen bij Summum!

Stijlvolle en moderne kleding die me bij het dragen een vrouwelijk en goed gekleed gevoel geven. Prachtige stoffen, mooi garen met veel kwaliteit. Een merk dat uitdaagt en elk seizoen edn verrassende collectie uitbrengt!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik koop mijn summum kleding bij Topsy in Volendam. Waar ik altijd heel goed word geholpen. Moet er wel voor sparen, want het is voor mij best duur. Maar de pasvorm en de kwaliteit is top. Ik ben 68 jaar en hou van mode.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

what you see is what you get

Goede foto ( kleur /structuur) en omschrijving. Maat is zoal in Nederlandse maattabellen aangegeven.

Top is summum

Trendy kwalitatief kleding

Ik koop graag bij Summum. De kwaliteit is top, en de kledingstukken zijn altijd net even anders dan anders, waardoor het zeer onderscheidend is.

Mooie kleding goede kwaliteit

Altijd leuke collecties

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Vrouwelijk, draagbaar en zit altijd goed voor iedere gelegenheid!

Ik ben een doorsnee Hollandse vrouw met onzekerheden betreft lichaamsbouw. Sinds ik Summum heb ontdekt voel ik me zekerder. De kleding is vrouwelijk, draagbaar en voor iedere gelegenheid!

Geweldige kleding

Mooie, moderne kleding

Mooie kwaliteit kleding

In kleding van Summum voel ik mij altijd goed

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi om te zien en fijn om te dragen

Mooie kleding, goede pasvorm, fijne stoffen en mooie kleurcombinaties

Verwachting waar gemaakt.

Goede en snelle levering, bijzonder mooi en aandachtsvol verpakt. Kom graag terug bij Dummum, natuurlijk ook dat de kleding erg mooi en kwaliteitsvol is.

Te gek mooie kleding

Altijd goed of het voor een feestje of vrije tijd is maten kloppen altijd

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam