Smaakvolle, excentrieke kleding

Zeer tevreden over jullie stijl, het smaakvol en excentriek. Het is niet opvallend, maar wel bijzonder!

Een fantastisch merk

Altijd leuk gekleed met summum

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Een top die je met vele items van Summum kunt combineren.

Heb deze lichtgrijze top online besteld en deze was snel bij mij thuis. Juiste maat en kan het direct dragen omdat dit veel te combineren valt met vele items welke ik van Summum heb.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, koop regelmatig bij hotlegs in Terneuzen

Mooi merk, wel had ik bij het laatste kledingstuk wat losse draadjes. Deze kon ik er makkelijk afknippen. Zag er alleen een beetje slordig uit.

Helemaal top

Ik heb alleen maar positieve ervaring met summum online als in de stores

Kwaliteit

Mooie kleren, elk seizoen weer een verrassing. Altijd moeilijk om te kiezen , Echt kwaliteit

Subliem

In elk opzicht “mijn merk”. De altijd met elkaar combinerende items, kleuren. Er is zo goed over nagedacht! En de mensen in de Hartenstraat in Amsterdam; diepe buiging voor hen!!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik ben zeer tevreden over de snelheid van de levering en de kwaliteit van hetgeen ik heb besteld.

Supermooi!!

Snelle levering en het zit meteen goed én lekker! Heel blij!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kwaliteit is wat je krijgt.

De kwaliteit/prijsverhouding is goed. Zorgvuldig ingepakt. Omschrijving klopt met de realiteit. Snelle levering. Kortom zeer tevreden.

Leuke shop ervaring

De sale begint en er zijn in mijn maat nog aantal leuke items ik vul mijn winkelmandje maar vaak moet ik wel aantal artikelen retourneren maar deze keer alles past staat leuk dus rib uit m'n lijf alles gehouden

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Besteld en de volgende dag binnen. Helaas te klein, dus terug moeten sturen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Prachtige jurk en superservice

So so happy met m’n nieuwe jurk van Summum! De eerste die binnenkwam was helaas scheef maar door de geweldige klantenservice, was er snel een oplossing en kan ik straks heerlijk op vakantie mét mooie jurk!

Perfect!

Altijd een correcte afhandeling van mijn bestelling, altijd mooi en goed verpakt en een leuk magazine erbij met de nieuwste mode. Top dus!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mijn blouse is echt wat ik er van verwacht heb.

goed ontvangen mooi product knap verpakt

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Perfect in alle opzichten.

Ik vond online meteen de pantalon die ik zocht en binnen 24 uur had ik ‘m prachtig ingepakt in huis. Maat, pasvorm en lengte precies goed. In 4 clicks gelukkig.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Super mooie kleding

Hele mooie kleding, makkelijk te bestellen. Je herkent direct het merk summum.

Modisch, kwaliteit & anders

Mooie kwaliteits kleding. Altijd net wat anders dan andere merken. Mooie stoffen.

Mooie producten, goede service

Mooie kwaliteit, goede service

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering top was top!

Mooie top nabesteld na een winkelsessie, helemaal blij mee! Snelle levering en ingepakt als een cadeautje

Geweldige service

Ik had een probleem met de bezorging van een bestelling... Lang verhaal kort de klantenservice heeft het geweldig voor mij opgelost Dat was echt fantastisch!!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Alles ging erg vlot, uitermate tevreden!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik werk al een aantal jaren in de mode industrie en heb nog nooit eerder met zo een mooi en leuk merk te maken gehad. Geweldig personeel (online en offline), prachtige collecties en hele fijne kwaliteit. Bovendien: ik weet altijd mijn maat bij Summum. Love it! Mijn absolute favoriet!

Heel blij met mij jurk.

Mooi merk, met een goede snit!! En die stoffen en kleuren, prachtig!!

Super *****

Mijn favoriete modelabel met prima service!

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam