Voor de eerste keer besteld bij Summum, dat was een goede ervaring en ik zal zeker vaker bestellen!

Mijn ervaring met het bestellen bij Summum was heel positief. Daar zal zeker een vervolg op komen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Een heerlijke nieuwe ervaring in de Summum shop Rotterdam.

Ik kocht eerder dit jaar voor het eerst een setje Summum kleding bij de Bijenkorf. Sinds dien ben ik helemaal verkocht. Tot mijn grote blijdschap kwam ik er achter dat er gewoon een complete Summum shop is te vinden in Rotterdam. Daar ben ik een aantal keer heel fijn geholpen. Super professioneel daar allemaal. Ik ben nu een blije blijvende klant. Dankjulliewel!!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Superleuke kleding, net een beetje anders!

Kleding van Summum is anders dan andere merken. De pasvorm is top. Ik houd van kleding waarin ik er niet uit zie als de gemiddelde zestigplusser. Bij Summum vind ik altijd weer originele items

Prachtig merk

Mooie kleding. Bijzonder goede afwerking en materialen Stijl modern classy

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Makkelijk besteld & snel geleverd!

Uitgebreide sale en ongelooflijk veel keus aan kleding en kleuren. Maar ik wist wat ik wilde, dus snel gevonden, gekozen en dus ook snel Verzonden. Heerlijke webshop!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Online een jurkje gekocht in de sale. Maat viel groot uit, gelukkig was er nog een maat kleiner beschikbaar. Snelle levering en ik ben erg blij met mijn aankoop!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Je straalt beter met SUMMUM kleding!!

De kleding die ik ,heel veel bij Summum heb gekocht!! En hoop nog veel te kopen !! Is altijd zeer goed!! En je straalt altijd met Summum!! De kleding blijft er GOED!! Ook na vele jaren gedragen te hebben!! De pasvorm is goed!! Het is stoere kleding waar ik erg van hou!! Ik zou het iedereen aanraden!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Vrouwelijke kleding die comfortabel zit

Het summum van fijne kleding: eigentijds, comfortabel en vrouwelijk

Net even meer!

Heel mooi colbert. Kan casual maar ook chique. Prachtig afgewerkt. Een feest om te dragen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi product al jaren koop ik bij Summum

Design is top, alle maten elegant aanwezig , verrassend.kan klassiek tot modern. Tijdloos …

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit, mooie sale en asap geleverd

Erg blij met de unieke overhemd-dress en het truitje met kanten mouwtjes. Beiden speciaaltjes, meteen complimenten. Bedankt!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie, stijlvolle, goede kwaliteit dameskleding.

Bij Summum kan ik altijd heel goed winkelen, mooie kleuren, modellen. Kleding voor alle leeftijden en in vele maten. Ook de kwaliteit blijft mooi. Ik verheug me iedere keer weer op de nieuwe collectie!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kwalitatief goed en snelle levering

Prachtige met de hand geborduurde jurk. Mooie stof, goede kwaliteit. Snel en netjes thuis bezorgd.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Leuke mooie folder mooie lengte van broeken blouses mooi

Nu hellas broeken besteld ene te klein andere had ik donkerder van kleur verwacht. Wil ze beide nu retourneren. Bij het invullen postcode en ordernummer krijg ik een foutmelding. 25 08 besteld...8 sept is dus laatste dag voor aanmelding retourneren..het is nu 6 sept...hopelijk krijg ik nog contact met jullie want ik wil zezwel retourneren!!! De foutmelding is niet mijn schuld...ik vul alles goed in...of toch orderreferentie invullen proberen???...

Mooie kleding

Ik ben vrij lang, en ook nog maat 46, maar kan dankzij Summum er supergaaf uitzien!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding en top klantenservice!

Summum heeft prachtige kleding en daarnaast ook nog eens een top klantenservice. Ik had een probleem en werd ontzettend snel en goed geholpen via de mail.

Perfecte levering

Mijn bestellingen worden keurig verpakt en goed afgeleverd op de datum aangegeven. En dit wordt via de mail goed gecommuniceerd

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooie casual chique kleding van goede kwaliteit

Voor mijn verjaardag een weekendje personal shopping gehad en door haar meegenomen naar een van jullie shops. Sindsdien koop ik graag jullie kleding. Geen vijf sterren omdat mijn mooie crème-kleurige pak toch gekrompen is ondanks opvolgen van de voorschriften Pas weer een nieuw colbert besteld en nu nog even sparen voor de pantalon… Of de kledingcheque scoren

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige collectie, zeer goede bereikbaarheid en service

Summum is een prachtig label met mooie op elkaar afgestemde collecties. Het shoppen online is goed georganiseerd en verloopt vlekkeloos. De communicatie is uitstekend en voor vragen is er een prima bereikbaarheid en service. Ik kan dit merk bij iedereen aanbevelen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle bezorging, superleuke jurk!

De bezorging was snel en het is een superleuke jurk met mooie pasvorm

Prachtige kleding

Summum is een topmerk, mooie stoffen en stijlvolle kleding , tijdloos en modern. Heel hoge kwaliteit kleding, ik ben er erg blij mee.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteitskleding voor de moderne vrouw

Mooie kleding van goede kwaliteit. Ben al heel lang klant en fan van Summum

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige producten en goede service

Kleding is altijd van prachtige kwaliteit, designs waar ik lang plezier van heb.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle verzending en mooie kleding

Mooie kleding en top prijs kwaliteit verhouding. Ik hou van de stijl van Summum en de kleding valt goed op maat. Het maakt het makkelijk dat er online vaak bij staat welke maat het model draagt.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Stijlvol en goede service !

Kleding valt mooi en soepel! Prachtige kleuren en makkelijk met elkaar te combineren.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam