Grandioos

Wat een prachtige stof, prachtige glans, prachtig model en pasvorm. Kortom bij Summum ben je aan het juiste adres voor een hoog niveau kwaliteit !!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne winkel in Alkmaar en website

Duidelijke website, snelle bezorging, mooi verpakt. Meestal goede keuze en maat. Super medewerkers in Alkmaar.

In een woord goed

Fijne kleding waar je altijd succes mee hebt. Ik ben fan.

Goede ervaring

Mijn ervaring met het online verzonden pakket is goed. Maar ...... ik vind het jammer dat de kartonnen verpakking van de laarzen zo groot was. Was naar mening niet nodig en jammer. Dat is dan ook de reden dat ik een 9 geef en geen 10.

Schnelle Lieferung und perfekte Qualität

Die Kleidung ist für Frauen gemacht und nicht für Size Zero. Sehr angenehm!! Die Sachen haben eine tolle Qualität und das Design ist immer ein i-Tüpfelchen besonders.

• k.A.

Alles perfect verzorgd, snelle levering.

Alles was perfect, kleding was netjes verpakt en zeer snel geleverd. Ook het bestellen zelf ging erg gemakkelijk, overzichtelijke site.

Hemels!

Een prachtige kimono besteld. Ik had hem van de zomer al gezien op vakantie en hij bleef maar in mijn hoofd zitten. Toen mijzelf verwend met deze tijdloze classic. Bestelproces ging snel en de bezorging van het mooi ingepakte pakket was een dag later. Fijn dat ik snel van mijn nieuwe aanwinst kon genieten. Wat een rijke stoffen en zo mooi gemaakt. Erg blij mee.

Mooie kleding

Kleding valt altijd goed op maat

Succes

Snel geleverd De jurk is van een goede kwaliteit Goed verpakt .Zie je niet overal

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Website overzichtelijk, achteraf betalen erg prettig en geweldig merk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie website, snelle levering, mooi verpakt

Ik ben al jaren een tevreden klant. Nooit klachten. Laatste bestelling werd de verkeerde maat broek geleverd. Op de bon stond de bestelde maat, geleverd een maat te groot. Niet mijn fout maar ik draai wel op voor het betalen van het retourneren van de verkeerde levering. Gemaild en op de retourbon aangegeven dat ik deze kosten niet hoor te betalen. Geen reactie dus een teleurstelling.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldige heerlijk dragende kleding die uniek is in ontwerp en draagbaarheid!

Ben heel blij met het merk summum. Mooi Nederlands merk met unieke aparte heerlijk zittende kleding van mooie kwaliteit. Geen doorsnee maar net dat tikkeltje apart. Ik krijg geregeld complimenten over mijn kleding van summum!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Zowel in de winkels als de webshop. In de winkels super behulpzaam personeel. 1 heel groot min punt! Jullie zitten nog steeds niet met een winkel in de buurt van Enschede.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit voor een redelijk prijs

Mooie modieuze kleding in verschillende maten en ook grotere maten

tip top voor elkaar

alleen maar pluspunten

Gute Qualität & gutes Material

Die Kleidung fällt Größengerecht aus. Das Material ist hochwertig und langlebig. Das Preisleistungsverhältnis stimmt. Moderne Kleidung die gut sitzt.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

hele goede service het ziet er mooi verzorgd uit

Ik koop graag bij Summum, meestal in de winkel in Den Bosch, maar regelmatig per site. Het ziet er altijd mooi verzorgd uit. Dat is weleens anders als je per site besteld. Ik krijg vaak vragen waar ik die leuke spijkerjurk vandaan heb b,v, Dus zijn er al verschillende vrienden en familie die ook hun eerste aankoop bij Summum hebben gedaan. Ze vinden het nog wel duur, hoor ik. Maar ik ben 67 jaar en hou van mooie kleding, liever wat minder maar wel mooi en apart.

Uitstekende webshop

Snelle levering, keurig verpakt en kleding voldoet aan de verwachting

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum een prachtig merk, met mooie details

Ik heb al jaren kleding van summum. De pasvorm is goed en de kleding is vrouwlijk met een tikje stoer. De details zijn prachtig, en onderscheidt zich van andere merken. Een top merk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fantastische kleding, mooie pasvorm en goede snit.

Hele fijne kleuring, goede snit en mooie kwaliteit. Pasvorm is vrouwelijk en goed gesneden. Kortom, een aanrader!

Kwaliteit ten top!

Snelle bezorging, en prachtig verpakt. Kwaliteit ook van het product was zoals verwacht super!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Snelle levering. Prachtig verpakt, goede kwaliteit

Snelle levering en goede retour service. Mooi kwaliteit.

GEWELDIG!!!!

Altijd keurig verpakt en snel verzonden! Love Summum!!

TOP SERVICE

STEEDS ZOALS BELOOFD EN SNELLE REACTIE NA EEN RETOUR!!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kwaliteit met een goede en snelle service

Wanneer je Iets online besteld wordt het netjes verpakt de volgende dag geleverd. Personeel in de winkel Rotterdam is heel vriendelijk.Ik heb vorige jaar wel 3 x iets geruild omdat im telkens twijfelde over mijn outfit voor een bruiloft, en dat werd volkomen begrepen.Heel fijn voor een twijfelaar zoals ik.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam