Een feestje om te ontvangen, in de winkel te kopen en te dragen

Het fijne van Summum is dat er met kleurlijnen wordt gewerkt waardoor het voor mij eenvoudiger gemaakt wordt leuke combinaties te maken. En eindelijk voel ik me fijn in kleding die gewoon goed past bij een gemiddelde Hollandse bilpartij. Altijd stijlvol en verzorgd door de adviezen in de winkel en de mooie foto’s op de website. Als ik geen tijd heb om naar de winkel te gaan is online een goede optie en ook dat is keurig verzorgd

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Leuke kleding met fijne pasvorm

Afgelopen 2 jaar mijn kledingcollectie flink uitgebreid met diverse tijdloze kledingstukken van Summum. Ik voel me er fijn in en krijg veel complimenten. Kleding blijft mooi.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Positief, behulpzaam, mooi bedrijf, die leuke kleding aanbied

Bestel regelmatig op de site of koop het bij ons in de winkel, als je hulp nodig hebt reageren ze vlot en deskundig, blijven beleeft, bestellingen komen vlot. Fijn bedrijf fijne kleding vooral heel vrouwelijk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie collectie en snelle levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum prachtige kleding en veel keus voor zowel sportief/ chic en basic

Altijd blij met Summum kleding

Summum laat je stralen

Vind de kleding super vrouwelijk. Het zit comfortabel en de kleding is van goede kwaliteit.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering en keurig verpakt

Snelle levering en altijd netjes verpakt. Makkelijk retour te zenden.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum is voor mij altijd goed,niet alles past bij mij,maar ieder seizoen score ik toch altijd wel e

Schrijf het nog een keer ieder seizoen score ik altijd wel een mooi item,summum vind ik vaak nietzo standaard complimenten

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heerlijke kleding waar ik me mooi in voel

Mijn favoriete stukken in mijn kledingkast zijn van summum. Heerlijk draagbaar, vrouwelijk en van een prachtige kwaliteit.

Prima ervaring

In de winkels van Summum altijd goede service Deze week voor het eerst een bestelling online gedaan dat beviel minder goed, zo omslachtig dat het niet in een winkel teruggebracht kan worden, het retourportaal werkte niet en ik moest 2x bellen

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd keurig verpakt en top kwaliteit

Als ik online bestel wordt het altijdcsnel verzonden, keurig in papier verpakt in een doos en de kwaliteit vd kleding is top. Je betaald wat maar dan heb je ook wat. Ook in de winkels kom ik graag, altijd goed advies en vriendelijke service.

Top !

Top en nog is topmerk !

Verrassende mode

Bij Summum vind ik net die broek of die bloes.

Fijne draagbare mode

Leuke mode met een comfortabele fit. Jammer dat jasjes, vesten en truien niet in grotere maten verkrijgbaar zijn. Dat zou een outfit compleet maken. Fijn dat de laatste keer voor een andere verzender (DHL) gekozen is. Deze is betrouwbaarder in zijn afspraken en heeft meer afhaalpunten. Laat meer grotere maten zien en het wordt een tien.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Ja, bij summum weet ik goed wat mijn maat is., Nee, de items vallen vaak te klein.

Alles klopt!

Mijn bestelling was op tijd, netjes verzorgd en stond ook nog top!

In een woord top!

Goeie prijs-kwaliteit verhouding. Bestelling online snel geleverd,retourneren als de maat te klein is ook allemaal top geregeld.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle verzending, mooi artikel!

Altijd leuk een pakketje bij summum bestellen. Mooie kwaliteit en net iets extra’s.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

ik draag altijd supergraag kleding van summum

Wilde het retour zenden omdat de maat niet goed viel, dit lukte niet via de site

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te klein.

Snelle en correcte levering, mooie kwaliteit

Een snelle en correcte levering, eenvoudige website en mooie kwaliteit kleding. Dat Summum een Nederlands product is heeft voor mij ook een meerwaarde.

Mooie kleding, mooie kwaliteit

Heerlijke pasvorm en prachtig materiaal

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super kwaliteit en altijd actueel super vrouwelijk

Ik ben heel blij met het merk Summum super kwaliteit voor een mooie prijs, al jaren heel blij mee !! Ik wordt blij van summum en voel me vrouwelijk in dit merk!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Mooie kleding, goede service.

Summum geef je energie

Mooie kwaliteit Goede service Fijn ingepakt

Geweldig,goede service

Mooie kleding, voor alle gelegenheid. Modern maar wel jaren te dragen.

Unieke comfortabel kledinstijl

Fijne stoffen, soepele kleding