Duidelijke website en snelle levering!

super

super

Super kleding

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goeie, snelle service en mooie kleding

Ik ben blij met de kleding van Summum. De kleding is mooi van pasvorm en van hoge kwaliteit.

Goed bevallen

Snel levering , duidelijk meldingen!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Kleding heeft goede pasvorm en is makkelijk te combineren. Snelle levering, eigenlijk altijd een dag later in huis als je op tijd besteld.

Zo blij….

Altijd zo blij als er iets van Summum onderweg is. Heel netjes verpakt. Perfecte kwaliteit. Maatvast. Voor de Nederlandse ronde billen ook goed. Love it!!

Kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit en veel keuze ,en n, prachtige collectie..kortom n, tevreden klant

Mooie producten

Mooie kleding! De kwaliteit is goed. Stevige materialen die niet doorschijnen. En blijft lang goed! Ik ben onwijs blij dat ik dit merk heb ontdekt!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Wat een luxueus gevoel bij het openen van het zorgvuldig ingepakte pakketje!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

In elk kledingstuk van Summum, voel ik me mooi!

Topmerk, ik voel met het dragen van jullie kleding , me aantrekkelijk en vol zelfvertrouwen

Goed!

Mooie webshop. Een feestje om te shoppen. Mijn sjaal is prachtig.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Jurk nog niet ontvangen, is zoek

Bij het bestellen ben ik mijn huisnummer vergeten maar dat werd aansluitend opgevraagd. Vorige week vrijdag doorgegeven. Nu 1,week verder, gebeld . Het is nu in onderzoek binnen5 werkdagen bericht. Wel erg jammer, morgen kan ik de jurk niet aan. Grote pech.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, goed op maat, snelle en correcte levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Supergoed geholpen toen ik geen retourticket kon printen.

Goede service, snelle levering en als iets teleurstelt / wat zelden gebeurt/gewoon snel je geld terug. Heel mooi merk!

Supersnel geleverd

Jasje in de iwinkel gezien, maar daar uitverkocht in mijn maat. Gelukkig was deze nog op de site van Summum zelf aanwezig en daar besteld en de volgende dag al in huis....geweldige service

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie spullen en fijne service

Bestelling was snel geleverd en in een zeer mooie verpakken. Voelde echt als een cadeau.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Mooie kwaliteitsproducten

Ik kocht het imitatie schapenvel gilet in de sale en het teddy jasje met korte mouw in koffiekleur, allebei 2 mooie stukken, goed afgewerkt, mooie pasvorm, daarnaast snelle levering en goed verpakt.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Hele mooie en goede couture !

Ik heb een halter jurk gekocht in XL .Je ziet door de fit en de stof ( rekbaar maar niet zwaar) dar deze jurk direct keurig valt. De jurk sluit keurig aan rond de borsten. De open rug valt ook keurig, zonder een gapend gat. In deze jurk voel ik me heel vrij en vrouwelijk en ik ga het dus dragen op een trouwerij!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Goede kwaliteit kleding

Zowel de Winkel in Den Bosch , klantvriendelijk en je wordt goed geholpen Ook online loopt het proces van bestellen naar ontvangen goed

Prima proces, dito producten

Had in eerste instantie een rok besteld die er niet meer was. Bericht hierover ontvangen en de restitutie was snel geregeld. Zelf gekeken of er een alternatief was en die besteld en snel ontvangen. Prima geregeld allemaal!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

De kleding geeft mij een luxe gevoel, is van goede kwaliteit en is goed te combineren

Fijne kleding met mooie kleuren

Altijd super!

Vind Summum een super merk. Kleding altijd goed en netjes. Ook dd service!! Top

Grandioos

Ik draag al jaren kleding van summun

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Had iets wat geretourneerd moest worden maar de 2 wkn waren helaas verstreken...email contact hierover gehad en het was geen enkel probleem om her alsnog retour te sturen. Er werd een retour label aangemaakt voor me en het mocht op de post. Wat een goede en fijne service zeg, echt waar

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam