Prachtig en bijzonder merk

Al jaren een enthousiaste en trouwe fan van het merk. Pasvorm is voor mij heel goed. Altijd mooie stof en bijzondere details.

Het is net zo mooi in het echt als op het plaatje

Het is net zo mooi in het echt als op het plaatje

Positief

Mooie nieuwe collectie, bestelproces is makkelijk, kwalitatief hoogwaardige kleding waar je jaren mee doet

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Over het algemeen is de kwaliteit van de kleren goed en de kleuren blijven erg mooi!

Ik heb nu een aantal kledingstukken van Summum in de kast hangen en ik ben erg tevreden over de meeste dingen. Fijne kwaliteit, de stoffen voelen prettig aan en dragen lekker plus de kleuren blijven erg goed.

I love Summum

Het is mijn favoriet, altijd voor mij juiste pasvorm, stijl en kleuren. Iets aan de prijzige kant, een extraatje qua kledingstuk wacht ik tot de sale.

zoals het moet zijn

Prachtige kleding van een Nederlands modelabel, snappen hoe de vrouw haar wil kleden. Ze houden rekening met de curves van de vrouwen, dan kan nooit genoeg zijn. Mooie materialen en prachtige kleuren. Ik ben fan.

Prachtig merk

Prachtig merk, goede kwaliteit, goede website, duidelijke foto's, snelle verzending en netjes verpakt

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne website zeer duidelijk . Snelle levering. Mooie jurk fijne stof en mooie pasvorm.

Helemaal top!

Mooie kleding, goede pasvorm. Snelle verzending. Iedere keer weer erg blij mee!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Makkelijk besteld en snel in huis. De herfstcollectie is echt zo mooi! Prints, luxe stoffen en heerlijk mixen&matchen. Hoe fijn is dat?

Wauw echt top.

Goede kwaliteit, snelle levering en ook de retouren werken gemakkelijk.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Mooie kwaliteit en materialen

Items komen overeen met de afbeelding Mooie materialen en kleuren Goede pasvorm

Prachtige kleding

Mooie kleding, prachtige ontwerpen Mijn favoriete merk!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Vriendelijke dames om problemen zo goed als mogelijk snel op te lossen

Ik had meerdere artikelen besteld en ik kreeg ipv een rok en top, 2 tops. Helaas konden ze de rok niet nasturen omdat de rok inmiddels niet meer beschikbaar was in mijn maat. Zij hebben heel snel en vriendelijk gereageerd op mijn e-mail en ik kreeg een kortingscode voor de volgende bestelling. Een retourlabel werd gelijk aangemaakt om 1 top op hun kosten retour te sturen. Een foutje kan altijd een keer gebeuren, maar het is heel fijn als zij hun best doen om het zo goed mogelijk voor je op te lossen. Echt super!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleuren en goede pasvorm

Ben al een paar keer per ongeluk bij summum terecht gekomen en krijg elke keer goed advies en complimenten als ik de kleding aan heb.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Wat een mooie kleding. Draagt super fijn. Voor eerst kleding van Summum gekocht maar ik ben om.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Moderne en originele kleding, met elk seizoen een nieuw thema

De kleding van Summum bevalt me goed omdat het goed bij elkaar te dragen is en een moderne en creatieve twist heeft.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

mooi product, zoals omschreven, goede kwaliteit,snelle levering,

Ben er heel erg blij mee. Makkelijk bestellen en betalen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie deal met m'n favoriete jurk. Helemaal blij mee!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum een fijn vrouwelijk merk.

Leuke kleding dat soms te duur is geprijsd.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kwaliteits kleding fijne webshop snelle levering en indien nodig makkelijk retour

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heerlijke kleding, zit goed en net even anders

Online bestellen vind ik soms iets minder, kan alleen thuis laten bezorgen niet bij een postnl locatie en duurt soms net iets langer met bezorgen dan een andere site. Maar de kleding is mijn favoriet :)

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Nette levering en op tijd

Altijd netjes en goed

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede site, snelle levering, en mooie kleding

Snel

Gyroscoopweg 68