Vrouwelijk en stoer

Ik voel mij vrouwelijk en stoer in de makkelijk te combineren kleding van summum. De pasvorm is voor mij altijd goed en per seizoen is er ruime keus en mooie kleuren die bij het seizoen passen. Ook de hippie-achtige blouses die stijlvol zijn vormgegeven houd ik erg van.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Mooi merk!

Summum kleding vind ik erg mooi. Prachtige stoffen, borduursels, modellen! Voor mij een favoriet merk kleding!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kwaliteit en vrouwelijkheid in één bij elk exemplaar.

Mijn ervaring is positief en wat ik ook aantrek; het staat mij als gegoten en elk exemplaar heeft een mooie kwaliteit stof en een vrouwelijke touch. Daar hou ik van en daarom is Summen mijn favoriete merk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super mooie mode voor de vrouw van nu

Erg mooie collectie.. veel verschillende stoffen en kleuren die erg goed te combineren zijn. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Fantastisch!

Prachtige kleding en goede service!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prima levering en een hele fijne top!!

Helemaal goed!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Ja, bij summum weet ik goed wat mijn maat is., Nee, de items vallen vaak te ruim.

Prachtig pak gekocht, een top key-element in mijn kast

Zoeken, zoeken, zoeken naar een mooi pak kwam ik uit bij het crème kleurige pak van Summum. Meteen twee verschillende broeken en het bijpassende colbert gekocht. Mijn dochter draagt de flare, ik de slimfit en we delen het colbert. Twee pakken in één dus. Elke keer met een verschillende top!

Mijn favoriete merk!!

Super goede prijs/kwaliteit verhouding. Maat klopt altijd, goede service en bezorging. Top!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prima service bij de Summum shop in Haarlem.

Erg goed geholpen met nog eens de kleurcodes genoteerd voir een colbert die ik al thuis had. Mooie combinatie kunnen maken in groentinten. Hartelijk dank hiervoor!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd bereid mee te denken Ruilen zonder printer te hebben geen probleem.Super vriendelijk personeel Altijd direct antwoord via de mail

Subliem

Goede kwaliteit en prettig draagbare kleding. Erg blij mee!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering en mooi verpakt.

Altijd snel geleverd en mooi verpakt. Makkelijk achteraf betalen met Klarna.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Heel mooi

Goede en flatterende pasvorm

Heel fijn en mooi merk

Ik koop al jaren kleding van summum en ik vond de kleding zowel zakelijk als voor privé heel goed. Het past goed en de materialen zijn mooi en gaan lang mee. Kwaliteit is heel goed.

Netjes en snel

Fijn, leuk om je bestelling mooi ingepakt te ontvangen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding die lekker zit

Kleding die je zowel casual als bij een feestelijke gelegenheid kan dragen. En belangrijk, het zit gewoon lekker!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle bezorging. En als je de klantenservice belt met een probleem dan wordt het netjes en vriendelijke opgelost. !

Altijd fantastische collectie

En onlangs goed geholpen toen er een dubbele betaling was gedaan

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Draagbare kleding en niet te duur!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

De broek die ik besteld heb werd snel bezorgd, ondanks de drukte van de sale. De broek was goed verpakt.

Hele goede service

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

De bestelling was er de volgende dag al. Ik werd blij van de verpakking, degelijk en stevig. Best keurig in vloeipapier. Compliment.

Mooie fashion, opvallende eyecatchers

Met de kleding van Summum zie je er altijd goed en opvallend uit. I love it. Met mijn laatste broek als aanwinst werd ik steeds aangesproken van welk merk het was. Dat is zeker een groot compliment.

Kwaliteit en goede pasvorm

Zowel in de winkel als in de webshop een fijne ervaring.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Elke keer weer een cadeautje!

Elke zending is met zorg ingepakt. Echt een cadeautje om uit te pakken. Geweldig mooie kleding. Ik word er elke collectie weer blij van.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam