Goede kledingzaak met een mooi assortiment.

Ik heb diverse kledingstukken van Summum. De kwaliteit is goed. Pasvorm blijft goed en door het goede ontwerp zeer lang draagbaar. Door de verschillende stijlen is er voor alle momenten een kledingstuk te kiezen. Echt een topmerk.

Top merk

Prima service fijn merk

Fijn

Duidelijke site mooie collectie en snelle service

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Er was een probleempje met een bestelling en dit werd per direct opgelost, vriendelijke mail , fijn contact!

Fantastische shop

De service gaat heel ver!! Ik ben telefonisch enorm goed geholpen in Utrecht! Tot een privé tikkie aan toe. Zo ontzettende fijne service!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kleding van Summum: goede pasvorm, mooie kwaliteit en brede keuze!

Ik slaag altijd bij Summum, in elk jaargetijde. Veel keuze in soorten stylen, kleuren en modellen. Goede pasvorm en vrouwelijk. En in de winkel een prettig verkoopteam!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering, netjes verpakt, goede kwaliteit kleding.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie collectie, goede service.

Mooie collectie, goede kwaliteit en snelle levering. Goede service en snelle afhandeling bij een retourzending. Dik tevreden

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige draagbare kleding in mooie kleuren

Sinds 2 jaar dit merk ontdekt en ik vind bijna alles leuk. De kwaliteit en pasvorm is goed. De kleding blijft ook mooi na meerdere keren wassen. Ik draag het zowel zakelijk als casueel. Ik ben fan!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering, duidelijke informatie erbij en mooi ingepakt

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd goed passende kleren die makkelijk met elkaar te combineren zijn en meerdere seizoenen mee gaan.

Heel mooi kleedje!

Heel mooi verpakt en snel verzonden,mooi kleedje ,ik ben heel blij ermee!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Leuke kleding en betrouwbare organisatie.

Goede website, leuke kleding en levering precies zoals afgesproken.

Snel en vrouwelijk

Snelle levering en afhandeling van retouren Maar bovenal super vrouwelijke, maar ook stoere kleding Waarbij de maat altijd goed is

Mooie kleding

Leuke kleding, met mooie printen ook.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

De laatste ervaring was vrij teleurstellend

Ik bestel vrij regelmatig en het is altijd een cadeautje om het pakketje te openen. Mooie doos, mooi ingepakt en de kleren altijd netjes. De laatste bestelling echter, was een te grote doos voor wat ik had besteld, toen ik de doos opende zat alles opgefrot en het papier waar het meestal in is gewikkeld (los van de plastic zak om de kleding) zat los in de doos. De kleding was compleet verkreukeld, pasvorm was niet wat ik gewend ben van summum voor wat betreft de broek en er ontbrak een knoop aan de blouse. Dus je begrijpt dat dit teleurstellend is...

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige 'net even anders' kleding van goede kwaliteit

Kleding van mooie en goede kwaliteit. Net even anders en aparter en daar hou ik van. En ik krijg vaak complimenten als ik Summum draag.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Collectie

Wat een mooie collectie van prachtige kleding. Heb heel wat moois gekocht.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik was al tijden verliefd op de broek en toen ik zag dat hij in de aanbieding was gelijk gekocht. Gelukkig wist ik de maat, dus hop bestellen. Volgens mij was de bestelling er binnen 3 dagen :)

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Super vrouwelijk, apart en kwalitatief hoogwaardig niveau.

De draag heel graag kleding van summum, omdat het super vrouwelijk is, goede kwaliteit, en je draagt kleding die niet iedereen draagt.

Top collectie

Zeer klantvriendelijk

Kan beter

Jammer als er iets stuk is wordt het wel Opgelost. Maar twee keer iets stuk en dan met een kortingsbon van 10 procent. Ja liever goede producten

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Prachtige kwaliteit en snel geleverd

Een van mn favoriete webshops/ merken met mooie kleding en goede service.

Summum mijn favoriete webshop

Super leuke kleding. Keuze uit de beste merken en ...betaalbaar

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering en goede kwaliteit

De kleding is heel mooi en komt overeen met de foto’s. Verder was mijn pakketje binnen 1 dag thuisbezorgd en de kwaliteit is top!

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam