Supersnelle levering

Eenvoudig bestelproces en supersnelle levering. De kleding is zoals altijd fantastisch.

Fijne online shop!

Het is goed en gemakkelijk navigeren op de website. Bestelproces verliep prima, evenals de levering van de kleding. Alles netjes en goed verpakt. Gewoon een goede en fijne we winkel!

Gute Qualität mit Chic.

Summum bietet hochwertige, gut verarbeitete, chice Kleidung an. Es sind auffallend schöne Stücke, die von dem herkömmlichen 08/15-Angebot in den Städten abweichen.

• k.A.

Top! Meerdere prettige ervaringen zowel online al in de winkel

Snelle service en vriendelijke behulpzame verkoop in de winkel

Grandioos

Mooie kleding, prachtige mooie kwaliteit. Fijne behandeling in de winkel. Bij online bestelling wordt er altijd vlot geleverd

Altijd goed!

Voor een mooie prijs, weer iets super moois gekocht.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtig merk, stijlvol en van goede kwaliteit!

De meeste complimenten krijg ik als ik kleding van Summum draag. Dat zegt genoeg, toch ;-)?

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede service zowel online als in de winkel met passend advies als je dat wilt!

Mooie collecties en soms terugkerende modellen in andere uitvoeringen, sommige stukken draag ik al jaren met heel veel plezier. Webshop is helder, handig als er soms bijstaat hoe iets uitvalt: tip. In de winkel fijn als het niet zo druk is want dan krijg je echt tijd en goed advies van de adviseuses. Kortom, bij mij op de shortlist!

snel besteld en geleverd

snelle levering,

Prima service goede kwaliteit

Snelle communicatie Prachtige kleding Goeie kwaliteit goeie pasvormen Wel wat prijziger Heel fijn is dat de maten goed vallen en niet krap zoals bij andere merken

Gewoon supermooie kleding

Gewoon supermooie kleding en goede kwaliteit. Het bestellen gaat soepel en het retourneren ook. Alleen jammer dat je daarvoor moet betalen.

Mooie kleding

Prachtige stoffen leuke modellen altijd net even anders en mooier als andere mode winkels

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Redelijk snelle levering, omslachtige retournering

Heb al een aantal malen bij Summum besteld. Redelijk snelle levering. Retourneren is echter omslachtig en ietwat ouderwets. Een label moeten printen om te retourneren is niet meer van deze tijd. Gebruik een scanmethode of voeg een retourlabel bij de bestelling. Verder fan van de blouses en tops!

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snel, correct en duidelijke communicatie

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum: Mijn favoriete merk!

Mooie materialen, goede pasvorm, fijne service, unieke items. En een aanrader voor een breed publiek!

Mooie vrouwelijke draagbare kleding

Kleding waarin je jezelf prettig kunt voelen, vrouwelijk. Veel verschillende stijlen, veel combinaties mogelijk. Prettige materialen.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Had wat problemen met een jumpsuit die ik had besteld bij Summum. Echt geweldig goed opgelost. Heel erg blij mee.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.

Prachtig exclusief merk!

Fijne, draagbare comfortabele kleding.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie spullen waar ik naadloos onpas en snel bezorgd.

Super mooie kwaliteit kleding

Erg blij dat ik Summum heb ontdekt. Wat een mooie kwaliteit kleding en qua maat ook goed. Ik ben fan!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle verzending en goede klantenservice

Ik bestel graag bij Summum online maar kom ook vaak in hun winkels. De medewerkers zijn heel vriendelijk en nemen echt de tijd voor je. Als ik online bestel wordt alles ook netjes en snel verzonden!

Super kwaliteit/prijs!

Snelle levering, keurig verpakt! Prachtige kleding!

‘ Spot on’ zoals altijd!

Ieder seizoen weer verrast door het ruime assortiment, spot on wat mij betreft. Zeker ook als aanvulling op andere stukken! Levering plezierig en op tijd.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering van prachtige items!

Ik ben heel blij met de prachtige faded jurk en het satijnen donkerrode broekpak. De levering was snel en op tijd en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Complimenten!

Netjes en snel bezorgd

Overzichtelijke site.