Super fijne service, perfecte pasform

Erg goede service, zowel in mijn vaste winkel in Rotterdam en online. Leuke collecties, trends en zakelijke sets. Ik kan er altijd slagen

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum staat altijd overal top!

De summum collectie springt er elke seizoen weer uit! Past en zit heerlijk! En staat geweldig voor elke vrouw!

Pasvorm altijd goed!

Bij SUMMUM weet ik precies welke maat ik moet bestellen. De kwaliteit straalt ervan af! Altijd stijlvol gekleed met Summum!

Precies wat ik wilde

Alles wat ik besteld heb is mooi en past perfect

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldige service en stijlvolle kleding

Het neusje van de zalm , echt het “ summum”!

Goede pasvorm

Ik heb heel veel kleding van Summum. In de plaatselijke boetiek hebben ze altijd de nieuwe collectie hangen. Goede pasvorm en mooie kleuren

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik ben altijd tevreden tevreden over jullie.

Ik bestel vaak Summum kleding, heb nooit problemen gehad. Terugbetalen gaat ook altijd goed. Ga zo door.

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen? N.v.t.
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Snelle verzending en heel blij met mijn prachtige pak

Super mooi pak, maat valt helemaal goed. Snelle levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

klantvriendelijk, goede en snelle service.

Ik bestel regelmatig bij Summum. De kleding is van uitstekende kwaliteit. Communicatie betr. levering is snel en duidelijk. Ook de service bij eventuele retourzendingen is top.

Summum laat mij stralen

Een geweldig merk dat doet wat ze belooft. De enkele keer dat er iets misgaat wordt dat snel en correct opgelost.

Top product snelle service

Ik heb een heel mooi bloesje ontvangen alles was netjes verpakt en snel geleverd, goede kwaliteit

Weer fantastisch

Enorme fan van dit merk. En nu de kimono-jas besteld. Aangenaam verrast, wat is dìe mooi zeg! Echt prachtig. Ook heel fijn dat onderling de kledingstukken goed te combineren zijn.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Klant gericht het service..

Ontving mijn bestelling heel snel, en werd van elke stap op de hoogte gehouden. Retourneren ging ook heel makkelijk en duidelijk. Ook hierbij snelle afhandeling en werd snel en goed geïnformeerd.. Als of je een winkel binnen stapt, on-line verwennerij hier voel ik mij gezien en gehoord.. Wist niet dat on-line shoppen het zelfde gevoel geeft als naar de winkel te gaan en het daar aan te schaffen.. een blije klant

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

snel geleverd

snel geleverd, mooie prints. wel veel verschil in pasvorm mbt de maten. en de blouse is echt synthetisch

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mijn ervaring met en bij Summum is top!

Bij een aankoop bij Summum, in de winkel of online, is het altijd passend, gewenst en mooi. De kwaliteit is top, en krijg bij alles dat ik draag, wel ergens een compliment. Inmiddels heb ik vrienden en familie ook besmet met dit vrolijke virus :-)

Positieve shopervaring

De levering is altijd snel en er wordt een keurig pakketje geleverd Jammer dat het retourneren wat lastig gemaakt wordt. Een retour sticker in het pakje zou het helemaal goed maken. De artikelen zijn bijna altijd mooi, maar de maatvoering zorgt er wel eens voor dat een artikel terug gaat.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Ligt niet aan kleding maar bezorging gaat niet goed

De kleding en kwaliteit is top en mooi. De bezorging en snelle retourbeleid en wat hoge prijs iets minder.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik krijg een hebberig gevoel bij summum

De kleding is perfect. Een goede snit en fijne materialen waardoor het net iets meer flair heeft/krijgt. Je voelt je hierdoor een mooie vrouw. Heerlijk ik wil het.

Uiterst tevreden

Ik hou van de stijl van Summum viel mij er heel vrouwelijk in

Prachtig en kwaliteitsvolle kleding

Summum is echt één van mijn favoriete merken. Elk seizoen een heel toffe collectie. De kleding zelf is van een zeer goede kwaliteit. Bij online bestellingen wordt alles snel en netjes ingepakt afgeleverd. Ik had ooit een jurk waar een beschadiging aan was en klantendienst was vlot bereikbaar en bood me verschillende opties aan om me tegemoet te komen. Topservice!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super snelle en juiste levering blouse

Super snelle en juiste levering van de blouse. Men heeft een uitgebreid assortiment voor ieder wat wils.

Snel en mooi

Mooie broek die snel geleverd werd!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Combinatie winkel en webshop is zo fijn!!

Fantastische verkoopster in Rotterdam op de Meent. Goed advies om een broek online te bestellen die in de winkels niet verkrijgbaar zijn. Correspondentie online ging soepel. Retourzending ook prima verwerkt. Kortom een zeer goede service en een zeer fijne ervaring voor mij.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Goede kwaliteit kleding en uitstekend snelle verzending.

Prettig! Enige puntje van verbetering is de snelheid van de website. Deze is erg traag en loopt regelmatig vast op de iPad.

Summum en ik zijn één!

Past mij altijd. Vrienden herkennen mij in Summum! Altijd mooie spullen!

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam