top

steeds zoals beloofd, snel geleverd en snelle retourverwerking

Summum Subliem

Snelle levering,goede kwaliteit en ruime keus

Stijlvol en elegant!

Bijzonder mooie en stijlvolle kleding! De service bij Summum is zowel in de winkels als online perfect.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Apart en toch heel vrouwelijk met een uitstekende pasvorm

Stofkeuze trekt me aan en de modellen. Net altijd even iets anders dan de doorsnee kleding. De blue daze broeken zijn mijn favoriet. Zit fantastisch en ook net even iets anders.

Prachtige truien

Prachtige truien en vestje gekocht. Zachte kleuren prachtig voor eigenlijk het hele jaar.

Heel mooi

Heel mooi, tot op heden heb ik nog mar 2 stuks maar de collectie spreekt me wel aan Ook heel vlotte en correcte levering

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering, mooi verpakt.

Juiste maat goed te bepalen door de maattabel. Snelle levering.

Mooie trendy elegantie

Seizoen na seizoen prachtige kleding

Waanzinnig

Zo blij met mijn nieuwe blouse iedereen zegt “wat heb jij een mooie blouse aan” zo leuk

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding en goede kwaliteit

Bij summum slaag ik altijd voor leuke kleding. Vrolijke kleuren en goed op maat. Een aanrader.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snel, super pasvorm & top kwaliteit❤️

Zowel in de winkels als online is de shop ervaring top! Sinds begin dit jaar al meerdere malen gekocht bij Summum

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding, goede kwaliteit.

Summum heeft een mooie stijl kleding wat bij mij past, prachtige stoffen, en net even leuk anders.

Kwalitatief erg goed

Snelle levering. Goede pasvorm. Mooie kwaliteit stoffen, leuke dessins

Kwaliteit uitmuntend

Design/ pasvorm / kwaliteit van hoog niveau

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Overzichtelijke site! Bestelling netjes verpakt en snelle levering!

Mooi merk!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Elegante kleding met een speelse twist waar ik me stijlvol en zelfverzekerd in voel.

Mooie elegante kleding, met verrassende en fij e materialen met een speelse twist. Eigenzinnige ontwerpen waar ik me zowel stijlvol als zelfverzekerd in voel.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Mooi gestylde winkel

Kreeg goeie adviezen tav maat keuze.

Mooie broek snelle levering

Mooie kleren

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mijn favoriete mode merk!

Draag veel van Summum. Eerst veel jurken,nu steeds vaker de broeken! Hele goeie pasvorm. Heb diverse complete sets(zoals afgebeeld op de site of in magazine) en heb er heel veel draagplezier van en krijg vaak complimenten. En alles van zeer goeie kwaliteit,hoe vaak je t ook wast. Vandaag toevallig een heerlijk luchtige lange jurk van Summum aan van 3 jaar geleden,nog steeds superleuk!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede webshop met leuke kleding, prima service

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding die je elke dag aan wil!

Summum heeft dit jaar echt een mooie collectie. Voor mijn verjaardag al een mooi setje gehaald, het mooie groen! Het is kleding die je elke dag wel aan wil. I love it. ❤️

Goede kwaliteit en gevarieerd

Ook grotere maten is een pluspunt

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit en vlotte levering

Goede kwaliteit, vlotte levering. Ben tevreden. Mooie korting mee kunnen pakken.

Meelevend

Ik had per ongeluk 2 dezelfde blouses met dezelfde maat besteld. Na 1 telefoontje deden ze gelijk moeite om mij een gratis retourlabel te geven zodat ik geen kosten had om 1 blouse te retourneren,heel netjes.Je krijgt ook snel je geld terug.

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam