Top kwaliteit

Prima pasvorm, super kwaliteit

De kwaliteit is top

Ik vind de kleding heel mooi ook apart en de kwaliteit is top. Ook is de klantenservice heel klantvriendelijk Super dus

Mooie & Comfortabele kleding

Ik vind de kleding van Summum erg leuk en vrouwelijk. Het zit heerlijk en blijft mooi na het wassen. De service is prima en vriendelijk als je het nodig hebt.

Blij

Ik Wordt blij van summum alleen al Bij de naam Summum! Daar krijg je een vrolijk gevoel van De kleuren en stof zijn en pasvorm Zijn prachtig Als ik Kleding van summum Draag voel ik me vrouwelijk en zelfverzekerd

Super blij

Snelle levering, goed retour beleid. Prachtige vrouwelijke maar ook stoere kleding. Geregeld nieuwe collectie. Hier dan ook duidelijke en mooie fotos van Vriendelijke klantenservice die snel em vriendelijk reageert Sorry, 1 zin lukt niet. Ben dan ook een erg tevreden en blije klant

Gave karakterustieke kleding

Ik krijg altijd complimenten als ik kleding draag van Summum. Ik draag graag kleding van Summum omdat het een fijne pasvorm heeft en lekker zit.

vlotte levering, vlotte retour

bij bestelling is er duidelijk overzicht van wanneer en hoe pakket geleverd wordt /ook retourneren verloopt vlot!

Mooie stoffen , mooie pasvorm

Goede website en service

Super mooi

Mooie kwaliteit

Mooie kleding!

Goede pasvorm. Fijn stof

Mooi en elegant

Mooie mode van goede kwaliteit. Echt mijn stijl.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik draag bijna alleen maar kleding van summum Helemaal mijn merk.

Super snelle levering!

Besteld maar helaas te groot. Bedrag snel retour op rekening. Opnieuw besteld, maat kleiner, snelle levering! Super tevreden!

Altijd top

Goede maten, mooie kleding, slaag altijd

Mooie, goed zittende kleding

Ik ben erg tevreden met de kleding die ik heb besteld bij Summum.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Regelmatig nieuwe collecties. De basics zijn ook altijd fijn. Summum valt goed op maat, kleding ideaal voor mijn maat 42

Goede kwaliteit kleren

Hele fijne broeken gekocht, mooi kwaliteit, goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede kwaliteit, toch net even anders dan andere merken. Goede webshop en snelle levering.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Van alles wat ik tot nu toe van Summum heb gekocht wordt ik blij, het staat fantastisch !

De kleding is afwisselend, vrolijk van kleur waar ik van hou met een goede pasvorm. Het maakt garderobe compleet voor zowel vrije tijd als werk waar ik altijd netjes gekleed naar toe ga. Ben helemaal weg van de pakken. Ik heb er inmiddels meerdere in diverse kleuren. Krijg er ook altijd veel reactie op. Zo ook vandaag op een receptie waar ren schilderij ter plekke werd gemaakt. De kunstenares gaf aan dat ik met mijn knalroze pak een onderdeel van het schilderij moest zijn. Een mooi compliment voor mij maar ook voor Summum

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Leuk, origineel en perfecte pasvorm!

Ik koop al jaren alleen summum blouses! De passen altijd en zijn origineel & tijdloos! Voor mij geen ander merk meer.

Altijd fantastisch

Natuurlijk wil ik Summum beoordelen. Altijd goede snelle service. Draag vrijwel alles van Summum. Ben groot fan. Alles is goed. Stofkeuze, pasvorm. En altijd authenticiteit. Kortom perfect. Zowel in de winkels als online.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding en snelle levering!

Mooie jurk gezien op de site en besteld. Deze kwam binnen een paar dagen aan en de kwaliteit is heel goed! Verder is de pasvorm ook perfect, ik ben er heel blij mee!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding en snelle levering.

Snelle en correcte service

Perfect geregeld

Het was mijn eerste online bestelling bij Summum en dat is voor herhaling vatbaar. De site is duidelijk en overzichtelijk, bestellen gaat daardoor eenvoudig. Op naar de volgende bestelling!

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam