Top webshop

Direct verzonden, bij retour altijd snel ontvangstbevestiging er snelle afhandeling. En natuurlijk heel veel mooie kleding!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Bij iedere aankoop , wanneer mijn pakje aangekomen is voel ik me zelfverzekerd en gelukkig. Telkens ik het nieuwe kledingstuk draag krijg ik positieve reacties van mijn vriendinnen. Ik draag de kledingstukken zeer graag, ze zijn comfortabel en mooi.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige schoenen. Vallen perfect op maat. Snelle bezorging.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Vriendelijk,warm,betrokken en oplossings gericht.

Summum staat voor super!

Prachtige kleding die je fijn kunt bekijken en bestellen!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Goede service en mooie kleding

Je wordt goed en leuk geholpen.en met bestellen is alles goed te vinden.

Goede kwaliteit kleding

Goede kwaliteit kleding

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Ik was op zoek naar een leuke zomer jurk, Tot ik deze voor zag komen. Dit model heb ik vorig jaar gekocht in een kort model. En dus heb ik deze korter laten maken. Omdat een lange jurk mij niet staat, ( ben niet heel groot) Vindt het jammer dat er heel veel lange jurken zijn.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige kleding en super service

Hele mooie kleding en fijn dat er een maatje meer te krijgen is. De service in de winkels is altijd uitstekend en bij online bestellingen hele snelle levering.

Heerlijk online shoppen

Voor ieder wat te vinden , kleurrijk, modern , stijlvol. Voor middelbare leeftijd jong of oud. Mooie website, snelle levering. I love it

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Eén van mijn favoriete merken!

Summum is één van mijn favoriete merken; meer dan mijn halve kast hangt vol met Summum :-). Het blijft mooi, het zit lekker, de maatvoering is goed.

Materiaal en pasvorm prachtig

Materiaal en pasvorm prachtig

Snel en goed!

Erg tevreden, ik ben fan

Hele mooie kleding.

Ik heb diverse kleding van summum gekocht heel mooi meteriaal en blijft ook heel mooi. In de winkels heel fijn geholpen. Ik zou zo weer heen gaan en kleding kopen.

Subliem

Summum is voor mij een heel vertrouwd merk, al jaren lang. Ondanks mijn lengte van 1.81m kan ik altijd wel iets moois en origineels vinden dat past. Ik heb ervaren dat als er iets niet in orde is, het keurig wordt opgelost. Het begon ooit in een winkel in Bergen maar ook in de webshop is het heel fijn shoppen.

Fijne (web)winkel, mooie kleding

Het is heerlijk om te shoppen op de website en doorgaans is hetgeen ik bestel helemaal naar wens!

Mooie kwaliteit

Exclusieve kleding

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldige collectie, mooi afgewerkt en goed te combineren.

De webshop is heel duidelijk ingericht. Bestellen, betalen en bezorgen gaat heel makkelijk en ook retourneren is voordelig. De foto's van de items geven de kleur, pasvorm en maat goed weer. Items zijn ook mooi te combineren.

Summum staat mij goed

Summum staat mij goed. Ik voel mij altijd vrouwelijk en goed gekleed.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Heel goede ervaring, super service

Hele mooie kleding

Ik kan altijd goed slagen Hele mooie pasvorm Mooie kwaliteit

Uitstekende aankoop!

Voldoet aan mijn verwachtingen Goede service Snelle levering

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle service, heerlijk merk, goede kwaliteit

Website is goed overzichtelijk en eenvoudig te bedienen. Kwaliteit kleding en productinformatie is perfect. Goede pasvormen, echt vrouwelijk. Gewoon een heerlijk Hollands merk!!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldig omdat super mooi valt past heel goed ondanks als je wat fors. bent. En krijg altijd wel een compliment als ik iets van summum aan hebt.

Keurig

Snel geleverd, goede kwaliteit