Prima site en een snelle levering

Summumbliem❤️

Draagbaar en toch bijzonder !

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snel ontvangen en prima product

Duidelijk en eenvoudig bestelproces, goede info over verzending en aflevering en het belangrijkste: mooie en fijne schoenen !

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kwaliteit riem en jurk

Via de webshop heb ik de riem gekocht. Het product was makkelijk te vinden en het is vervolgens snel geleverd. De jurk heb ik in een Summum winkel gekocht. De maat past me goed en de kwaliteit is perfect. Een mooie jurk.

Fantastisch mooi merk!

Fijne webshop, prima service, snelle levering en altijd blij met mijn aankoop.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding van heerlijke stoffen voor een vrouw in de overgang mét klachten.

Ik heb al items van Summum maar nu een blouse met batsleeves bij iemand gezien op een flared jeans, ik vond het zo tof, nu ook die blouse in een andere kleur en een heel pak en nog een blouse met borduursel gekocht. De stoffen zijn heerlijk om te dragen wat voor mij een eerste vereiste is gezien de leeftijd. Alles is te combineren en het is echt mooie en leuke kleding. Ik ga me voornemen elk seizoen in de summum collectie te duiken en zeker mooie items te kopen, dan mag je altijd gezien worden.

Mooie kwaliteit snelle service

Summum is eigenlijk een van de eerste merken waar ik naar kijk als ik kleding zoek. De stijl is vaak net even anders, en de kwaliteit is goed. Ik kan er lang mee doen. De verzending online gaat lekker snel en retouren worden vlot opgepakt.

Altijd feest!

Iedere keer als ik in de winkel kom, is het een feestje! Er is altijd wel weer wat nieuws binnen wat ik dan niet kan laten hangen; ik slaag altijd!

Super tevreden, leuke kleding

Pasvorm erg goed, broeken passen perfect. Leuke outfits gescoord

Was top!

Snel goed en makkelijk het was top

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Prachtige stoffen en modieuze én comfortabele modellen; dát is Summum mode!

Als ik nieuwe kleding wil kopen, kom ik altijd uit bij Summum.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Overzichtelijke site en mooie kleding.

Overzichtelijke site en mooie kleding.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Netjes verpakt en snel geleverd en erg mooie kleding.

Super leuke collectie

Heel overzichtelijke website en makkelijk om te bestellen

Prachtige kleding

Het is prachtige kleding, vind het soms te duur, dan wacht ik op de opruiming.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne draagbare kleding van goede kwaliteit

In de winkel wordt je over het algemeen fijn geholpen. Bestelling via internet en pakketjes ontvangen zijn ook naar wens. Aandachtspunt is als je een leuke combi zie op de internet pagina of in het prachtige lookbook is dit niet altijd direct in zijn geheel te verkrijgen

Super webshop

Love this brand

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Bij Summun slaag ik altijd!

Het is niet goedkoop, maar net anders dan alle doorsnee kleding. De kwaliteit blijft mooi waardoor ik het een volgend jaar weer kan dragen.

Doeltreffend

Zeer snelle levering, aangegeven tijd klopte precies.Fijn als een bedrijf zijn belofte nakomt.Dat heb ik helaas ook weleens anders meegemaakt…

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi product en fijne levering!!

Wat nog meer te zeggen als je 100% tevreden bent? :)

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Mooi en kwaliteit

Wat een fijn merk is dit toch! Altijd goed en afhandeling van de bestelling helemaal naar wens.

Broeken zitten mij perfect

Kan zonder te passen dezelfde maat bestellen en het zit altijd perfect! Mooie kleuren en fijne stoffen. Krijg veel complimenten

Blij met de aankoop!

Mooie pasvorm en materiaalgebruik!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooi merk en perfecte service

Bij mijn eerste bestelling miste de korting, maar na een telefoontje is dat snel opgepakt en opgelost. Wat een leuk merk is Summum. I l❤️ve it.

Verzorgd en mooi uitgevoerd

Verzorgd :,omdat het pakket met zorg is ingepakt en er zelfs aan de buitenkant mooi uitziet. Mooi uitgevoerd :omdat het materiaal er goed uitziet .Het dessin mooi is uitgevoerd en een romantische inslagheeft

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam