Zoals beschreven en ik gewend ben van Summum. Fijne kleding

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Top merk van eigen bodem

Prachtige kleding en fijne klantenservice

Super kwaliteit

Ik draag een iets grotere maat waardoor ik prima bij summum terecht kan. Mooie kwaliteit. Spontaan, luxe mooi draag comfort. Kortom ik ben fan.

Superfijne (web) winkel!!

Een heel fijn t shirt besteld, had deze al in een andere kleur in de winkel gekocht. Vond hem zo fijn en leuk dat ik hem ook in een andere kleur wilde. Superblij mee! Ik vind de maatvoering van Summum erg prettig! Zeker ook voor een iets vollere vrouw, daarnaast zijn de collecties geweldig. Koop erg veel van m'n kleding bij Summum. Fijne webwinkel, duidelijk en mooi verpakt snel in huis.

Excellent

Fijne verkoopsters in de winkel in de 9 straatjes Amsterdam. Helpen en adviseren en altijd vriendelijk -hartje-

Zeer tevreden!

Snelle verzending. Keurig verpakt en natuurlijk heel erg blij met m’n aankoop!

Correct

Zeer netjes en vriendelijk geholpen, ik had een mooie pantalon geshopt, maar helaas was er geen knoopsgat gemaakt. Na 1 telefoontje een fijn gesprek gehad en kreeg ik via de mail een drietal keuzes. Ik wordt hier heel blij van, dank jullie wel voor de goede service.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding van goede kwaliteit Bestellingen snel geleverd en in de winkel word je goed geholpen met zoeken van goede combinaties onder genot van een drankje Kortom zeer tevreden over Summum de winkels en de webshop

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

de website is een treurige ervaring

ik kom graag in de winkel. de medewerkers zijn altijd netjes en behulpzaam. de website daarentegen is een treurige ervaring. zelden soepel, loopt geregeld vast. inmiddels alweer enige tijd geen vouchers of punten in het account. na diverse meldingen nog steeds niet opgelost. komt regelmatig voor. contact verloopt moeizaam doch wel vriendelijk maar wordt niet adequaat opgelost.

mooie kleding, goede kwaliteit en pasvorm

mooie kleding, goede kwaliteit en pasvorm

Netjes en snel

Super goed

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Mooie kwaliteit

Summum heeft een mooie kwaliteit van materialen. Draagcomfort is super en een hele goede pasvorm.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snel geleverd en snel terug

De levering en retour was snel. De maatvoering was deze keer echter niet goed. Ik heb normaal 40 maar die was te groot in de winkel. Toen 38 besteld (want niet meer vooradig in de winkel) maar ook die was te groot. Dat was een beetje jammer.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Leuke kleding, makkelijk online bestellen

De order was snel uitgeleverd- alleen de besorger (GLS) vertraagde de levering. Leuke kleding!

perfekt

Zowel de site als ook het product: prima. Bezorging verloopt ook zoals verwacht.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Summum heeft mooie pasvorm, kleuren en texturen in prachtige mode items.

Mijn ervaring is dat ik heel blij wordt van Summumkleding. Er is voor elk wat wils.

Superleuk merk

Summum is echt mijn lievelingemerk ik ken heel de collectie uit mijn hoofd?

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super gave kleding en goede pasvorm

De blouses van Summum zijn een vaste favoriet. Of ik ze nu in een winkel koop of online; het valt altijd mooi. Ik ben een top fan!

Summum is wauw!!

Steeds opnieuw een mooie draagbare collectie, zowel voor jonge als iets oudere dames! De webshop is zo gemakkelijk, iets bestellen en 2 dagen later ligt het artikel bij jouw thuis ( België ) De maten kloppen altijd. Kortom…I love summum

Mooie collecties

Heb de laatste tijd veel gekocht: mooie collectie, kleurrijk en goede pasvorm. Ik kan de kleding goed mixen en matchen voor kantoor en vrije tijd.

Mooie mode

Ik ben erg blij met wat ik besteld heb.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie collecties met altijd een extra detail, prachtige kleuren combinaties en mooie stoffen.

Ik koop liever in de winkel dan op internet omdat ik wel wil passen voor het beste resultaat

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Heerlijk merk altijd goef

Summum is al jaren mijn favo merk. En in de sale weer prachtige stukken kunnen bemachtigen. Pasvorm kwaliteit en afwerking gewoon het beste

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Top kleding waar ik elke keer de show mee steel

Ik koop vaak bij Summum in de winkel of online. Leuke kleding van goede kwaliteit.

Summum is gewoon Summum!

Summum is gewoon Summum!!

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam