Altijd een mooie collectie en fijne webwinkel

Elke collectie is weer vernieuwend met hele fijne stoffen en materialen. In de winkels krijg je leuk en goed advies en de webwinkel is ook handig winkelen met snelle levering. Een topmerk!

Prachtige kleding

Mooie website en winkels met prachtige kleding. Ik word er heel blij van.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Originele kleding voor een mooie prijs

Stoer en vrouwelijk, fris en eigenzinnig! Gratis tijdschrift en snelle levering mooi meegenomen. Mooie stoffen en goed afgewerkt. Ik ben fan!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Super mooie collectie en kwaliteit

Ik kende de collectie voorheen niet echt maar door een verdeler in België kledingzaak haute collection kocht ik een paar stuks van jullie merk. Na wat op zoekwerk kwam ik dan uit op jullie webshop. Voor mij een leuke ervaring jullie ganse collectie te leren kennen.

Betrouwbaar

Goede kwaliteit. Summum heeft een modieuze stijl en kleding van een goede pasvorm. De site is toegankelijk.en overzichtelijk. Aankopen via de webshop lopen goed en bij retourzendingen gaat de afhandeling goed.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijn bedrijf met goede kwaliteit kleding

Mooie kleding van mooie, fijn zittende stoffen. De kleding is van zeer goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden over de items die ik heb gekocht.

Leuk en vernieuwend

Leuke en trendy kleding. Vernieuwend en voor iedere vrouw iets passends

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

De maten passen niet goed

Jammer Maar de jasjes passen mij en ook mijn dochter niet Wij hebben allebei maat 38 Bij de aanzet mouwen, vallen er 2 groet vouwen bij de armsgaten Dus daar 1 maat te groot, terwijl het op de schouders past. Aan de onderkant achterzijde tuit het jasje naar achteren

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim., Nee, de items vallen vaak te klein.

Super leuk jurkje en snel geleverd

Super leuk jurkje. Snel geleverd

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Altijd snelle bezorging en keurig verpakt. Allemaal prachtige kwaliteit

Fijn merk. Mooie kleding. Exclusief. Snelle bezorging en keurig verpakt.

Prima broeken

Eindelijk een merk die ons Hollandse vrouwen goed beoordeelt qua maat en vorm!

Kwalitatief mooie kleding

Kleding is van mooie kwaliteit stoffen gemaakt en heeft een mooie pasvorm.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleuren, leuke modellen en de maat is goed.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kwaliteit product en service Summum fantastisch.

Je weet wat je van Summum kunt verwachten. De producten zijn van hoogwaardige kwaliteit en prijs-kwaliteit is perfect. Ik hou van Summum.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Maattabel was prima, goede pasvorm. Snelle levering

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Supergaaf merk

Snelle verzending en toffe collectie

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering. Mooie kleding. Mijn favoriete merk.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Alles goed bestellen levering snel en goed.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Erg mooie en zachte stof

Doordat de broek en het shirt wat korting had, kon ik het voor een prima prijs kopen. Mooie broek met 2 kleuren/kanten stof en het shirt met mooie strass steentjes. De kleding was keurig verpakt in een Summum verpakking en het werd netjes aan huis bezorgd incl handtekening voor ontvangst. Kortom; een shop ervaring voor herhaling vatbaar.

Duidelijke site snelle levering

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Geweldige stoffen, leuke ontwerpen, en fantastisch te combineren..

Ik ben gek op het merk Summum, ik heb veel kleding van dit merk in mijn kast hangen, en heb dit natuurlijk ook veel aan. De stoffen zijn fijn, de ontwerpen verrassend maar ook tijdloos, en ik houd ervan dat het kleurenpalet te combineren is.

Mooie kleding

Prima kwaliteit

Snelle levering Snelle retour afhandeling

• Hoe zou je de bezorging met DHL beoordelen?
  • Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden? N.v.t.

Fantastisch topje!

Ik heb al meerdere topjes van Summum besteld. Dit keer de singlet omkeerbaar. Ik heb hem ook met de gekruiste bandjes aan de achterkant in meerder kleuren. Ik draag ze in de zomer gewoon als topje en in de winter onder een trui waarbij de bandjes zichtbaar zijn. Echt een favoriet topje! Ik heb wel het idee dat de singlet omkeerbaar iets ruimer valt dan de singlet met gekruiste bandjes. Van de singlet omkeerbaar heb ik een maatje kleiner.

Mooie soepele stof

Wat een mooie, soepelvallende stof met denim en een glittertje, eyecatcher

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam