Altijd super

Voor mij het leukste merk, groeide kwaliteit, goede levering en ben er altijd helemaal blij mee!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering en mooie kleding

Erg blij met de mooie kleren, passen goed en zien er mooi uit. Snelle levering

Prachtige kleding

Mooie kleding en accessoires al jaren fan

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Fijne broek, mooie kleur!

Hele mooie broek, pasvorm goed (alleen een beetje lang, moet hem wel met hakken dragen). Mooie soft stof.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Gewoon Heerlijk als jouw droomitem ook werkelijk zo uitpakt!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding van fijne kwaliteit

Ik ervaar de webshop als zeer prettig. De kleding van Summum is prachtig en zit heerlijk.

Summum

Summumkleding is mij letterlijk en figuurlijk op het lijf geschreven!

Erg fijn!

Ik kom al jaren bij Summum en niet alleen omdat mijn nichtje Mariëtte bruin er werkt die elke x zo precies weet wat leuk voor mij is. Maar ook omdat er altijd een prettige sfeer in de winkels heerst en altijd uitermate vriendelijke en kundige dames rondlopen die precies de juiste toon weten te zetten. Plus de enorm gevarieerde collectie het hele jaar door, voor mij dus de nr 1 winkel om naar toe te gaan.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Snelle levering. Mooie jurk zoals gewenst

Een hele mooie jurk gekocht en de kwaliteit is mooi en netjes afgewerkt.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Kleding is van mooie kwaliteit.

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Zeer goede service en mooie kwaliteit kleding.

Top kwaliteit

De materialen van Summum zijn altijd goed. Het valt goed, kriebelt niet en blijft mooi in de was. Heel erg fijn.

Top merk!

Prachtige sjaal van Summum besteld, snelle levering en zoals altijd hele mooie kwaliteit en kleuren. Ik ben er weer super blij mee!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Makkelijk te bestellen, snelle levering

Prachtige groene off-shoulder jurk op de website gezien. Hij leek me groot dus daarom maat XS besteld in plaats van M. Helaas was deze maat alsnog veel te groot. De jurk zelf was mooi en van goede kwaliteit. Snelle levering.

supermooi

mode is vrouwelijk,stijvol,apart,bizonder

Vrouwelijk, stijlvol en charmant

Ik vind de kleding van Summum: vrouwelijk, stijlvol en charmant. De kwaliteit is geweldig, net als de pasvorm. Mijn favoriete merk, waardoor ik iedere dag en tijdens iedere gelegenheid stijlvol voor de dag kan komen. Zowel casual, feestelijk en zakelijk; bij Summus slaag ik altijd!

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie, goede kwaliteit kleding !

Wel gemaakt voor de ‘Nederlandse vrouw ‘ dus ik heb hier echt het kleinste maatje, de broeken en jurken vallen groot, truien en blouses hangt van de stof af

• Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? Nee, de items vallen vaak te ruim.

Goede en mooie kleding, leuke afwisselende collectie voor een zakelijk uiterlijk

Kleding conform afbeelding en levertijd volgens aangegeven periode van de website

snelle levering vest opmaat

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?

Mooie kleding en materialen..goed afgewerkt

Jammer dat de maten best verschillend vallen de ene keer is 44 te groot en andere keer te klein.

• Hoe makkelijk kan jij het gewenste product bij Summum vinden?
  • Bestel jij vaak de juiste maat bij Summum? N.v.t.

Summum is altijd SUMMUM

Superleuke shino short in vrolijke kleuren! Bij Summum hoef je nooit te twijfelen aan de kwaliteit en pasvorm. Altijd perfect!!

Snelle levering mooie kleding

In de outlet leuke blouse gekocht. Leuke prijs en staat fantastisch

Fantastico

Zit goed….mooie stof en ik tien jaar jonger……xxx

Voortreffelijk

Voortreffelijke service Keurig optijd Mooi en chique verpakt Oftewel.... voortreffelijk

Mooie kleurrijke collectie

Ik ken summon nog niet lang maar alleen maar positief t.a.v. kwaliteit kleding en klantvriendelijk

Gyroscoopweg 68

1042 AC Amsterdam